MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De alternatieve MusicMeter heavy metalladder

zoeken in:
Ha, daar is Edwynn. Mooi, en mijn oog valt op een band die ik compleet vergeten ben!

Huh, bennerd die Year of No Light instuurt?

Soms getuig ik van goede smaak. Heel soms.

Bijgewerkt. Ik heb voor het eerst aan de spreadsheet gezeten, maar ik vind het telsysteem met de deelnemers een beetje raar... ik wou het niet direct veranderen.

EDIT: tot en met trebremmit bijgewerkt.

Burst, The Ocean en Minsk!? Prachtig

Dit wordt een erg leuke ladder, heb ik zo het idee.

Heel veel goede bands en wat bands die ik dringend moet uitchecken. Leerrijke ladder

Nog 55 nummers en we zijn er klaar voor.

Heb ik met pijn in het hart geschrapt uit mijn derde lijstje van 10 om tot slechts 5 nummers te komen.

Zo kan ik ook veel duimpjes opsteken. Cain's Offering - Oceans of Regret van The_CrY had ik ook genomineerd kunnen hebben.

Kronos schreef:
(quote)

Heb ik met pijn in het hart geschrapt uit mijn derde lijstje van 10 om tot slechts 5 nummers te komen.

Ziet er allemaal heel goed uit, inderdaad beter dan de algemene heavy metal-ladder.

Hier mijn derde lijsje. Ik heb de kwaliteit van de links niet kunnen checken helaas...ben in een hotel, kamergenoot slaapt, ik heb geen koptelefoon bij me.

Atomkraft - Dead Man's hand
Celtic Frost - Synagoga Satanae
Dukatalon - Vagabond
Sortilege - Bourreau
Sword - F.T.W.

Voor Celtic Frost en Sortilège mag je hem/haar toch wel wakker maken?

Don Cappuccino schreef:
Ja. Ze zijn niet eens te verkrijgen. Maar ze zitten nu op Century Media, een groot metallabel. En veel mensen vragen om re-releases dus het zou me niet verbazen als ze volgend jaar weer verkrijgbaar zijn.

In ieder geval van War And Pain is er niet zo lang geleden door Metal Blade een driedubbele re-release verschenen. Daar stond zoveel gaaf demo en bootlegspul op dat ik die gewoon heb aangeschaft voor pak hem beet vijftien euro.
Hoe het met Rrrooaar, Killing Technology en Dimension Hatross zit weet ik niet, die heb ik al zo lang ik me kan herinneren. Maar naar mijn idee moet daar ook wel voor niet al teveel aan te komen zijn.

Nothingface heb ik nog eens op een platenbeursje voor een paar gulden uit de bakken gevist. De albums erna zijn buiten mijn blikveld gebleven. Eentje kwam nog langs in het MavW topic maar daar bleef het dan ook weer bij.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.