Muziek / Muziekgames / 00 / 01 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:20 uur
Arrie schreef:
Lijkt me wel dat Ritmo nog langskomt. Gaat bij mij ook wel scoren, of het moet een hele sterke tegenstander zijn.
Lijkt me wel dat Ritmo nog langskomt. Gaat bij mij ook wel scoren, of het moet een hele sterke tegenstander zijn.
Ze staat tegenover Maxim feat. Skin - Carmen Queasy in battle 163
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:22 uur
Nice.
Livin' La Vida Loca vind ik trouwens ook een leuk nummer van hem. Ik ben sowieso 'n sucker voor über-commerciële jaren '90 pop/r&b. Wat de meesten als "fout" ervaren vind ik juist erg leuk. 
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:24 uur
1-5
Jammer van Faith Hill tegen dat niet zo bijzondere nummer van Nelly Furtado
Jammer van Faith Hill tegen dat niet zo bijzondere nummer van Nelly Furtado

0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:25 uur
77. Blof – Dichterbij Dan Ooit vs. Madonna – Music
0-1 lesser of two evils
0-1 lesser of two evils
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:27 uur
0-4 Blof......aaaarrrghhhh
Livin La Vida Loca, nog zo`n enorme guilty pleasure. Ik volgde in die jaren nogal fanatiek de Top 40. Ook nu blijf ik het gewoon fijne, swingende muziek vinden.
Angelo schreef:
Nice.
Livin' La Vida Loca vind ik trouwens ook een leuk nummer van hem. Ik ben sowieso 'n sucker voor über-commerciële jaren '90 pop/r&b. Wat de meesten als "fout" ervaren vind ik juist erg leuk.
Nice.
Livin La Vida Loca, nog zo`n enorme guilty pleasure. Ik volgde in die jaren nogal fanatiek de Top 40. Ook nu blijf ik het gewoon fijne, swingende muziek vinden.

0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:28 uur
78. Chicane feat. Bryan Adams – Don’t Give Up vs. Zombie Nation – Kernkraft 400
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:29 uur
Dance Lover schreef:
Livin La Vida Loca, nog zo`n enorme guilty pleasure. Alhoewel blijf het ook nu gewoon fijne, swingende muziek vinden.
Livin La Vida Loca, nog zo`n enorme guilty pleasure. Alhoewel blijf het ook nu gewoon fijne, swingende muziek vinden.
Vind je Bailamos van Enrique ook leuk, of gaat je dat weer net iets te ver?

Dat vind ik namelijk ook een erg lekker en zomers nummer.

0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:36 uur
Haha! Goed te doen hoor. Al vond ik zijn opvolger Rythym Divine beduidend beter. En verder is mij niets te gek rond die tijdsperiode. Met name al die Latin artiesten vond ik fijne muziek maken.
Ik was destijds dan ook echt even van slag toen J.Lo geen platen zoals: If You Had My Love, Play & Ain`t It Funny maakte, maar overstapte naar die saaiige, futloze r & b van d`r. Mijn grootste guilty pleasure van die tijd: T - Spoon `s Summer Love. Ook anno 2013 draai ik hem nog heel af en toe.

0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:37 uur
Oh die vind ik ook erg leuk. Wordt nog lastig.
En Stutter eruit tegen Lady Marmalade.

0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:42 uur
Dance Lover schreef:
Ik was destijds dan ook echt even van slag toen J.Lo geen platen zoals: If You Had My Love, Play & Ain`t It Funny maakte, maar overstapte naar die saaiige, futloze r & b van d`r. Mijn grootste guilty pleasure van die tijd: T - Spoon `s Summer Love. Ook anno 2013 draai ik hem nog heel af en toe.
Alle singles van Jenny van 1999 t/ 2001 zijn sowieso dope.
En inderdaad, Summer Love was/is ook mijn favoriete nummer van T-Spoon. Echt veel leuker om te horen dan Sex on the Beach. Dat nummer draai ik ook nog wel eens (vooral in de zomer), dan zet ik gewoon heel Hitzone 8 op waar dat nummer ook op staat, want bijna alle tracks van die compilatie vind ik leuk. Eigenlijk zijn een aantal van die Hitzone-compilaties zo slecht nog niet, nu ik er zo over nadenk. 
0
geplaatst: 21 juni 2013, 19:43 uur
5-1
79. Alice Deejay – Back in My Life vs. Re-Play – Kom Dan Maar bij Mij
1-0
79. Alice Deejay – Back in My Life vs. Re-Play – Kom Dan Maar bij Mij
1-0
0
geplaatst: 21 juni 2013, 20:00 uur
80. Mariah Carey feat. Westlife – Against All Odds (Take a Look at Me Now) vs. Sonique – Sky
0-1
0-1
* denotes required fields.