MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:
Ik ben minder enthousiast, want het nummer klinkt wat doorsnee, maar kan er toch wel van genieten.

6,5

Ik ben het met r&p eens.... 6,5

Goed nummer, maar toch wel erg jammer dat zijn beste nummer (People Get Still) niet op het album zal verschijnen. Die doet me qua sfeer een beetje denken aan de ballads van Madonna's Ray of Light album. Heerlijk nummer dus en imo nog een stuk beter dan deze. Zeker het beluisteren waard!

7,5

Fijn nummer, mooi geluid. Er zit nog meer in deze artiest, denk ik.

7,5

01-02: Lion Babe - Treat Me Like Fire (kemm / 13 / 6,37)
02-02: Deptford Goth – Union (Vince Vega / 9 / 7,36 )
03-02: The Irrepressibles - Two Men in Love

Degenen die de MuMe-ladder, de Witte trui en de MuMe-afrekening volgen hebben dit al voorbij zien komen.
Op 14 februari komt dit nummer uit op single en het album is eindelijk officieel in Nederland uitgekomen.

Ik heb niet eerder de volle mep gegeven in dit topic volgens mij maar nu doe ik het gewoon omdat ik dit één van de mooiste nummers ooit vind. Het wachten is nu op de bijbehorende videoclip die één dezer dagen zal uitkomen.
Het leek me een mooie voordracht op de dag dat ook Frankrijk besloten heeft het huwelijk open te stellen.

16 Februari staan ze in Het Depot, Leuven.

10

Mooi nummer, maar dat wist ik al een tijdje.

7,8

Een van de meest bijzondere nummers dit jaar - raakte me meteen

(nee ik heb niemand ten huwelijk gevraagd)

9

Sterk, eigenlijk een betere variant op 'Exit Music'. Fraaie vocalen en de eruptie rond 3,5 minuten is pakkend.

7,5

8,5.

Erg mooi inderdaad.

Depthford Goth vind ik dan weer saai, onbegrijpelijk dat hoge gemiddelde.

5

Wat een waardeloze zang. Muzikaal wordt 't mooi op het eind, maar dan moet je eerst door een langdurige barrière heen.

8,5

aardig nummer van depthford Goth maar ik dacht dat ik al beter materiaal van deze artiest heb gehoord. Zou een 6,5 krijgen van mij

01-02: Lion Babe - Treat Me Like Fire (kemm / 13 / 6,37)
02-02: Deptford Goth – Union (Vince Vega / 9 / 7,36 )
03-02: The Irrepressibles - Two Men in Love (aERodynamIC / 14 / 7,33)
04-02: Jose James - Heaven on the Ground (De-noir / / )

De betere loungeachtige soul van het moment (al is er ook weinig concurrentie ). Vanguard blijft overigens wel m'n favo track op zijn nieuwe plaat.

8

Vanguard is ook heerlijk inderdaad. Maar HotG gaat zo lekker traag en diep.

8,5

7 net als de gehele plaat

Had toch op iets meer Voodoo gehoopt op het album.

7

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.