Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2013, 21:53 uur
6, gedateerd. Gelukkig is Mjuman hier niet, want die had vast weer wat gezegd met historisch besef, knul en gitaren die ik uit m'n oren moet halen.
0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:20 uur
chevy93 schreef:
Gelukkig is Mjuman hier niet, want die had vast weer wat gezegd met historisch besef, knul en gitaren die ik uit m'n oren moet halen.
Gelukkig is Mjuman hier niet, want die had vast weer wat gezegd met historisch besef, knul en gitaren die ik uit m'n oren moet halen.

0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:40 uur
chevy93 schreef:
5, gedateerd. Gelukkig is Mjuman hier niet, want die had vast weer wat gezegd met historisch besef, knul en gitaren die ik uit m'n oren moet halen.
5, gedateerd. Gelukkig is Mjuman hier niet, want die had vast weer wat gezegd met historisch besef, knul en gitaren die ik uit m'n oren moet halen.
Jij vraagt er gewoon om knul

0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:41 uur
Ik heb een zwak voor Donna Summer, maar dit is lang niet haar beste.
7,5
7,5
0
geplaatst: 5 juni 2013, 22:48 uur
Donna Summer en Patrick Cowley a very unlikely pair uit de tijd dat er nog geen kasten waren waar je uit kon komen. Zeker weten dat Cartouche-buddy West dit ook weet te waarderen.
"Gedateerd" surenuff, lad, gitaargepingel is al heel lang gedateerd, maar wordt nog steeds gedraaid - en deze mix van Grandmaster Cowley - die ik HOGER aansla - dan slispelmans Moroder die door Daft Punk is geannexeerd daarvoor een double whammy
9
"Gedateerd" surenuff, lad, gitaargepingel is al heel lang gedateerd, maar wordt nog steeds gedraaid - en deze mix van Grandmaster Cowley - die ik HOGER aansla - dan slispelmans Moroder die door Daft Punk is geannexeerd daarvoor een double whammy
9
0
geplaatst: 5 juni 2013, 23:00 uur

En zo staan er genoeg remixes op YouTube die dit nummer even een moderne boost geven. Ik zeg niet dat het zo moet (ik zou deze remix niet hoger geven dat het origineel), maar ik hoor toch wel wat elementen die ik liever hoor. Wat meer beat-gericht en wat minder disco-achtig.
Ok, mijn 5 was te streng. Een 6 voor deze (= te ranken filmpje) versie en toch wel een 6,5-7 voor de single-versie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.