MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar

zoeken in:

panjoe (moderator)
5-8

Rudi S schreef:
3-0
HoldUp Is het wel eerlijk als er in een battle (zoals hier) een grote en kleine avatar wordt geplaatst?

Dat heeft hiermee te maken:

HoldUp schreef:
Ik heb een voorstel: bij aardig veel gebruikers is het zo dat als je op de profielpagina bent je geen avatar kunt zien. Dit komt uiteraard omdat de vier Meter sites een poosje terug vernieuwd zijn. Zou iedereen die het originele plaatje van hun avatar nog ergens in een (vindbaar) bestand heeft staan, zijn of haar avatar even overnieuw willen instellen? Want als de KO aan de gang is en je bent zelf aan de beurt zul je zien dat je plaatje veel kleiner is dan mensen waarbij je de avatar wel gewoon op de profielpagina kunt zien. Op een grotere weergave van je avatar in de KO is het makkelijker voor mensen om je avatar goed te kunnen zien. Alleen doen als je dat wilt hoor, je bent natuurlijk niks verplicht.

Als je je avatar opnieuw uploadt kun je hem ook in groter formaat delen.

Gretz schreef:
Als je je avatar opnieuw upload kun je hem ook in groter formaat delen.

Balen, die is digitaal verloren gegaan.

Gretz schreef:
(quote)

Dat heeft hiermee te maken:

(quote)

Als je je avatar opnieuw upload kun je hem ook in groter formaat delen.

Oh ja, thanks die had ik even gemist.
Bij mij is hij dus al "groot".

panjoe (moderator)
Maar je ziet hem verder overal op de site in 54×54, dus eigenlijk moeten we hem zo ook beoordelen vind ik.

Onnodig spannend dit

Inderdaad

Jammer Ward, die van jou vind ik persoonlijk mooier, maar ik mocht niet stemmen

Haha gefeliciteerd en in ieder geval ben ik er in een thriller uitgevlogen.

0-1

panjoe (moderator)
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.