MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:

Cured
4-1

5-1

110. Justin Timberlake – Cry Me a River vs. Sarah Connor – From Sarah with Love

1-0

4-3

Beide prima nummers

Ik had niet verwacht dat Sarah Connor meer zou krijgen dan een stem van mij en Emile

Hahahaha nee ik ook niet! Ik dacht echt dat het na mijn stem wel afgelopen zou zijn! Wat een verrassing! Go SARAH!

7-6 waarom heeft die Sky Radio-ellende 6 stemmen?

8-6

Wat Herman zegt. Wat een treurnis...

111. The Black Eyed Peas - Shut Up vs. Ja Rule feat. Bobby Brown - Thug Lovin’

2-2
Jammer van Sarah, maar ach! Nog zat leuke nummers in de competitie

5-2

Nog niet eerder gehoord van die ander, wel leuk, maar Shut Up behoort tot het beste van BEP.

Resterende battles:

112. Dannii Minogue – Put the Needle on It vs. Mary J. Blige feat. Common – Dance for Me
113. Christina Milian – When You Look at Me vs. Jennifer Lopez feat. LL Cool J – All I Have
114. Busta Rhymes and Mariah Carey feat. The Flipmode Squad – I Know What You Want vs. Sean Paul – Gimme the Light
115. Laura Pausini – Surrender vs. Mary J. Blige – No More Drama
116. Brooklyn Bounce – Born to Bounce vs. Mad’house – Holiday
117. Coldplay – Clocks vs. Lenny Kravitz – Believe in Me
118. Alicia Keys – A Woman’s Worth vs. The Roots feat. Cody ChesnuTT – The Seed 2.0
119. Nelly Furtado – Shit on the Radio (Remember the Days) vs. Shakira – Objection (Tango)
120. Sugababes – Stronger vs. Robbie Williams – Feel
121. Sugababes – Round Round vs. Def P & Beatbusters – Bubbelbad
122. Jennifer Lopez feat. Nas – I’m Gonna Be Alright vs. Golden Earring – Albino Moon
123. Nelly feat. Kelly Rowland – Dilemma vs. Elvis Presley vs. Paul Oakenfold – Rubberneckin’
124. Daniel Bedingfield – If You’re Not the One vs. Juanes – A Dios Le Pido
125. Eminem – Without Me vs. Daniel Bedingfield – Never Gonna Leave Your Side
126. Goldtrix presents Andrea Brown – It’s Love (Trippin’) vs. Will Young – You and I
127. K-Klass feat. Kinane – Talk 2 Me vs. Marco V – Godd
128. Blue feat. Elton John – Sorry Seems to Be the Hardest Word vs. Queens of the Stone Age – No One Knows

Tot de 5, 2 verschil

112. Dannii Minogue – Put the Needle on It vs. Mary J. Blige feat. Common – Dance for Me

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.