MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 04 / 05 K.O.

zoeken in:

Cured
5-5

2. Rihanna – Pon de Replay vs. Nelly Furtado – Try
1-0

Cured
niet best hier....veel plezier voor de liefhebbers van deze muziek

Cured
Kom op, niet iedereen houdt van hetzelfde.... .....game on:

stand: 2-6

Cured schreef:
niet best hier....veel plezier voor de liefhebbers van deze muziek

Welke kwalitatieve hitjes zie je dan wel graag in de kwartfinale?

2-7

Forca eruit door Toxic.

Als met zeven ijzersterke platen Toxic degene is die er met de winst vandoor gaat, dan zou dat wel echt een deceptie zijn...

3. Kelis – Trick Me vs. N*E*R*D – She Wants to Move

Arrie schreef:
Als met zeven ijzersterke platen Toxic degene is die er met de winst vandoor gaat, dan zou dat wel echt een deceptie zijn...

Ik zou het allerminst een deceptie vinden. Als N*E*R*D, Kanye West of Nelly Furtado zou winnen, dan zou dat wel erg MuMe-verantwoord zijn. Dat doet trouwens verder niets af aan de kwaliteit van de nummers, maar dat maakt het wel behoorlijk voorspelbaar. Britney Spears zou normaal nooit een KO winnen, dus ik zou (positief) verrast zijn mocht dat nu wel een keer gebeuren.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:49 uur

geplaatst: vandaag om 16:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.