MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar

zoeken in:
Ik vind die van west mooi

Ja, maar waarmee HoldUp? Wat moet je ervoor doen?

Justus18 schreef:
Ik vind die van west mooi

Ik vind die van Justus18 prachtig!

Tja mijn avatar moet natuurlijk meedoen.

30. The_CrY

Na de aanmoediging van Justus18 meld ik mijn avatar dan ook maar aan voor de miss verkiezing (denk ik):

31. west

Vooruit, dan doe ik ook mee.

32. Justus18

Haha, sorry ik had je verkeerd begrepen west. Bij de Avatar KO wordt een lijst van gebruikers gemaakt (in totaal 256). Er zijn verschillende rondes, in iedere ronde is het een 1 vs. 1 match. Andere gebruikers bepalen wie er wint door te stemmen. Let op: als je zelf aan de beurt bent mag je niet stemmen. In de eerste ronde is het minimaal aantal benodigde punten voor iemand om door te gaan 5 punten. Dat gaat per ronde met 1 punt omhoog. Je stemt op deze manier: stel je voor dat bijvoorbeeld The_CrY tegen Justus18 moet dan ziet het er zo uit:

The_CrY

[avatar]

Vs.

Justus18

[avatar]

Als je voor The_CrY wilt stemmen plaats je 1-0, als je voor Justus18 wilt stemmen plaats je 0-1. Stel dat de tussenstand bijvoorbeeld al 3-2 is (en dit is gewoon een random tussenstand, niet gebaseerd op voorkeur) en je wilt voor The_CrY stemmen plaats je 4-2 en als je dan voor Justus18 wilt stemmen plaats je 3-3. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Als er nog vragen zijn vraag je ze maar.

Ozric Spacefolk
Tja, mijn avatar is ook gewoon de mooiste. Is van één mijn bands. Toevallig ook ik met mijn vriendin/liefde van mijn leven. Dus mooier kan niet.

Waar kan ik mijn prijs ophalen?

Die is wel erg gaaf, ja.

34. Svendra

Misschien ga ik nog meestemmen. En users afstraffen die telkens hun avatar wijzigen.

Jou avatar vind ik ook heel cool Ozric Spacefolk, dat zeker!

Goh, wat fijn dat hier op MuMe nog eens wordt uitgelegd hoe een KO werkt.

HoldUp
Ik doe mee hoor

35. Rudi S

35. wizard

Ik doe ook mee, al was het alleen maar omdat ik al 8 jaar lang de mooiste avatar op MuMe heb.

Arrie schreef:

Leuk systeem zeg! Dat we daar zelf nooit opgekomen zijn. Beeld je eens in: KO's (zo heet het toch hé?) over muziekgenres, artiesten, jaren, letters van het alfabet,...

Ja, er zit toekomst in dit idee!

Waarom ook niet.

36. Jester

DjFrankie (moderator)
37. DjFrankie omdat 256 nog erg ver is

ArthurDZ schreef:
(quote)

Leuk systeem zeg! Dat we daar zelf nooit opgekomen zijn. Beeld je eens in: KO's (zo heet het toch hé?) over muziekgenres, artiesten, jaren, letters van het alfabet,...

Ja, er zit toekomst in dit idee!

Zullen we eerst kijken hoe dit loopt voordat wij liedjes KO's gaan doen, wordt anders een rotzooi

Arrie schreef:

Mijn vraag was alleen wat de bedoeling was met 'de mooiste avatar'. Een KO dus. Wat is dat?

Toch bedankt voor de moeite HoldUp. Beter teveel toelichting, dan te weinig.

Haha, geen probleem west

Ik ben er wel voor in:
43. Ward

Ozric Spacefolk
Jezelf taggen in een bericht. Het moet niet te gek worden.

Prachtig gewoon! De hoofdprijs: Een jaar lang gratis wc papier voor het hele gezin, REEDS!

44. Bluebird

panjoe (moderator)
45. panjoe

Zou het niet goed zijn om de avatars te kunnen nomineren van anderen, in plaats van dat iedereen hier zichzelf loopt te nomineren?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.