MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.

zoeken in:

Ja dat nummer van Nelly Furtado vind ik maar tammetjes

Nu maar hopen dat er nog een paar zijn die zo denken.

Helaas.

7-4

De laatste deze ronde:

8. Kanye West – Through the Wire vs. Madonna – Hung Up

0-1

1-1

2-1

5-4
Ik snap niet wat iedereen zo geweldig vindt aan Kanye's song

Ward schreef:
(quote)
Kwalijke ontwikkeling inderdaad

Dat gezeur altijd over Nederlandse artiesten, zoals Anouk en Blof.

Ik heb zelf niet zoveel tegen Anouk maar 'Lost' vind ik niet zo bijzonder en ging wat mij betreft echt onterecht door tegen Maria Mena.

(Blof daarentegen ).

Cured
7-5

Wat mij betreft komen er nu geweldige kwartfinales, zit geen matig nummer meer tussen.

Edit: ohja, alleen Toxic heb ik wat minder mee. Maar toch ook wel een aardig nummer. De rest zijn allemaal toch wel minimaal een 8,5 waard.

Blegh sorry Arrie maar ik ben het niet met je eens ....

5/8 nummers vind ik leuk. De andere drie heb ik niet zoveel mee maar ik zou in ieder geval geen van de nummers een onvoldoende geven.

Ik ben ook wel content met de overgebleven nummers (ik vind het in ieder geval een opluchting dat in deze ronde de nummers van Coldplay, Keane, Faith Evans en Jem zijn uitgeschakeld; die zijn voor hun doen imo al veel te ver gekomen). Alle nummers die nu nog meedoen vind ik op zich ook wel finale waardig.

Wel merkwaardig dat Kanye nu wint van zo'n topnummer van Madonna terwijl hij met het veel sterkere Gold Digger verliest van - nota bene - Keane in een eerdere ronde.

NEEEE! Gwen Stefani en Madonna eruit. Balen zeg. Volgende ronde volgt ietsjes later.

Madonna was nog wel mn persoonlijke winnaar na John Legend die er al eerder uit was.

Lekker dan. Net iets te laat.

Ronde 7
Tot de 8, 1 verschil

1. Britney Spears – Toxic vs. Nelly Furtado – Forca
2. Rihanna – Pon de Replay vs. Nelly Furtado – Try
3. Kelis – Trick Me vs. N*E*R*D – She Wants to Move
4. Kanye West – Through the Wire vs. Nelly Furtado – Explode

1. Britney Spears – Toxic vs. Nelly Furtado – Forca

1-0

M'n complimenten trouwens voor Nelly Furtado. Alle 3 haar deelnemende platen bij de laatste 8. Al vind ik het wel zonde dat ze Gwen Stefani daarmee heeft uitgeschakeld.

2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 18:37 uur

geplaatst: vandaag om 18:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.