Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2013, 20:57 uur
5,5
Sorry, maar beide heren hebben (veel) betere dingen gemaakt.
Sorry, maar beide heren hebben (veel) betere dingen gemaakt.
0
geplaatst: 15 januari 2013, 21:08 uur
Ik vind dit nog wel aardig. Vooral de productie dan. De tekst lijkt me niet veel soeps. In ieder geval: beter dan de meeste Ultratopmuziek.
7
7
0
geplaatst: 15 januari 2013, 21:24 uur
Mjuman schreef:
Wederom heel nipt op de seconde precies
Ik word echt compleet onpasselijk van die hyperdudes die op hun stoeltje zitten te trillen om om 20:00 sharp te kunnen posten - dit is echgt de X-te maal
Qua muziek: you gotta be jokin' dude
Wederom heel nipt op de seconde precies
Ik word echt compleet onpasselijk van die hyperdudes die op hun stoeltje zitten te trillen om om 20:00 sharp te kunnen posten - dit is echgt de X-te maal

Qua muziek: you gotta be jokin' dude
Mwa, ik had gewoon toevallig iets voor 20.00 iets in dit topic gepost en kwam toen op het idee om een keer hier iets te plaatsen (volgens mij mijn allereerste bijdrage ooit). Toen ik een liedje had gevonden was het precies 20.00, dus heb ik het gepost. Hoef je niet meteen hele theorieën los te laten op hoe ik hier heb gezeten. En al was het wel zo, waar maak je je echt druk om...
Over het liedje, ik snap de negatieve reacties wel, maar heb zelf altijd wel een zwak voor Timberlake gehad. Een van de weinige top 40-artiesten die eigenlijk altijd wel met geinige singles komt (Cry Me A River vind ik zelfs ronduit briljant). Hier komt hij wat mij betreft ook gewoon weer met een vermakelijk hitje, wat gewoon heel fijn geproduceerd is (op die vervelende intro na).
0
geplaatst: 15 januari 2013, 22:41 uur
De regels staan duidelijk beschreven op de eerste pagina van het topic - en ik vind, gezien het moment van mijn daily food intake, dat gewoon een kut-tijd; dus als ik me eens haast zonder de laatste hap van mijn exquise maal weggeslokt te hebben met een laatste nip Mouton Rothschild, stuit ik voor de zoveelste keer op de triggerhappy (post-)adolescent.
Dan begrijp je wel dat de gedachte mens erger je niet, niet de eerste is die bij mij postvat
En dan post ik gewoon maar weer nix - als de (post)puberende mede-users niets willen vernemen van een oude muziekrot
Dan begrijp je wel dat de gedachte mens erger je niet, niet de eerste is die bij mij postvat

En dan post ik gewoon maar weer nix - als de (post)puberende mede-users niets willen vernemen van een oude muziekrot

0
geplaatst: 16 januari 2013, 12:41 uur
Mjuman schreef:
De regels staan duidelijk beschreven op de eerste pagina van het topic - en ik vind, gezien het moment van mijn daily food intake, dat gewoon een kut-tijd; dus als ik me eens haast zonder de laatste hap van mijn exquise maal weggeslokt te hebben met een laatste nip Mouton Rothschild, stuit ik voor de zoveelste keer op de triggerhappy (post-)adolescent.

Misschien kun je ze wat vermakelijke PM's sturen. Zitten ze vast op te wachten.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 18:28 uur
Erg gedurfde comeback-single; dit lijkt op voorhand al zo'n nummer te zijn waarover de meningen verdeeld zullen zijn. Niettemin een interessant nummer in zijn soort, vooral de productie klinkt vrij anders dan dat we van zowel Timberlake als Timbaland gewend waren en het valt ook moeilijk te relateren aan recent werk van andere tijdsgenoten (de muziek lijkt wel 'n allegaartje van meerdere genres te zijn of zo, en het klinkt ook nog eens erg fris). 
8,5

8,5
0
geplaatst: 16 januari 2013, 20:13 uur
01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / 20 / 7,03)
05-01: Factory Floor - Fall Back (Ploppesteksel / 15 / 6.66)
06-01: Palma Violets - Best Of Friends (dumb_helicopter / 21 / 6,26)
07-01: Until The Ribbon Breaks ft. Mr MFN eXquire - Pressure (jassn / 18 / 6,56)
08-01: David Bowie - Where Are We Now? (aERodynamIC & keijzm73 / 33 / 6,94)
09-01: Dido feat. Kendrick Lamar - Let Us Move On (Angelo / 19 / 6,85)
10-01: The Horse Company - Front Forming (Vince vega / 16 / 6.57)
11-01: Balthazar – Do Not Claim Them Anymore (ArthurDZ / 16 / 6,96)
12-01: Kota - Masters of the Sun (jassn / 15 / 5,87)
13-01: The Child of Lov - Give Me (jassn / 12 / 6,09)
14-01: Joey Bada$$ - Unorthodox (R&P / 15 / 6,75)
15-01: Justin Timberlake feat. Jay-Z - Suit & Tie (Ward / 19 / 4,93)
16-01: Coeur de Pirate - Place de la République (Gretz)
Voor mij een onweerstaanbaar Frans pianopopliedje. Een stemmige en originele ballad over het leed van een onmogelijke liefde, prachtig gearrangeerd. Haar betoverende, verleidelijke stem maakt het plaatje compleet.
9,7
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / 20 / 7,03)
05-01: Factory Floor - Fall Back (Ploppesteksel / 15 / 6.66)
06-01: Palma Violets - Best Of Friends (dumb_helicopter / 21 / 6,26)
07-01: Until The Ribbon Breaks ft. Mr MFN eXquire - Pressure (jassn / 18 / 6,56)
08-01: David Bowie - Where Are We Now? (aERodynamIC & keijzm73 / 33 / 6,94)
09-01: Dido feat. Kendrick Lamar - Let Us Move On (Angelo / 19 / 6,85)
10-01: The Horse Company - Front Forming (Vince vega / 16 / 6.57)
11-01: Balthazar – Do Not Claim Them Anymore (ArthurDZ / 16 / 6,96)
12-01: Kota - Masters of the Sun (jassn / 15 / 5,87)
13-01: The Child of Lov - Give Me (jassn / 12 / 6,09)
14-01: Joey Bada$$ - Unorthodox (R&P / 15 / 6,75)
15-01: Justin Timberlake feat. Jay-Z - Suit & Tie (Ward / 19 / 4,93)
16-01: Coeur de Pirate - Place de la République (Gretz)
Voor mij een onweerstaanbaar Frans pianopopliedje. Een stemmige en originele ballad over het leed van een onmogelijke liefde, prachtig gearrangeerd. Haar betoverende, verleidelijke stem maakt het plaatje compleet.
9,7
0
geplaatst: 16 januari 2013, 20:51 uur
6,5 volgens mij overigens al uit 2011.... Beetje oud voor dit topic.
0
geplaatst: 16 januari 2013, 21:37 uur
Meisje met mooie stem, bezwerend pianospel, aardig liedje.
7,2
7,2
0
geplaatst: 16 januari 2013, 23:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik word hier heel erg kriebelig van
Ik word hier heel erg kriebelig van
Vraag je mama of ze de volgende keer geen trui meer voor je breit Ropperdepop

Het album uit 2008 vond ik leuk maar is inmiddels wel wat vergeten. Zuchtmeisjes kunnen vermakelijk zijn en als ze in het Frans zingen helemaal

Maar met bono eens: het nummer is wel te oud voor dit topic of het nu recentelijk op single is uitgebracht of niet.
8
* denotes required fields.