Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2015, 12:45 uur
Aah, jammer. Had het ergens wel aan zien komen maar niet gedacht dat ik er zo makkelijk uit zou vliegen. Nouja, maakt niet uit hoor. Gefeliciteerd Sunderland! 

0
geplaatst: 3 februari 2015, 12:50 uur
Ataloona schreef:
The Entire City van Max Ernst: http://uploads0.wikiart.org/images/max-ernst/the-entire-city-1935.jpg
(quote)
The Entire City van Max Ernst: http://uploads0.wikiart.org/images/max-ernst/the-entire-city-1935.jpg
Fraai kunstwerk, zeker zo uitvergroot.

0
geplaatst: 3 februari 2015, 12:53 uur
HoldUp schreef:
Aah, jammer. Had het ergens wel aan zien komen maar niet gedacht dat ik er zo makkelijk uit zou vliegen. Nouja, maakt niet uit hoor. Gefeliciteerd Sunderland!
Ik vind de jouwe niet goed werken op klein formaat. Bovendien, wat doen die zwarte randen eromheen?
0
geplaatst: 3 februari 2015, 13:19 uur
Geen idee eigenlijk, heb er denk ik niet goed op gelet bij het randen snijden Arrie
0
geplaatst: 3 februari 2015, 13:23 uur
west schreef:
De vorige ronde dacht ik te verliezen van de fraaie Avatar van wizard, maar won ik nipt. Nu dacht ik te winnen van het kunstwerk (?) van Ataloona, maar verlies ik ruim.
Gefeliciteerd Ataloona: wat voor kunstwerk is jouw avatar?
(quote)
De vorige ronde dacht ik te verliezen van de fraaie Avatar van wizard, maar won ik nipt. Nu dacht ik te winnen van het kunstwerk (?) van Ataloona, maar verlies ik ruim.

Gefeliciteerd Ataloona: wat voor kunstwerk is jouw avatar?
Ik had inderdaad ook verwacht dat mijn Draconian Times-illustratie wel zou winnen, maar goed...ben er zelf nog steeds blij mee
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 februari 2015, 13:38 uur
Jou is het natuurlijk gegund, Jens.
Plus mijn avatar is alleen qua levensinstelling zo goed een weerspiegeling van mezelf als die van jou.* denotes required fields.