MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:
5-3

84. Avril Lavigne – Losing Grip vs. David Guetta – Love, Don’t Let Me Go

0-1, enige leuke single van Guetta.

0-2

Eens, al zijn een paar andere ook niet onaardig

Cured
1-2

1-4

na "When Love Takes Over" ging het mis met Guetta.

Grotendeels wel ja, maar eigenlijk is het nooit echt een topartiest geweest, al vind ik Memories ook erg goed, en Acapella van Kelis dat door hem geproduceerd is fantastisch. Zo af en toe laat ie zien dat ie toch wel wat kan.

1-5

85. Sweet Coffee – Don’t Need You vs. Ch!pz – Cowboy

1-0

5-1

86. Tenacious D – Tribute vs. Sean Paul – Gimme the Light

0-1

Cured
2-2

87. Metallica – Frantic vs. Counting Crows feat. Vanessa Carlton – Big Yellow Taxi

Cured
1-0

4-0

Ik vond juist die oude Guetta nummers verschrikkelijk, met die nare zang (zoals Love, Don't Let Me Go)

5-0 Tribute eruit door Sean Paul

88. Evanescence – Going Under vs. Shakira – W

henever, Wherever

1-0 Vond dat het leukste nummer van ze, het nummer van Shakira is ook nog steeds wel vermakelijk

3-1

Ik vind ze beide nog leuk, vooral die van Evanescence (alle vier singles van Fallen zijn eigenlijk erg goed) maar daarna ging het ook snel bergafwaarts met die band.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:46 uur

geplaatst: vandaag om 03:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.