Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:05 uur
4. Deep Dish – Flashdance vs. Natasha Bedingfield – These Words
0-0
0-0
0
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:12 uur
Sorry, ik moet gaan slapen. Kan iemand heel heel heel alsjeblieft bij de volgende KO 1 punt geven aan Faith Evans namens mij? Dat nummer is echt geweldig! Het mag wat mij betreft winnen! 

0
geplaatst: 2 oktober 2013, 22:20 uur
Emile93 schreef:
Sorry, ik moet gaan slapen. Kan iemand heel heel heel alsjeblieft bij de volgende KO 1 punt geven aan Faith Evans namens mij? Dat nummer is echt geweldig! Het mag wat mij betreft winnen!
Helaas, zo werkt dat niet bij een KO. En als één iemand het een keertje doet, gaan meer mensen dat doen (want hij mocht het ook) en heb je uiteindelijk dat iedereen van tevoren punten gaat geven. Lijkt me niet de bedoeling. Moet je maar wat langer wakker blijven.

0
geplaatst: 3 oktober 2013, 00:07 uur
5. Faith Evans – Mesmerized [Freemasons Mix] vs. Lil’ Love – Little Love
'Gasolina' er met 5-0 uit tegen Within Temptation?!
'Gasolina' er met 5-0 uit tegen Within Temptation?!
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 06:31 uur
4-0, matige remix in vergelijking met de reguliere albumversie.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 08:19 uur
1-5
7. 50 Cent feat. Mobb Deep – Outta Control [Remix] vs. Counting Crows – Accidentally in Love
1-0
7. 50 Cent feat. Mobb Deep – Outta Control [Remix] vs. Counting Crows – Accidentally in Love
1-0
* denotes required fields.