MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag

zoeken in:

Pppfff zo de puristen zijn ook weer langs geweest...

8

vigil schreef:

Nee hoor. Hou jij maar lekker je eigen geepeetjes, dan koester ik de mijne wel

Ik was toen voor mijn tweede keer 28 dus dat helpt ook niet al te best

Casartelli (moderator)
6,5

Kwam ook al eens langs in het danceplaat van de dag-topic, dus ik kan mijn bericht copypasten:

Nee, dit kan echt niet meer. Heb deze plaat toen net iets te vaak gehoord en vond er toen al niets aan, laat staan nu.

2,5

johannesA
Toch wel een 7.5. Blijft een leuk nummer en al tijden niet meer gehoord.

Hahaha, leuke keuze vigil! Ook van mij toch wel een grote guilty pleasure, ik kan oprecht plezier beleven aan dit nummer op de een of andere manier

7,5

vigil schreef:

Dat is net zoiets als een drol op de weg leggen en dan klagen dat er mensen met een boog omheen lopen.

De achterliggende gedachte van Vigil : 9
Het nummer zelf : 5 (en helaas , dat telt)

Fijne keuze!

7

herman schreef:
(quote)

Dat is net zoiets als een drol op de weg leggen en dan klagen dat er mensen met een boog omheen lopen.

Vind het heerlijk als dit langskomt in de discotheek/kroeg, maar slecht is dit absoluut.

4 (twee punten voor het sentiment)

herman schreef:

Nou, vigil keek anders toch mooi even niet uit en loopt nu met poep onder zijn schoenen rond. Hij trapt blijkbaar ook overal in

Nee hoor, ik ga mijn eigen gang wel. Jullie hebben in ieder geval nog even kunnen lachen...

Er zijn veel betere gp's

Maar toch nog een prima 6,5

Misterfool
6 Guilty pleasure

4
Destijds nog een beetje een guilty pleasure maar nu klinkt het mij eerder plat en kitscherig (kan nog wel op een feestje). Vergankelijke muziek ...

Een 6 (omdat ik plots moet denken aan Shakira en dat is mooi meegenomen)

7,5

Jeugdsentiment

Martial
4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.