MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:
NewYorkCityLight schreef:
Sinds wanneer zijn 'Get Sexy' en 'About a Girl' leuke singles en 'Red Dress' en 'Push the Button' niet? Ga je mond spoelen 'About a Girl' vind ik echt hun allerslechtste single (gevolgd door 'Ugly' inderdaad, wat een cliché nummer is dat).

Ik vind Sweet 7 eigenlijk sowieso een hele vermakelijke plaat (en dan vooral de drie singles vind ik erg leuk). Misschien zijn de nummers qua productie en tekst voor hun doen wat aan de platte kant, erg Amerikaans en zo, maar dat maakt het album zeker niet minder genietbaar. Ik heb ‘m zelfs op 3.5* staan! Met name Get Sexy mag ik nog graag horen.

Taller in More Ways daarentegen vind ik enorm saai (inclusief de singles). Het album is gevuld met zeer fletse en doorsnee popnummers waarvan de melodieën geen moment blijven hangen. Ik heb het album niet beoordeeld, maar ik vind het niet meer dan 1.5* of 2* waard. Met geruime afstand het zwakste album uit hun catalogus.

Wel jammer dat de Sugababes officieel verleden tijd zijn, tenminste, als we Jade Ewen mogen geloven. Ik had van de laatste samenstelling best meer materiaal willen horen.

Ik verheug me op de nieuwe ko! Compliment voor Catdog voor alle moeite!

Wat betreft de suga's ben ik het eens met nycl. Al zag ik óók graag nieuw materiaal van de laatste line-up.

Vond deze wel leuk van de laatste line up:

Snap niet waarom de release hiervan gecanceld is?

Angelo schreef:

Wel jammer dat de Sugababes officieel verleden tijd zijn, tenminste, als we Jade Ewen mogen geloven. Ik had van de laatste samenstelling best meer materiaal willen horen.

Dat is zeker jammer! 'Freedom' vond ik namelijk wel weer echt een sterke single.

catdog schreef:
Vond deze wel leuk van de laatste line up:

(embed)

Snap niet waarom de release hiervan gecanceld is?

Dat weet ik ook niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij kwam het grotendeels omdat de single geen radio-support kreeg en derhalve dus op het punt van floppen stond. Het is een week voordat het uitgebracht zou worden gecanceld. Wel jammer dat dit hun laatste single was want dit smaakte naar meer. Als ze waren geëindigd met de singles van 'Sweet 7' dan had ik er meer vrede mee gehad

Is de nieuwe ko al gestart?

Start morgen. Eerst even op adem komen.

Nog even de winnaars bij elkaar:

00/01: All Saints - Pure Shores
02/03: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dance Floor
04/05: -
06/07: -
08/09: -
10/11: -
12/13: -

catdog schreef:
Start morgen. Eerst even op adem komen.

Nog even de winnaars bij elkaar:

00/01: All Saints - Pure Shores
02/03: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dance Floor
04/05: -
06/07: -
08/09: -
10/11: -
12/13: -

Hihi! Is prima!

Wat een stomme winnaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.