MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:
Ik moest denken aan Champagne van Millionaire... wat in alle opzichten beter is.

5,5

Wel aardig.

6,5

Ben niet zo'n fan van De Staat maar dit nummer maakt me wel nieuwsgierig naar het nieuwe album.

8,5

6,5

Ken ze beter van De Staat

Wat Vince zegt!

6,2

Het nummer bevat sommige storende elementen. En een lyric video voor De Staat lijkt me sowieso geen goed idee ("I ride when I'll ride (?) on a one way street (oh, niet vergeten te rijmen!) into the night").

5

Ik ben hier best over te spreken eigenlijk; op het (welbekende) Nederlandse accent na klinkt het best internationaal. Ik zal het aankomende album ook maar 'ns een kans geven dan...

7,5

En ook nog een 7,5 voor Cut Copy trouwens.

01-08: Colin Stetson ft. Justin Vernon - Who The Waves are Roaring For (jassn/ 8 / 6,23)
02-08: No Joy - E (bonothecat / 6 / 5,33)
03-08: Gregory Alan Isakov - Living Proof (jassn / 7 / 6,99)
04-08: Mark Kozelek & Jimmy lavalle - 1936 (jassn / 12 / 7,04)
05-08: Cut Copy - Let Me Show You (Dance Lover / 11 / 6,9)
06-08: De Staat - Make Way For The Passenger (Don Cappuccino / 12 / 6,40)
07-08: Clear Soul Forces - Ain't Playin (jassn)

Neuh....

4

5,0

Na 2 prachtige ontdekkingen de laatste 2 weken van Moderat en Mark Kozelek waren de verwachtingen hooggespannen van weer een nominatie van jassn. Helaas!

Neuh.... (2)

4

Mag ik hier wel een cijfer voor geven? 95% van alle hip-hop nummers krijgen van mij een onvoldoende. Hip-hop is nu eenmaal een genre dat voor mij ver onderaan de muziekladder staat. Ik pas daarom maar. Om hiervoor een 1 te geven is natuurlijk ook wel een beetje sneu.

al die lage cijfers, ik dacht al dat ik een verkeerde link gepost had. Blijkt het niet zo te zijn

8

@ Sunderland: het kan niet altijd prijs zijn eh
@ Wibro: maakt niet uit voor mij hoor, ik ben al lang blij als er 1 iemand zegt dat hij een ontdekking heeft gedaan

01-08: Colin Stetson ft. Justin Vernon - Who The Waves are Roaring For (jassn/ 8 / 6,23)
07-08: Clear Soul Forces - Ain't Playin (jassn / 7 / 4,79)
08-08: Midlake - Antiphon (aERodynamIC)

Na het vertrek van zanger Tim Smith heeft gitarist Eric Pulido de vocals overgenomen. Doet ie niet slecht.

8,2

Mwah! Ik weet het niet. Het is niet slecht maar het beklijft niet echt. Voorlopig een

6,8

Bovendien heerst hier de teleurstelling dat ik ze nooit meer in de oude bezetting zal zien optreden.

7,2 lekker nummer

Dit soort muziek doet mij verlangen naar 2014 en de hoop dat dit soort leukige muziek dan minder wordt gespeeld. Al is er op zich nix mis mee, zijn bandjes binnen dit idioom op een gegeven moment aardig inwisselbaar.

6

07-08: Clear Soul Forces - Ain't Playin (jassn / 7 / 4,79)
08-08: Midlake - Antiphon (aERodynamIC / 8 / 6,78)
09-08: Emiliana Torrini - Speed of Dark (Vince Vega / / )

Gast
geplaatst: vandaag om 16:04 uur

geplaatst: vandaag om 16:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.