MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar

zoeken in:

panjoe (moderator)
Ik vind deze twee avatars gelukkig wel allebei tot de mooiere deelnemers behoren, al vind ik die van freddze nog ietsjes mooier dan die van Poeha.

Onweerwolf schreef:

die van NYCL vind ik echt een belediging voor je ogen.

Jij had natuurlijk liever een halfnaakte man gezien

Graf is nu eenmaal een zeikerd

Onweerwolf
NewYorkCityLight schreef:
(quote)

Jij had natuurlijk liever een halfnaakte man gezien

Nee, liever je oude avatar, die was wél mooi.

De laatste dagen waren een ware emotionele rollercoaster. Bedankt l_t_b voor het nomineren van mijn avatar want dit had ik voor geen goud willen missen.

Zullen we nu door met de user ko?

madmadder schreef:
Zullen we nu door met de user ko?

Nee, ik ben tegen. Daar ga ik heel boos om worden

Wil immers die tweede plaats van toen koesteren

Onweerwolf
Een username ko zou nog wel kunnen.

Onweerwolf schreef:
Een username ko zou nog wel kunnen.

Leuk maar of dat nu zo erg afwijkt van een user KO?! Zelfs deze avatar KO was ongetwijfeld ook niet helemaal vrij van 'welke user vind ik nu leuker' (conclusie tijdens de concert meeting afgelopen woensdag)

Gefeliciteerd Freek met je overwinning
Een leuke duidelijke Avatar!

dix
Ach die van Poeha is wel OK. Waar komt het plaatje eigenlijk vandaan ? Een kunstwerk of een hoes?

aERodynamIC schreef:
(quote)

Leuk maar of dat nu zo erg afwijkt van een user KO?! Zelfs deze avatar KO was ongetwijfeld ook niet helemaal vrij van 'welke user vind ik nu leuker' (conclusie tijdens de concert meeting afgelopen woensdag)

Echt? Ik heb gewoon op de avatar gestemd, lijkt me niet zo moeilijk om de user daarbij verder buiten beschouwing te laten.

Ik geloof je best hoor maar je maakt mij niet wijs dat dat voor sommigen toch niet in het achterhoofd meespeelt of iedereen is hier echt roomser dan de paus.
En als je geen echte keuze kan maken zou het dan ook niet meespelen

Overigens vind ik dat totaal onbelangrijk hoor, daar is dit spelletje te suf voor

Want wat is de user KO dan? Waar stem je dan op? De ene keer vanwege die leuke avatar? De andere keer vanwege de humor? Dan weer de leuke stukken? Het aantal berichten? Stemmen? Smaak?

dix
aERodynamIC schreef:
Waar stem je dan op? De ene keer vanwege die leuke avatar? De andere keer vanwege de humor? Dan weer de leuke stukken? Het aantal berichten? Stemmen? Smaak?

Lengte van het geslacht en goed/fout in de oorlog zijn ook niet onbelangrijk.

dix schreef:
Lengte van het geslacht

Die was ik nog vergeten: met jouw cijfer als nickname ga jij dan..... ehhhh....... winnen?!

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Echt? Ik heb gewoon op de avatar gestemd, lijkt me niet zo moeilijk om de user daarbij verder buiten beschouwing te laten.

+1

dix
aERodynamIC schreef:
met jouw cijfer als nickname ga jij dan..... ehhhh....... winnen?!

De nick doet 10cm vermoeden. Gelukkig is het maar een nick.

Degenen die me hebben gefeliciteerd...bedankt mannen
Zelf had ik op hooguit de tweede ronde gerekend.

Toen ik tegen Graf en ook tegen herman moest, wist ik eigenlijk al zeker dat ik eruit zou liggen.
Zelf had ik Freddze als winnaar getipt, dus om dan samen met hem in de finale te staan...nice hoor.

Zephyr bedankt voor deze originele en (vooral in het begin) supersnelle KO

ArthurDZ schreef:
Gefeliciteerd Poeha! Nu je deze KO gewonnen hebt, mag je je avatar natuurlijk nooit meer veranderen. De hel zou losbarsten hier op de site

Ik kan het niet beloven..., je krijgt hier namelijk meteen een stempel opgeplakt, bijvoorbeeld als stomste winnaar ooit, dus misschien toch maar wel...

sheep67 schreef:
Gefeliciteerd Freek met je overwinning
Een leuke duidelijke Avatar!

John, jij bedankt voor het nomineren Zelf had ik mezelf niet genomineerd, wat blijkbaar een zegen zou zijn geweest voor sommigen hier

dix schreef:
Ach die van Poeha is wel OK. Waar komt het plaatje eigenlijk vandaan ? Een kunstwerk of een hoes?

Op het gevaar af het niveau van deze KO flink omlaag te halen:

Ik ben naar Google -> afbeeldingen gegaan en heb daar "avatarplaatje" ingegeven. Daarbij kwam dit figuur toen als één van de eerste tevoorschijn. Meer kan ik er niet van maken.

Arrie schreef:
(quote)

Hmm, dat heb ik dan weer niet. De avatar van Orbit vind ik heel goed bij zijn smaak en communicatiestijl passen. Daardoor vind ik het een fantastische avatar. Maar als bv. NewYorkCityLight of aERo hem zou gebruiken zou ik het een veel minder goede avatar vinden.

Eens, een avatar moet bij de persoon passen, de juiste combi maakt deze sterk.
Natuurlijk wordt er ook op de persoon gestemd, maar ik vind de finalisten wel terecht; beide met een mooie avatar.

dix
Poeha schreef:
Op het gevaar af het niveau van deze KO flink omlaag te halen:.....

Integendeel

Inderdaad, alsof dat überhaupt nog mogelijk was

Je teleurstelling is wel erg groot en zit vrij diep, blijkbaar.

Ongelooflijk hoe sommigen reageren. Ik begreep dat er zelfs iemand zich heeft uitgeschreven !!!
Belachelijk....
Ik ben dus niet populair hier want ik heb de eerste ronde niet overleefd

Ja, ik heb me ondertussen boos uitgeschreven. Het is maar dat jullie het weten.

Arrie schreef:
Daar sluit ik me dan weer niet bij aan...

Dit waren mijn favorieten in willekeurige volgorde:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
Vriendjespolitiek!

Mooie winnaar. Op voorhand had ik het zeker niet verwacht, maar gezien het matige startveld ben ik blij dat er toch iemand gewonnen heeft met een goede avatar.

sheep67 schreef:
Ongelooflijk hoe sommigen reageren. Ik begreep dat er zelfs iemand zich heeft uitgeschreven !!!
Belachelijk....
Ik ben dus niet populair hier want ik heb de eerste ronde niet overleefd

Heb even in de logs gekeken, maar ik zie niemand die zich heeft uitgeschreven naar aanleiding van dit topic hoor. Weet niet hoe je daarbij komt?

herman schreef:
(quote)

Heb even in de logs gekeken, maar ik zie niemand die zich heeft uitgeschreven naar aanleiding van dit topic hoor. Weet niet hoe je daarbij komt?

Dat iemand zich uitgeschreven zou hebben ging over de user K.O. volgens mij.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:01 uur

geplaatst: vandaag om 08:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.