MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko

zoeken in:
Potverdikkeme. Die Franse doos gooit al m'n favorieten eruit.

2-3

4-6

Lastige, maar Valerie is geen essentieel Winehouse-nummer, Crazy is er wel één van GB.

5. Alcazar - Crying at the discoteque Vs. Outkast - Ms. Jackson

0-1

2-5 eitje, ook al is Alcazar nog zo sterk

3-5

Alcazar in ieder geval tot de laatste 32 gekomen

Bij nader inzien wijzig ik m'n stem

4-5

Met een beetje geluk haalt Alcazar de volgende ronde ook nog...

Blijft toch ook wel een erg leuk nummer, ondanks dat het half gejat is van Spacer.

Gejat geschmat, sampletje moet toch kunnen

Arrie.

Dit gaat fout, ik zie het nu al.

Ik vind het ook wel een leuk nummer hoor, maar het blijft toch een gimmick (dat nummer tenminste). Daarom stem ik sowieso op Outkast. M'n favoriete nummer van hen is overigens Stay the Night, wat mij betreft had dat nummer Zweden vertegenwoordigd op het ESF. Een ontzettend catchy liedje!

Haha, sampletje zegt ie dan. Ik hoor beide nummers weleens op de radio komen, en bij de intro vraag ik me altijd af welke van de twee het is, of ik begin de verkeerde mee te zingen.

Ik kom niet verder dan Crying at the Discotheque en Sexual Guarantee (ook leuk!), wat Alcazar betreft.

2MY
5-6 wtf

5-8 doe toch ff normaal jongens.

6. Snow Patrol - Shut your eyes Vs. Missy 'Misdemeanor' Elliott - Get ur freak on

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:35 uur

geplaatst: vandaag om 22:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.