MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2009

zoeken in:
4-2

5-2

6. Peter Doherty - Grace / Wastelands vs The Decemberists - The Hazards of Love

0-1

0-3

Cured
0-4

1-5

7. The Pains of Being Pure at Heart - The Pains of Being Pure at Heart vs The Field - Yesterday and Today

0-1

1-1

1-2

Cured
1-3

wat stuk herrie die 1e, papartis

2-3

8. Phoenix - Wolfgang Amadeus Phoenix vs Manic Street Preachers - Journal for Plague Lovers

1-0

Cured
1-1

1-2

Het is vandaag de laatste dag vóór mijn vakantie dat ik nog iets aan deze K.O. kan doen want morgen ga ik er zo'n 3 à 3½ week tussenuit. Iemand mag de organisatie overnemen. Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon wachten totdat ik terug ben.

2-3

2-4

3-4

uiteraard!

4-4

Niet mijn favoriete Manics album (maar misschien moet ik het nog eens een kans geven nu ik er al een jaar of twee niet meer naar geluisterd heb).

Sowieso nog een kans geven! Bij mij is het kwartje ook pas na een paar maanden gevallen. Maar inmiddels mag het album wat mij betreft wedijveren met The Holy Bible

DjFrankie (moderator)
8. Phoenix - Wolfgang Amadeus Phoenix vs Manic Street Preachers - Journal for Plague Lovers

4-5

9. The Antlers - Hospice vs Fanfarlo - Reservoir

0-1

Cured
0-2

0-4

Gast
geplaatst: vandaag om 02:26 uur

geplaatst: vandaag om 02:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.