MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.

zoeken in:
Ik vind 'Dreamer' juist wel mooi (als ik niet naar de tekst luister).

4-3

Ik vind ze beiden niet veel, maar die van Sarah, brrrrr.

Emile93 schreef:
Skin on Skin is een van de mooiste nummers uit deze ko

Dit is nou echt een commentaar/opmerking die ik van jou zou verwachten. Ik vind dat nummer van Sarah ook echt typisch een "Emile-nummer". Ik vind ze beide verschrikkelijk trouwens. Dat nummer van Ozzy is ook ronduit belabberd.

105. Nodesha - Get It While It's Hot vs. Westlife - Bop Bop Baby

1-0

3-0

Opvolger 'That's Crazy' was ook leuk

Goh, ik kom toch soms weer liedjes tegen die me qua titel niets zeggen, maar die ik echt meteen herken als ik ze hoor. Van die totaal vergeten nummers. Ik had het net weer toen ik vooruit luisterde bij If You Come to Me van Atomic Kitten.

Deze Nodesha kende ik trouwens helemaal niet, maar is een ontzettend fijne ontdekking, ga ik nog wel veel draaien, denk ik. Erg goed geproduceerd.

106. Eminem – Without Me vs. Thicke – When I Get You Alone

1-0

Angelo schreef:
(quote)

Dit is nou echt een commentaar/opmerking die ik van jou zou verwachten. Ik vind dat nummer van Sarah ook echt typisch een "Emile-nummer". Ik vind ze beide verschrikkelijk trouwens. Dat nummer van Ozzy is ook ronduit belabberd.

Haha! Is helemaal waar (dat het een Emile-nummer is!) Ik hou heel erg van krachtige vrouwenstemmen, helemaal als het een ballad betreft!

5-2

Heerlijk nummer van Nodesha inderdaad, fijn dat ze door is (al was Westlife sowieso geen concurrentie voor haar).

107. Billy Crawford – Trackin’ vs. Vanessa Carlton – A Thousand Miles

1-0, beide wel oké.

2-1
Allebei oké

4-2

moeilijk. Dan maar voor degene die ik nu nog het liefste op zou zetten.

Arrie schreef:

Deze Nodesha kende ik trouwens helemaal niet, maar is een ontzettend fijne ontdekking, ga ik nog wel veel draaien, denk ik. Erg goed geproduceerd.

Wat wil je anders met Jimmy Jam & Terry Lewis.

4-4

allebei wel goed. Ik ga het spannend maken

Gast
geplaatst: vandaag om 09:45 uur

geplaatst: vandaag om 09:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.