Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:29 uur
Aan de hand van de bovenstaande reacties zou je bijna denken dat dat nummer van Ashanti de holy grail is.
Dat terwijl dat nummer net zo weinig eeuwigheidswaarde heeft als Ka-Ching. Just sayin'...
4-3
Dat terwijl dat nummer net zo weinig eeuwigheidswaarde heeft als Ka-Ching. Just sayin'...4-3
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:32 uur
Nouja, tegen Shania lijkt natuurlijk vrijwel alles de holy grail, maar dat terzijde. En ach, eeuwigheidswaarde, ik zou het nummer over tien of twintig jaar nog steeds wel met plezier kunnen draaien, denk ik, als dat is wat je bedoelt. Maar jij zal de waarheid in pacht hebben. 

0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:37 uur
Arrie schreef:
Nouja, tegen Shania lijkt natuurlijk vrijwel alles de holy grail.
Nouja, tegen Shania lijkt natuurlijk vrijwel alles de holy grail.
Ja, dat dus. Voordat mensen denken dat ik voorzitter van de Ashanti-fanclub ben.
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:42 uur
Welnee joh.
Ik vind 't gewoon geinig om te zien dat vanwege de aversie die sommigen jegens Shania hebben, gedaan wordt alsof dat nummer van Ashanti echt stukken beter is, terwijl normaliter nauwelijks iemand geïnteresseerd is in haar muziek (als Ashanti bijv. tegen een willekeurige single van Kylie had moeten battelen dan had ze de battle waarschijnlijk dik verloren). Ik vind Foolish verder ook een prima nummer hoor, d'r beste zelfs, maar Ka-Ching vind ik waarschijnlijk ook de beste single van Shania. Vooral lekker geproduceerd met dat Midden-Oosterse riedeltje er doorheen. Ik vind dat nummer vandaag de dag beter klinken dan Foolish om eerlijk te zijn. Al kan dat ook komen omdat ik een beetje Ashanti-moe ben. 
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:44 uur
Angelo schreef:
Welnee joh.
Ik vind 't gewoon geinig om te zien dat vanwege de aversie die sommigen jegens Shania hebben, gedaan wordt alsof dat nummer van Ashanti echt stukken beter is, terwijl normaliter nauwelijks iemand geïnteresseerd is in haar muziek (als Ashanti bijv. tegen een willekeurige single van Kylie had moeten battelen dan had ze de battle waarschijnlijk dik verloren). Ik vind Foolish verder ook een prima nummer hoor, d'r beste zelfs, maar Ka-Ching vind ik waarschijnlijk ook de beste single van Shania. Vooral lekker geproduceerd met dat Midden-Oosterse riedeltje er doorheen. Ik vind dat nummer vandaag de dag beter klinken dan Foolish om eerlijk te zijn. Al kan dat ook komen omdat ik een beetje Ashanti-moe ben.
(quote)
Welnee joh.
Helemaal mee eens!
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 14:47 uur
Angelo schreef:
dat vanwege de aversie die sommigen jegens Shania hebben, gedaan wordt alsof dat nummer van Ashanti echt stukken beter is
dat vanwege de aversie die sommigen jegens Shania hebben, gedaan wordt alsof dat nummer van Ashanti echt stukken beter is
Wat mij betreft is het ook stukken beter. Al kan je je dat blijkbaar heel erg moeilijk voorstellen
.
0
Cured
geplaatst: 8 augustus 2013, 15:10 uur
Ja, gelukkig wel.5-2
170. Kane feat. Ilse DeLange – Before You Let Me Go vs. Junior Jack – E Samba
1-0
gewoon geweldig nummer, geen anti-stemmen graag
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 15:26 uur
Cured schreef:
Dus omdat ik het geen geweldig nummer vind is mijn stem direct een anti-stem?

0
Cured
geplaatst: 8 augustus 2013, 15:28 uur
Dat niet, maar het is het betere nummer tegen die 13 in een dozijn dance-achtige(dreun)nummers die hier te vaak langs komen.... (ga slapen joh )
0
Cured
geplaatst: 8 augustus 2013, 15:31 uur
Nee hoor, ik houd op zijn tijd ook wel" van nepmuziek", zie mijn top 10. 

0
geplaatst: 8 augustus 2013, 16:06 uur
Denk je niet dat het eerder andersom is?
Jij was immers degene die schreef: “dat dit überhaupt nog een battle is en niet gewoon 0-5
”, terwijl ik bij de battle het woord “nipt” schreef (wat erop duidt dat ik even goed voor Ashanti had kunnen kiezen). Omdat sommigen helemaal niets hebben met Shania betekent dat niet meteen dat haar muziek zo kut is, en dat de muziek van Ashanti daarom tien keer beter zou zijn evenmin, hoewel je aan de hand van de reacties haast zou denken dat er een wereld van verschil in kwaliteit zou zijn tussen Ashanti en Shania (terwijl het niet meer dan een kwestie van smaak is), en dat vond ik gewoon geinig om te zien - that’s all. Verder moet je ook vooral blijven stemmen op jouw voorkeur, dat is het belangrijkst.

* denotes required fields.