Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 13:09 uur
Okay, dat werd me niet duidelijk uit zijn bericht. Maar dat klopt wel inderdaad, er zijn toen een paar users geweest die zich hebben uitgeschreven. Was toen overigens nog geen moderator ofzo.
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 13:10 uur
Ik meende dat ergens gelezen te hebben.........zou kunnen dat het bericht is verwijderd anders ben ik abuis 

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 13:10 uur
Haha, ik dacht al. Waarom zo drastisch na een verlies in deze KO? Kies dan een ander plaatje uit als je er echt zo mee inzit 

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 13:37 uur
Onweerwolf schreef:
........maar die van NYCL vind ik echt een belediging voor je ogen.
Al zijn die van Dieter en CountryTrash nog erger.
........maar die van NYCL vind ik echt een belediging voor je ogen.

Al zijn die van Dieter en CountryTrash nog erger.
Bedankt voor dit geweldige compliment

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 14:42 uur
Je zou het bijna denken, want het zijn wel allemaal users waar ik het erg goed mee kan vinden inderdaad. Qua smaak ben ik het ook vaak met hun eens, dus wellicht dat muzieksmaak en avatarsmaak wel hun raakpunten hebben, ik weet het niet.

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 17:09 uur
madmadder schreef:
De laatste dagen waren een ware emotionele rollercoaster. Bedankt l_t_b voor het nomineren van mijn avatar want dit had ik voor geen goud willen missen.
De laatste dagen waren een ware emotionele rollercoaster. Bedankt l_t_b voor het nomineren van mijn avatar want dit had ik voor geen goud willen missen.

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 17:54 uur
Poeha schreef:
Je teleurstelling is wel erg groot en zit vrij diep, blijkbaar.
Je teleurstelling is wel erg groot en zit vrij diep, blijkbaar.
Welnee, ik vind het juist een mooi verhaal. Gewoon uit een catalogus geplukt

Maar die van Graf vind ik mooier, vooral omdat ie op z'n teentjes lijkt te lopen.
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 19:34 uur
dix schreef:
Maar die van Graf vind ik mooier, vooral omdat ie op z'n teentjes lijkt te lopen.
Die laatste opmerking was voor Graf bedoeld, niet voor jou (quote)

0
geplaatst: 13 oktober 2013, 20:18 uur
Prachtige avatars van fredze en Poeha, dus proficiat Bob Elsdale en Michael Meadows, want dat zijn de fotograaf van Poeha's avatar, en de maker van fredze's afbeelding. Uiteraard is die van mij daadwerkelijk het mooiste, maar ik ben dan ook een ontzettende narcist. 
Op groter formaat zijn het heel wat minder indrukwekkende afbeeldingen (voornamelijk die van fredze), maar als avatar doen ze het heerlijk:
Moet een strandbal van beton zijn geweest.
http://nastroyradio.ru/images/cms-image-000000274.jpg
Bob Elsdale
http://www.admeadows.com/picture/magritte.jpg?pictureId=13072595
Michael Meadows

Op groter formaat zijn het heel wat minder indrukwekkende afbeeldingen (voornamelijk die van fredze), maar als avatar doen ze het heerlijk:
Moet een strandbal van beton zijn geweest.
http://nastroyradio.ru/images/cms-image-000000274.jpg
Bob Elsdale
http://www.admeadows.com/picture/magritte.jpg?pictureId=13072595
Michael Meadows
0
geplaatst: 26 januari 2015, 21:01 uur
Misschien een nieuwe KO doen?
Op GM is het momenteel de populairste KO, het is echt superleuk.
Op GM is het momenteel de populairste KO, het is echt superleuk.
0
geplaatst: 26 januari 2015, 21:50 uur
GM zal wel GamesMeter zijn? Op MovieMeter was het ook altijd een leuke KO.
0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:06 uur
Klopt, dat is GamesMeter. Ik zou er geen problemen mee hebben om dit te organiseren, vind ik leuk om te doen. 

0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:07 uur
Leuk idee. Er zijn een hoop users die hun avatar hebben veranderd sinds de vorige KO, dus een nieuwe editie zou best mogen.
0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:10 uur
Dan is het al helemaal top!
Heb jij nog een lijstje met bekendere en actieve users waar ik even een uitnodiging kan sturen? Ben zelf namelijk nog niet zo lang op deze site, en begin nu pas echt wat actiever te worden hier.
Heb jij nog een lijstje met bekendere en actieve users waar ik even een uitnodiging kan sturen? Ben zelf namelijk nog niet zo lang op deze site, en begin nu pas echt wat actiever te worden hier.
0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:51 uur
Even belangrijk om te weten trouwens: ik wacht nog wel even tot ik van het grootste aantal mensen dat ik een berichtje heb gestuurd een antwoord terug heb. Ik denk dat ik morgen wel een heleboel antwoorden heb.
0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:56 uur
Top!
Ondertussen maak ik alvast een lijst via Note van de mensen die meedoen. chevy93 ik neem aan dat jij ook meedoet?
Ondertussen maak ik alvast een lijst via Note van de mensen die meedoen. chevy93 ik neem aan dat jij ook meedoet?
0
geplaatst: 26 januari 2015, 22:59 uur
Volgens mij doe je het sneller zoals de vorige keer: gewoon hier een lijst neerzetten en mensen laten intekenen 

0
geplaatst: 26 januari 2015, 23:04 uur
HoldUp schreef:
Dan is het al helemaal top!
Meeste stemmen: http://www.musicmeter.nl/list/votes/Dan is het al helemaal top!
Heb jij nog een lijstje met bekendere en actieve users waar ik even een uitnodiging kan sturen? Ben zelf namelijk nog niet zo lang op deze site, en begin nu pas echt wat actiever te worden hier. Meeste meningen: http://www.musicmeter.nl/list/reviews/
Meeste toevoegingen: http://www.musicmeter.nl/list/additions/
En de belangrijkste(?)... meeste berichten: http://www.musicmeter.nl/list/messages/
0
geplaatst: 26 januari 2015, 23:07 uur

En die heeft niet alleen de meeste berichten maar ook de grootste muziekcollectie?
0
geplaatst: 26 januari 2015, 23:57 uur
Ja, goed idee aERodynamIC. Bedankt! 
En met die lijsten kan ik ook heel veel! Er zijn wel heel veel mensen, dus net als op GM wordt het aantal deelnemers tot 64 beperkt.
1. HoldUp
2. Fathead
3. Masimo
4. stoepkrijt
5. Teunnis
6. Yann Samsa
7. laxus11
8. Kees-Jan
9. Arno
Deze 9 hebben zich al ingeschreven. Poeha heeft bevestigd dat hij niet mee wil doen.
10. chevy93
11. aERodynamIC
12. vigil
13. Rockfan
14. Rhythm & Poetry
15. sheep67
16. AOVV
17. Gor
18. johannesA
19. jeroentjuhh
20. kemm
21. remcodulac
22. inquestos
23. niels94
24. yeahyeahyeah
25. Casartelli
26. 2MY
27. Co Jackso
28. ArthurDZ
29. hoi123
30. Snoeperd
31. dumb_helicopter
32. arcade monkeys
33. Arrie
34. deric raven
35. Lying Mouth
36. Editoor
37. the hustler
38. thelion
39. musicfriek
40. Reijersen
41. GrafGantz
42. Cured
43. LucM
44. orbit
45. wendyvortex
46. Mjuman
47. DjFrankie
48. Tribal Gathering
49. the viking
50. Papartis
51. dazzler
52. Stijn_Slayer
53. itchy
54. Toon1
55. Dieter
56. nelis
57. lebowski
58. dix
59. El Ninjo
60. Kronos
61. MJ_DA_MAN
62. shinybeast
63. HiLL
64. Sir Spamalot
Mensen die zich in willen schrijven vermeld het hieronder a.u.b. Als de lijst nog wat uitgebreider kan/moet volgens jullie, zeg het dan maar.
NOTE: de lijst van onbevestigde deelnemers is nog niet officieel dus kan er nog van alles veranderen. Ik kan niet voor eeuwig wachten natuurlijk, dus misschien moet er een inschrijf limiet komen. Als je bijvoorbeeld tot de volgende 00:00 niks van je hebt laten horen, maar je staat wel in de lijst dat je dan automatisch meedoet. Dat is ook ongeveer hoe ik deelnemer werd van de Avatar KO op GM, behalve dat er geen inschrijf limiet was. Verder hebben ze het daar precies hetzelfde gedaan, als je niet mee wou doen kon je dat ook aangeven (laat me weten wat jullie daar van vinden). Verder: wat moet het minimaal aantal stemmen voor iemand zijn om door te gaan. Op GM is dat 5, maar daar zijn ook wat minder gebruikers. Misschien dat het hier wat verhoogt kan worden?
EDIT: plaats van herman (nr. 13) vervangen door Rockfan. Herman heeft aangegeven niet mee te willen doen. Sir Spamalot doet ook niet mee.

En met die lijsten kan ik ook heel veel! Er zijn wel heel veel mensen, dus net als op GM wordt het aantal deelnemers tot 64 beperkt.
1. HoldUp
2. Fathead
3. Masimo
4. stoepkrijt
5. Teunnis
6. Yann Samsa
7. laxus11
8. Kees-Jan
9. Arno
Deze 9 hebben zich al ingeschreven. Poeha heeft bevestigd dat hij niet mee wil doen.
10. chevy93
11. aERodynamIC
12. vigil
13. Rockfan
14. Rhythm & Poetry
15. sheep67
16. AOVV
17. Gor
18. johannesA
19. jeroentjuhh
20. kemm
21. remcodulac
22. inquestos
23. niels94
24. yeahyeahyeah
25. Casartelli
26. 2MY
27. Co Jackso
28. ArthurDZ
29. hoi123
30. Snoeperd
31. dumb_helicopter
32. arcade monkeys
33. Arrie
34. deric raven
35. Lying Mouth
36. Editoor
37. the hustler
38. thelion
39. musicfriek
40. Reijersen
41. GrafGantz
42. Cured
43. LucM
44. orbit
45. wendyvortex
46. Mjuman
47. DjFrankie
48. Tribal Gathering
49. the viking
50. Papartis
51. dazzler
52. Stijn_Slayer
53. itchy
54. Toon1
55. Dieter
56. nelis
57. lebowski
58. dix
59. El Ninjo
60. Kronos
61. MJ_DA_MAN
62. shinybeast
63. HiLL
64. Sir Spamalot
Mensen die zich in willen schrijven vermeld het hieronder a.u.b. Als de lijst nog wat uitgebreider kan/moet volgens jullie, zeg het dan maar.

NOTE: de lijst van onbevestigde deelnemers is nog niet officieel dus kan er nog van alles veranderen. Ik kan niet voor eeuwig wachten natuurlijk, dus misschien moet er een inschrijf limiet komen. Als je bijvoorbeeld tot de volgende 00:00 niks van je hebt laten horen, maar je staat wel in de lijst dat je dan automatisch meedoet. Dat is ook ongeveer hoe ik deelnemer werd van de Avatar KO op GM, behalve dat er geen inschrijf limiet was. Verder hebben ze het daar precies hetzelfde gedaan, als je niet mee wou doen kon je dat ook aangeven (laat me weten wat jullie daar van vinden). Verder: wat moet het minimaal aantal stemmen voor iemand zijn om door te gaan. Op GM is dat 5, maar daar zijn ook wat minder gebruikers. Misschien dat het hier wat verhoogt kan worden?
EDIT: plaats van herman (nr. 13) vervangen door Rockfan. Herman heeft aangegeven niet mee te willen doen. Sir Spamalot doet ook niet mee.
0
geplaatst: 27 januari 2015, 01:29 uur
HoldUp schreef:
GamesMeter is een heel stuk kleiner dan MuMe en MoMe. Op laatstgenoemde wordt eigenlijk altijd gewerkt met een startlijst van 256.En met die lijsten kan ik ook heel veel! Er zijn wel heel veel mensen, dus net als op GM wordt het aantal deelnemers tot 64 beperkt.
Verder: wat moet het minimaal aantal stemmen voor iemand zijn om door te gaan. Op GM is dat 5, maar daar zijn ook wat minder gebruikers. Misschien dat het hier wat verhoogt kan worden?
Gebruikelijk is om te beginnen met 5 en dat per ronde met één te verhogen.
0
geplaatst: 27 januari 2015, 07:24 uur
Oke, duidelijk chevy93.
Ik heb verder nog geen bevestiging van jou gehad. Zou je zelf mee willen doen?
14. deric raven
Ik heb verder nog geen bevestiging van jou gehad. Zou je zelf mee willen doen?14. deric raven
* denotes required fields.