Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2014, 17:43 uur
vigil schreef:
Pppfff zo de puristen zijn ook weer langs geweest...
Nee hoor. Hou jij maar lekker je eigen geepeetjes, dan koester ik de mijne wel

Ik was toen voor mijn tweede keer 28 dus dat helpt ook niet al te best

0
geplaatst: 3 december 2014, 17:48 uur
Kwam ook al eens langs in het danceplaat van de dag-topic, dus ik kan mijn bericht copypasten:
Nee, dit kan echt niet meer. Heb deze plaat toen net iets te vaak gehoord en vond er toen al niets aan, laat staan nu.
2,5
Nee, dit kan echt niet meer. Heb deze plaat toen net iets te vaak gehoord en vond er toen al niets aan, laat staan nu.
2,5
0
johannesA
geplaatst: 3 december 2014, 17:48 uur
Toch wel een 7.5. Blijft een leuk nummer en al tijden niet meer gehoord.
0
geplaatst: 3 december 2014, 17:49 uur
Hahaha, leuke keuze vigil! Ook van mij toch wel een grote guilty pleasure, ik kan oprecht plezier beleven aan dit nummer op de een of andere manier 
7,5

7,5
0
geplaatst: 3 december 2014, 17:53 uur
vigil schreef:
Dat is net zoiets als een drol op de weg leggen en dan klagen dat er mensen met een boog omheen lopen.

0
geplaatst: 3 december 2014, 18:32 uur
De achterliggende gedachte van Vigil : 9
Het nummer zelf : 5 (en helaas , dat telt)
Het nummer zelf : 5 (en helaas , dat telt)
0
geplaatst: 3 december 2014, 19:10 uur
herman schreef:
Dat is net zoiets als een drol op de weg leggen en dan klagen dat er mensen met een boog omheen lopen.
(quote)

0
geplaatst: 3 december 2014, 19:49 uur
Vind het heerlijk als dit langskomt in de discotheek/kroeg, maar slecht is dit absoluut.
4 (twee punten voor het sentiment)
4 (twee punten voor het sentiment)
0
geplaatst: 3 december 2014, 21:58 uur
herman schreef:
Nou, vigil keek anders toch mooi even niet uit en loopt nu met poep onder zijn schoenen rond. Hij trapt blijkbaar ook overal in

0
geplaatst: 3 december 2014, 22:11 uur
Nee hoor, ik ga mijn eigen gang wel. Jullie hebben in ieder geval nog even kunnen lachen...
0
geplaatst: 4 december 2014, 14:09 uur
4
Destijds nog een beetje een guilty pleasure maar nu klinkt het mij eerder plat en kitscherig (kan nog wel op een feestje). Vergankelijke muziek ...
Destijds nog een beetje een guilty pleasure maar nu klinkt het mij eerder plat en kitscherig (kan nog wel op een feestje). Vergankelijke muziek ...
0
geplaatst: 4 december 2014, 14:49 uur
Een 6 (omdat ik plots moet denken aan Shakira en dat is mooi meegenomen)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.