MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:

01-05: Pet Shop Boys - Axis (aERodynamIC / 11 / 7,05)
02-05: Mø - Glass (Gretz / 12 / 6,53)
03-05: Thunderbird Gerard - Trouble (Vince Vega / / )

Geen idee of het aanslaat hier, maar ik vind em lekker:

7,5

zoals veel dingen op noisey heel goed ik moet wel wat meer dingen checken die daarop komen.

Lekker hoor.

7,5

Voorlopig een 6,8.

Of ik ben hem volgende week vergeten of ik ben dan dolenthousiast.

Pretty good. Pretty, pretty, .. pretty good!

7,7

Verrassend goed.

7,5

Goeie punch in dit nummer!

8

03-05: Thunderbird Gerard - Trouble (Vince Vega / 11 / 7,18)
04-05: Goondox ft. Swollen Members, Jus Allah, Impakt, Odoub, Klee Magor, Virtuoso, Meth Mouth, Psych Ward en Jaysaun - Rap of the Titans (jassn)

6

Dan vond ik 1 Train (waar me dit nummer aan doet denken) toch een stuk beter uitgevoerd.

9 heerlijke sound en ook qua raps zit het heel goed

5.75

Titanen of vergane gloriën?

5

03-05: Thunderbird Gerard - Trouble (Vince Vega / 11 / 7,18)
04-05: Goondox ft. Swollen Members, Jus Allah, Impakt, Odoub, Klee Magor, Virtuoso, Meth Mouth, Psych Ward en Jaysaun - Rap of the Titans (jassn / 7 / 5,86)
05-05: Deafheaven - Dream House (Don Cappuccino)

Dream House (Soundcloud-link)

Een nummer waar ik echt razend enthousiast over ben. Ik heb hem in 5 dagen al 13 keer geluisterd. Deafheaven is een Amerikaanse band die black metal vermengt met post-rock en shoegaze. In tegenstelling tot de meeste bands in het subgenre maakt de band vrolijke black metal. Het begin is intens met geweldige drumpartijen en een prachtige gitaarmuur. De opbouw hebben ze van de post-rockers en die is adembenemend. Aan het eind krijg ik echt kippenvel, die schreeuwen zijn prachtig. Ze staan niet heel hard in de mix, dit zal ook al een pluspunt zijn voor deelnemers van dit topic. Ik vind dit nummer perfect van begin tot eind dus ik geef de hoogste score.

10

Tja we zullen ongetwijfeld op dit vlak altijd wel lijnrecht tegenover elkaar staan qua smaak. Voor mij is dit categorie 'takkeherrie'.

2,5

Schitterende ontdekking! Ik heb hem nog maar een paar keer gedraaid, maar Dream House is voorlopig een Top 20 nummers van dit jaar voor mij.

9,2

De majeurakkoorden geven dit soort blackmetal een vreemd effect. Op den duur krijg ik er wat moeite mee. Ik vind dat er weinig boeiends verder gebeurt. Verder goed drumwerk en geen verkeerde scream. Toch niet iets wat me trekt.

5,3

Naast rochelende jakhalzenmuziek ken ik nu ook befketelende everzwijnenparingsdansmuziek. Dank voor deze extensie van mijn muzikale universum, but this is not the place I boldly want to go

Dan nog liever Frans Duits van het buurmeiske!

2,33

Dit klinkt veelbelovend.

8

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.