Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:38 uur
Nee, dit nodigt mij niet uit tot verder checken, vrees ik.
Ongeïnspireerde post-punk opgeleukt met quasi-punk zang. Uiteindelijk worst of both worlds.
4
Ongeïnspireerde post-punk opgeleukt met quasi-punk zang. Uiteindelijk worst of both worlds.
4
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:45 uur
Bij Jools Holland maakten ze een goede indruk. Energiek en niet het zoveelste bandje...
Op plaat klinkt het echter wel als het zoveelste bandje. Beetje jammer. Slecht wordt het - gelukkig - nergens.
6
Op plaat klinkt het echter wel als het zoveelste bandje. Beetje jammer. Slecht wordt het - gelukkig - nergens.
6
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:47 uur
Gisteren door BBC verkozen als top 15 act van The Sound of 2013. Het album moet het aan gaan tonen want dit nummer heeft hitpotentie met het gevaar te verworden tot een eendagsvlieg in de trent van Mando Diao, The Fratellis of The Wombats.
7
7
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:28 uur
Lekker nummer, heb het een maand of 2/3 terug helemaal grijsgedraaid, terwijl ik het in het begin ook niet zo denderend vond. Nu nog steeds wel een dikke voldoende waard.
7,5
7,5
0
geplaatst: 7 januari 2013, 14:49 uur
Het klinkt op YouTube als een slechte kwaliteit video. Maar op Spotify beluister ik hetzelfde. Waarschijnlijk dus met opzet dus zo geproduceerd! Garage-rock met deze gruizige sound heeft me nooit zo bekoord. Als het nummer meer clean had geklonken +1
6
6
0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:00 uur
01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / 20 / 7,03)
05-01: Factory Floor - Fall Back (Ploppesteksel / 15 / 6.66)
06-01: Palma Violets - Best Of Friends (dumb_helicopter / 21 / 6,26)
07-01: Until The Ribbon Breaks ft. Mr MFN eXquire - Pressure (jassn)
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7iQUzx77S5k[/embed]
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / 20 / 7,03)
05-01: Factory Floor - Fall Back (Ploppesteksel / 15 / 6.66)
06-01: Palma Violets - Best Of Friends (dumb_helicopter / 21 / 6,26)
07-01: Until The Ribbon Breaks ft. Mr MFN eXquire - Pressure (jassn)
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7iQUzx77S5k[/embed]
0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:08 uur
Ik zat eigenlijk te wachten op de release van een video (die vandaag ging gebeuren van een ander lied, plaats ik wel een andere keer dan) maar ik kwam vandaag op een blog terecht van iemand met allemaal muziek op dat je bijna zou denken dat het speciaal voor mij er werd opgezet.
Dit lied stak er voor mij toch wel bovenuit en is ook het enigste lied dat in 2013 uitkwam maar zal sowieso voor mij 1 van de beste liedjes van het jaar worden, staat sowieso in mijn top 100 maar ik denk persoonlijk dat het wel heel dicht bij mijn top 10 zal zijn.
Dit lied heeft echt alles zoals het op de site stond: Pressure is a song that hails from 2012, presented to you in 2013 but sounds like 2030 - it’s a faux high-budget pop song, basically. Original, exciting and just straight in-your-face amazing.
9,8 (omdat ik nog geen hoger cijfer wil geven)
Dit lied stak er voor mij toch wel bovenuit en is ook het enigste lied dat in 2013 uitkwam maar zal sowieso voor mij 1 van de beste liedjes van het jaar worden, staat sowieso in mijn top 100 maar ik denk persoonlijk dat het wel heel dicht bij mijn top 10 zal zijn.
Dit lied heeft echt alles zoals het op de site stond: Pressure is a song that hails from 2012, presented to you in 2013 but sounds like 2030 - it’s a faux high-budget pop song, basically. Original, exciting and just straight in-your-face amazing.

0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:33 uur
jassn schreef:
Ik zat eigenlijk te wachten op de release van een video (die vandaag ging gebeuren van een ander lied, plaats ik wel een andere keer dan) maar ik kwam vandaag op een blog terecht van iemand met allemaal muziek op dat je bijna zou denken dat het speciaal voor mij er werd opgezet.
Vertel dan even meteen welke site het was...
0
geplaatst: 7 januari 2013, 20:41 uur
7
Ach, die laatste 0,2 had je er dan net zo goed meteen bij kunnen geven.
www.disconaivete.com, dûh!
jassn schreef:
Ach, die laatste 0,2 had je er dan net zo goed meteen bij kunnen geven.

Teunnis schreef:
www.disconaivete.com, dûh!

0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:14 uur
Ik vind het maar zozo. Dat ze scenes uit mijn meest favo film hebben gebruikt in de clip maakt nij waardering er niet beter op.
6
6
0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:19 uur
In mijn straatje staat het ook niet mis: twee gezichten, lekker mals en knapperig!
8
8
0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:32 uur
7,5
Sunderland schreef:
Dat ze scenes uit mijn meest favo film hebben gebruikt in de clip maakt nij waardering er niet beter op.
En die is?Dat ze scenes uit mijn meest favo film hebben gebruikt in de clip maakt nij waardering er niet beter op.
0
geplaatst: 7 januari 2013, 21:34 uur
Lost Highway (krijg gelijk zin hem weer te kijken)
8
die rap komt er wel lekker in zeg
8
die rap komt er wel lekker in zeg
0
geplaatst: 7 januari 2013, 23:13 uur
Het laat mij ook koud. Ik geloof dit soort dingen onderhand wel weer denk ik.
5,5
5,5
* denotes required fields.