Muziek / Muziekgames / 02 / 03 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:17 uur
Ik vind 'Dreamer' juist wel mooi (als ik niet naar de tekst luister).
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:28 uur
4-3
Ik vind ze beiden niet veel, maar die van Sarah, brrrrr.
Ik vind ze beiden niet veel, maar die van Sarah, brrrrr.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:38 uur
Emile93 schreef:
Skin on Skin is een van de mooiste nummers uit deze ko
Skin on Skin is een van de mooiste nummers uit deze ko
Dit is nou echt een commentaar/opmerking die ik van jou zou verwachten. Ik vind dat nummer van Sarah ook echt typisch een "Emile-nummer".
Ik vind ze beide verschrikkelijk trouwens. Dat nummer van Ozzy is ook ronduit belabberd.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:41 uur
105. Nodesha - Get It While It's Hot vs. Westlife - Bop Bop Baby
1-0
1-0

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:47 uur
Goh, ik kom toch soms weer liedjes tegen die me qua titel niets zeggen, maar die ik echt meteen herken als ik ze hoor. Van die totaal vergeten nummers. Ik had het net weer toen ik vooruit luisterde bij If You Come to Me van Atomic Kitten.
Deze Nodesha kende ik trouwens helemaal niet, maar is een ontzettend fijne ontdekking, ga ik nog wel veel draaien, denk ik.
Erg goed geproduceerd.
Deze Nodesha kende ik trouwens helemaal niet, maar is een ontzettend fijne ontdekking, ga ik nog wel veel draaien, denk ik.
Erg goed geproduceerd.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:50 uur
106. Eminem – Without Me vs. Thicke – When I Get You Alone
1-0
1-0
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 12:50 uur
Angelo schreef:
Dit is nou echt een commentaar/opmerking die ik van jou zou verwachten. Ik vind dat nummer van Sarah ook echt typisch een "Emile-nummer".
Ik vind ze beide verschrikkelijk trouwens. Dat nummer van Ozzy is ook ronduit belabberd.
(quote)
Ik vind ze beide verschrikkelijk trouwens. Dat nummer van Ozzy is ook ronduit belabberd. Haha! Is helemaal waar (dat het een Emile-nummer is!) Ik hou heel erg van krachtige vrouwenstemmen, helemaal als het een ballad betreft!
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:17 uur
5-2
Heerlijk nummer van Nodesha inderdaad, fijn dat ze door is (al was Westlife sowieso geen concurrentie voor haar).
Heerlijk nummer van Nodesha inderdaad, fijn dat ze door is (al was Westlife sowieso geen concurrentie voor haar).

0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:17 uur
107. Billy Crawford – Trackin’ vs. Vanessa Carlton – A Thousand Miles
1-0, beide wel oké.
1-0, beide wel oké.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:22 uur
4-2
moeilijk. Dan maar voor degene die ik nu nog het liefste op zou zetten.
moeilijk. Dan maar voor degene die ik nu nog het liefste op zou zetten.
0
geplaatst: 5 augustus 2013, 13:30 uur
Arrie schreef:
Erg goed geproduceerd.
Erg goed geproduceerd. Wat wil je anders met Jimmy Jam & Terry Lewis.

* denotes required fields.