Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2015, 14:25 uur
Misschien een verrassende nummer 1 maar dat vind ik echt een heerlijke song.
1. What's the Frequency, Kenneth?
2. Find the River*
3. Losing My Religion
4. The One I Love
5. The Sidewinder Sleeps Tonite*
6. Orange Crush
7. Nightswimming*
8. Finest Worksong*
9. Radio Free Europe
10. E-Bow the Letter
11. Driver 8
12. Everybody Hurts
13. Swan Swan H*
14. Man on the Moon
15. Disturbance at the Heron House*
1. What's the Frequency, Kenneth?
2. Find the River*
3. Losing My Religion
4. The One I Love
5. The Sidewinder Sleeps Tonite*
6. Orange Crush
7. Nightswimming*
8. Finest Worksong*
9. Radio Free Europe
10. E-Bow the Letter
11. Driver 8
12. Everybody Hurts
13. Swan Swan H*
14. Man on the Moon
15. Disturbance at the Heron House*
0
geplaatst: 19 maart 2015, 16:36 uur
Cured schreef:
Stap alsnog na extra beluistering en gezien ontwikkeling in
:
1. Country Feedback
2. Drive
Stap alsnog na extra beluistering en gezien ontwikkeling in
:1. Country Feedback
2. Drive

0
geplaatst: 19 maart 2015, 16:49 uur
Dat is dus precies de uitvoering die ik bedoel. Ik heb 'm net weer bekeken en kreeg weer kippenvel, zo ontzettend mooi!

Het komt van dit concert, verkrijgbaar op DVD, niet te missen zou ik zeggen:
R.E.M. - Perfect Square (DVD) at Discogs
Toelichting op discogs: "Filmed in Wiesbaden, Germany on 19 July '03 Perfect Square captures R.E.M.'s live show at the city's beautiful outdoor Bowling Green. The concert includes 23 songs from the band's entire history, complete with rare tracks voted for by R.E.M.'s fans, "
Alles klopt: de intense muziek, het prachtige plein, het mooie licht, het publiek. Deze dvd hebben wij hier minstens 10x helemaal en verschillende nummers nog vaker afgespeeld.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 17:15 uur
1. Drive
2. Find the River*
3. The One I Love
4. Losing My Religion
5. Everybody Hurts
6. Man on the Moon
7. Nightswimming*
8. So. Central Rain (I'm Sorry)
9. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
10. Imitation of Life
11. E-bow the letter
12. Orange Crush
13. Country feedback
14. Stand
15. What's the frequency Kenneth
2. Find the River*
3. The One I Love
4. Losing My Religion
5. Everybody Hurts
6. Man on the Moon
7. Nightswimming*
8. So. Central Rain (I'm Sorry)
10. Imitation of Life
11. E-bow the letter
12. Orange Crush
13. Country feedback
14. Stand
15. What's the frequency Kenneth
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 maart 2015, 17:51 uur
01 Drive
02 The One I Love
03 Daysleeper
04 The Sidewinder Sleeps Tonite*
05 Leave*
06 Begin the Begin*
07 Find the River*
08 It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
09 Nightswimming*
10 E-Bow the Letter
11 Everybody Hurts
12 Losing My Religion
13 Fall on Me
14 Disturbance at the Heron House*
15 Talk About The Passion*
Op 8 september 2011 was dit mijn toptien van R.E.M. met bijbehorende toelichting. Ik zie dat, ondanks de langere keuzelijst, Me in Honey (eind vorig jaar nog in mijn Top 100 allertijden, samen met Pilgrimage (dat hier nooit potten brak) en de aanvoerder van deze topvijftien) en Bang and Blame niet teruggekeerd zijn; ze worden betreurd. Dat we Daysleeper en Begin the Begin ervoor teruggekregen hebben, is dan wel weer prettig te noemen.
What's the Frequency Kenneth haalde toen de finale niet, maar daarmee hebben we nu wel een derde duidelijk minder nummer present.
02 The One I Love
03 Daysleeper
04 The Sidewinder Sleeps Tonite*
05 Leave*
06 Begin the Begin*
07 Find the River*
08 It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
09 Nightswimming*
10 E-Bow the Letter
11 Everybody Hurts
12 Losing My Religion
13 Fall on Me
14 Disturbance at the Heron House*
15 Talk About The Passion*
Op 8 september 2011 was dit mijn toptien van R.E.M. met bijbehorende toelichting. Ik zie dat, ondanks de langere keuzelijst, Me in Honey (eind vorig jaar nog in mijn Top 100 allertijden, samen met Pilgrimage (dat hier nooit potten brak) en de aanvoerder van deze topvijftien) en Bang and Blame niet teruggekeerd zijn; ze worden betreurd. Dat we Daysleeper en Begin the Begin ervoor teruggekregen hebben, is dan wel weer prettig te noemen.
Van de finale vind ik Orange Crush (ongetwijfeld net zo'n miskend cynische klassieker als Shiny Happy People) en Driver 8 iets minder.
What's the Frequency Kenneth haalde toen de finale niet, maar daarmee hebben we nu wel een derde duidelijk minder nummer present.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 18:42 uur
1. Nightswimming*
2. Fall On Me
3. So. Central Rain (I’m Sorry)
4. Orange Crush
5. Drive
6. Daysleeper
7. The One I Love
8. Finest Worksong
9. The Sidewinder Sleeps Tonite*
10. Imitation of Life
11. World Leader Pretend
12. Driver 8
13. Radio Free Europe
14. Everybody Hurts
15. What’s The Frequency, Kenneth?
16. It’s The End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
17. Disturbance at the Heron House*
18. Losing My Religion
19. Man on the Moon
20. (Don’t Go Back to) Rockville*
20 prachtige nummers. Was moeilijk.
2. Fall On Me
3. So. Central Rain (I’m Sorry)
4. Orange Crush
5. Drive
6. Daysleeper
7. The One I Love
8. Finest Worksong
9. The Sidewinder Sleeps Tonite*
10. Imitation of Life
11. World Leader Pretend
12. Driver 8
13. Radio Free Europe
14. Everybody Hurts
15. What’s The Frequency, Kenneth?
16. It’s The End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
17. Disturbance at the Heron House*
18. Losing My Religion
19. Man on the Moon
20. (Don’t Go Back to) Rockville*
20 prachtige nummers. Was moeilijk.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 19:54 uur
1. Orange Crush
2. It’s The End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
3. Fall On Me
4. The One I Love
5. Drive
6. Find the River*
7. Cuyahoga*
8. E-Bow the Letter
9. Man on the Moon
10. (Don’t Go Back to) Rockville*
11. Daysleeper
12. Country Feedback*
13. What's the Frequency, Kenneth?
14. So. Central Rain (I'm Sorry)
15. Imitation of Life
2. It’s The End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
3. Fall On Me
4. The One I Love
5. Drive
6. Find the River*
7. Cuyahoga*
8. E-Bow the Letter
9. Man on the Moon
10. (Don’t Go Back to) Rockville*
11. Daysleeper
12. Country Feedback*
13. What's the Frequency, Kenneth?
14. So. Central Rain (I'm Sorry)
15. Imitation of Life
0
geplaatst: 19 maart 2015, 21:01 uur
Ik begin te twijfelen of ik toch niet beter Nightswimming op 1 had gezet. Wat een griezelig mooi nummer is dat toch, één van de meest nostalgische ooit, roept zoveel gevoelens op. Té goed gewoon bijna. Niet te vatten geniaal.
Bij deze, ArthurDZ. Zal je vast niet erg vinden, we delen nu onze nummer 1!

0
geplaatst: 19 maart 2015, 21:43 uur
1. Leave
2. Drive
3. The One I Love
4. Find the River
5. E-Bow the Letter
6. So. Central Rain (I'm Sorry)
7. Orange Crush
8. Nightswimming
9. Fall On Me
10. Finest Worksong
11. The Sidewinder Sleeps Tonite
12. Country Feedback
13. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
14. What's the Frequency, Kenneth?
15. Cuyahoga
2. Drive
3. The One I Love
4. Find the River
5. E-Bow the Letter
6. So. Central Rain (I'm Sorry)
7. Orange Crush
8. Nightswimming
9. Fall On Me
10. Finest Worksong
11. The Sidewinder Sleeps Tonite
12. Country Feedback
13. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
14. What's the Frequency, Kenneth?
15. Cuyahoga
0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:07 uur
Johnny Marr schreef:
Ik begin te twijfelen of ik toch niet beter Nightswimming op 1 had gezet. Wat een griezelig mooi nummer is dat toch, één van de meest nostalgische ooit, roept zoveel gevoelens op. Té goed gewoon bijna. Niet te vatten geniaal.
En geen Find the River? Mag natuurlijk maar toch apart. Veel mensen (en dat zie je ook terug) zetten of beide platen erg hoog, dicht bij elkaar of beide niet in de lijst. Jij Nightswimming op 1 en Find niet eens in de Top 20.
0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:30 uur
Johnny Marr schreef:
Ja, leuk!

0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:36 uur
Vier jaar terug eens een Top 40 van mijn favoriete nummers van R.E.M. gemaakt. Daaruit mis ik toch wel heel erg Feeling Gravitys Pull, The Great Beyond (hun beste nummer uit de laatste 15 jaar van hun carriere) en I Remember California, maar verder zit zowaar mijn hele top 10 erin. Andersom staan in de finalelijst ook wel wat nummers die ik niet zo geweldig vind, zoals Find The River, Sidewinder, Kenneth, Everybody Hurts (altijd al een sentimentele draak gevonden), Finest Worksong, Stand, etc.
Hoewel Automatic for the People volgens mij het eerste album was wat ik van R.E.M. in bezit had (op cassette nog, getaped van de bieb), vind ik daar nu sowieso niet zo heel veel meer aan. Ben gewoon nooit meer geneigd die plaat op te zetten en nu merk ik dat ik het me ook veel minder doet dan grofweg 20 jaar geleden. Nog meer dan toen trek ik steeds meer naar de eerste vier albums, waar R.E.M. klinkt zoals ik ze het liefst hoor. Van de latere platen is New Adventures in Hi-Fi mijn favoriet.
01. Driver 8
Driver 8 reken ik tot één van de beste R.E.M.-nummers uit hun vroege periode, al valt er niet zo gek veel over te zeggen. Het is een fijne uptempo-plaat (ook een single destijds) en ik heb wel iets met treinen. Mede door het subtiele harmonica-spel roept het nummer wel een mooi beeld op van een treinreis door het zuiden van de VS, anno 1984. Jaren later heeft R.E.M. de akkoorden van de coupletten nog eens opnieuw gebruikt voor Imitation of Life. Jammer wel dat Fables of the Reconstruction zo ondervertegenwoordigd is in de finale, wat mij betreft is het hun beste plaat na Lifes Rich Pageant.
02. Fall on Me
"There's a progress we have found, a way to talk around the problem". Ik heb het altijd een van de mooiste R.E.M.-regels gevonden. Daarnaast is het wel fascinerend hoe Stipe de teksten zeker aan het eind van de coupletten maar net in het metrum weet te persen.
03. Leave*
04. E-Bow the Letter
New Adventures in Hi-Fi was het eerste album van R.E.M. dat ik op de dag van release kocht. Ik weet nog dat ik er een lelijke pet bij kreeg. Destijds waren de verwachtingen ontzettend hoog door het optreden van R.E.M. bij een MTV Award Show, waar ze Wake-Up Bomb speelden. Ik denk dat ik de VHS met dat optreden wel 100 keer gedraaid heb. En er was natuurlijk de wonderschone single met Patti Smith, blijkbaar een soort nooit verzonden brief aan River Phoenix, die inmiddels was overleden aan een overdosis. Het aluminium uit de tekst zal daar dan ook wel over gaan. Leave figureerde dan ook weer in de film A Life Less Ordinary. Heb altijd een enorm zwak voor dit nummer gehad, met de wonderschone melodie en de tegendraadse sirene. Verder hadden Undertow en How The West Was Won ook niet misstaan in de finale.
05. (Don’t Go Back to) Rockville*
1 van de 3 hoogtepunten op Reckoning, met Document de minste van de 5 albums op IRS wat mij betreft. So. Central Rain en Time After Time (helaas niet in de finale) zijn de andere twee wat mij betreft.
06. Cuyahoga*
07. Swan Swan H*
Twee liedjes van Lifes Rich Pageant, mijn favoriete R.E.M.-plaat. En ook de enige die ik zowel op CD als LP heb volgens mij. Tegelijkertijd ook de lastigst te bespreken plaat van R.E.M., er zit een magie in die eigenlijk niet in woorden is te vatten. Waar de voorganger heel erg een seizoenenplaat is, is dit meer een plaat over de natuur. Cuyahoga gaat over de gelijknamige river en Swan Swan Hummingbird een soort melancholisch zeemanslied, zeker als de accordeon erin komt.
08. So. Central Rain (I'm Sorry)
Zie 5.
09. Talk About The Passion*
10. Radio Free Europe
Volgens mij was Murmur de eerste jaren '80 plaat die ik ooit hoorde, na True Blue, Thriller, Bad en Faith. Ik zal de plaat inmiddels wel 20 jaar kennen en het is fascinerend te merken hoe deze, maar ook de andere R.E.M.'s 80s albums, overeind zijn gebleven terwijl mijn referentiekader groter en groter werd. Eigenlijk hebben ze van meet af aan (eigenlijk al vanaf Chronic Town) een geweldig eigen geluid gehad met gelijke delen folk, 60s pop, wave, rock, etc. Talk About The Passion is een nummer dat we eigenlijk in vele gedaanten nog terug hebben gehoord bij R.E.M.
11. World Leader Pretend*
12. Begin the Begin*
13 . Electrolite*
14. Orange Crush
15. Man on the Moon
16. Drive
17. Daysleeper
18. Country Feedback*
19. The One I Love
20. Losing My Religion
21. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
22. Imitation of Life
23. Stand*
24. Disturbance at the Heron House*
25. What's the Frequency, Kenneth?
26. Nightswimming*
27. Finest Worksong*
28. Find the River*
29. The Sidewinder Sleeps Tonite*
30. Everybody Hurts
Hoewel Automatic for the People volgens mij het eerste album was wat ik van R.E.M. in bezit had (op cassette nog, getaped van de bieb), vind ik daar nu sowieso niet zo heel veel meer aan. Ben gewoon nooit meer geneigd die plaat op te zetten en nu merk ik dat ik het me ook veel minder doet dan grofweg 20 jaar geleden. Nog meer dan toen trek ik steeds meer naar de eerste vier albums, waar R.E.M. klinkt zoals ik ze het liefst hoor. Van de latere platen is New Adventures in Hi-Fi mijn favoriet.
01. Driver 8
Driver 8 reken ik tot één van de beste R.E.M.-nummers uit hun vroege periode, al valt er niet zo gek veel over te zeggen. Het is een fijne uptempo-plaat (ook een single destijds) en ik heb wel iets met treinen. Mede door het subtiele harmonica-spel roept het nummer wel een mooi beeld op van een treinreis door het zuiden van de VS, anno 1984. Jaren later heeft R.E.M. de akkoorden van de coupletten nog eens opnieuw gebruikt voor Imitation of Life. Jammer wel dat Fables of the Reconstruction zo ondervertegenwoordigd is in de finale, wat mij betreft is het hun beste plaat na Lifes Rich Pageant.
02. Fall on Me
"There's a progress we have found, a way to talk around the problem". Ik heb het altijd een van de mooiste R.E.M.-regels gevonden. Daarnaast is het wel fascinerend hoe Stipe de teksten zeker aan het eind van de coupletten maar net in het metrum weet te persen.
03. Leave*
04. E-Bow the Letter
New Adventures in Hi-Fi was het eerste album van R.E.M. dat ik op de dag van release kocht. Ik weet nog dat ik er een lelijke pet bij kreeg. Destijds waren de verwachtingen ontzettend hoog door het optreden van R.E.M. bij een MTV Award Show, waar ze Wake-Up Bomb speelden. Ik denk dat ik de VHS met dat optreden wel 100 keer gedraaid heb. En er was natuurlijk de wonderschone single met Patti Smith, blijkbaar een soort nooit verzonden brief aan River Phoenix, die inmiddels was overleden aan een overdosis. Het aluminium uit de tekst zal daar dan ook wel over gaan. Leave figureerde dan ook weer in de film A Life Less Ordinary. Heb altijd een enorm zwak voor dit nummer gehad, met de wonderschone melodie en de tegendraadse sirene. Verder hadden Undertow en How The West Was Won ook niet misstaan in de finale.
05. (Don’t Go Back to) Rockville*
1 van de 3 hoogtepunten op Reckoning, met Document de minste van de 5 albums op IRS wat mij betreft. So. Central Rain en Time After Time (helaas niet in de finale) zijn de andere twee wat mij betreft.
06. Cuyahoga*
07. Swan Swan H*
Twee liedjes van Lifes Rich Pageant, mijn favoriete R.E.M.-plaat. En ook de enige die ik zowel op CD als LP heb volgens mij. Tegelijkertijd ook de lastigst te bespreken plaat van R.E.M., er zit een magie in die eigenlijk niet in woorden is te vatten. Waar de voorganger heel erg een seizoenenplaat is, is dit meer een plaat over de natuur. Cuyahoga gaat over de gelijknamige river en Swan Swan Hummingbird een soort melancholisch zeemanslied, zeker als de accordeon erin komt.
Zie 5.
09. Talk About The Passion*
10. Radio Free Europe
Volgens mij was Murmur de eerste jaren '80 plaat die ik ooit hoorde, na True Blue, Thriller, Bad en Faith. Ik zal de plaat inmiddels wel 20 jaar kennen en het is fascinerend te merken hoe deze, maar ook de andere R.E.M.'s 80s albums, overeind zijn gebleven terwijl mijn referentiekader groter en groter werd. Eigenlijk hebben ze van meet af aan (eigenlijk al vanaf Chronic Town) een geweldig eigen geluid gehad met gelijke delen folk, 60s pop, wave, rock, etc. Talk About The Passion is een nummer dat we eigenlijk in vele gedaanten nog terug hebben gehoord bij R.E.M.
11. World Leader Pretend*
12. Begin the Begin*
13 . Electrolite*
14. Orange Crush
15. Man on the Moon
16. Drive
17. Daysleeper
18. Country Feedback*
19. The One I Love
20. Losing My Religion
21. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
22. Imitation of Life
23. Stand*
24. Disturbance at the Heron House*
25. What's the Frequency, Kenneth?
26. Nightswimming*
27. Finest Worksong*
28. Find the River*
29. The Sidewinder Sleeps Tonite*
30. Everybody Hurts
0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:45 uur
0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:48 uur
Overigens zijn Low en I believe toch wel de twee liedjes die ik het meest gemist heb in de finale, beide (dik) top 10 materiaal
0
geplaatst: 19 maart 2015, 22:58 uur
01. Orange Crush
02. The One I Love
03. Losing My Religion
04. Fall on Me
05. Man on the Moon
06. Stand
07. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
09. World Leader Pretend
10. Nightswimming
11. Drive
12. Radio Free Europe
13. (Don’t Go Back to) Rockville
14. Everybody Hurts
15. Talk About The Passion
02. The One I Love
03. Losing My Religion
04. Fall on Me
05. Man on the Moon
06. Stand
07. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
09. World Leader Pretend
10. Nightswimming
11. Drive
12. Radio Free Europe
13. (Don’t Go Back to) Rockville
14. Everybody Hurts
15. Talk About The Passion
0
geplaatst: 19 maart 2015, 23:13 uur
vigil schreef:
Overigens zijn Low en I believe toch wel de twee liedjes die ik het meest gemist heb in de finale, beide (dik) top 10 materiaal
Ja, Low mis ik ook.
0
zaaf
geplaatst: 19 maart 2015, 23:16 uur
1. World Leader Pretend
2. Radio Free Europa
3. Cuyahoga
4. So. Central Rain
5. Orange Crush
6. Finest Worksong
7. Begin The Begin
8. Man On The Moon
9. Fall On Me
10. Talk About The Passion
11. The One I LOve
12. Pretty Persuasion
13. It's The End Of The World
14. Swan Swan H
15. Disturbance A Heron House
2. Radio Free Europa
3. Cuyahoga
4. So. Central Rain
5. Orange Crush
6. Finest Worksong
7. Begin The Begin
8. Man On The Moon
9. Fall On Me
10. Talk About The Passion
11. The One I LOve
12. Pretty Persuasion
13. It's The End Of The World
14. Swan Swan H
15. Disturbance A Heron House
0
geplaatst: 20 maart 2015, 00:09 uur
vigil schreef:
En geen Find the River? Mag natuurlijk maar toch apart. Veel mensen (en dat zie je ook terug) zetten of beide platen erg hoog, dicht bij elkaar of beide niet in de lijst. Jij Nightswimming op 1 en Find niet eens in de Top 20.
(quote)
Ja, nu je het zegt. Find The River zou op 21 te vinden zijn.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 10:02 uur
Dit is met recht een Greatest Hits geworden en geen 'best of'. De tracks in de finale zijn vrijwel allemaal singles. Ik mis erg veel favoriete albumtracks, die zeker mijn R.E.M. top-15 gehaald zouden hebben. Perfect Circle vooral, maar ook Maps and Legends of latere tracks als Try Not to Breathe of Sweetness Follows. Voor mij is R.E.M. toch ook vooral een albumband, de eerste 6 albums (6,5 eigenlijk want Chronic Town mag je rustig meetellen) vind ik zeer goed tot fantastisch (4,5-5), en dat kan ik van geen enkele andere band zeggen. Sowieso ken ik geen artiesten met een dergelijke serie. En toen moest het geweldige Automatic nog komen...
1. Fall on Me (mijn favoriet al sinds mijn 15e en waarmee ik de band leerde kennen)
2. Find the River*
3. So. Central Rain (I'm Sorry)
4. Radio Free Europe
5. World Leader Pretend*
6. Driver 8
7. Cuyahoga*
8. Man on the Moon
9. Swan Swan H*
10. Drive
11. Country Feedback*
12. Nightswimming*
13. Disturbance at the Heron House*
14. Orange Crush
15. Talk About The Passion*
16. E-Bow the Letter
17. Losing My Religion
18. The One I Love
19. Begin the Begin*
20. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
21. Stand*
22. Daysleeper
23. Finest Worksong*
24. Imitation of Life
25. Leave*
26. The Sidewinder Sleeps Tonite*
27. (Don’t Go Back to) Rockville*
28. What's the Frequency, Kenneth?
29. Electrolite*
30. Everybody Hurts
1. Fall on Me (mijn favoriet al sinds mijn 15e en waarmee ik de band leerde kennen)
2. Find the River*
3. So. Central Rain (I'm Sorry)
4. Radio Free Europe
5. World Leader Pretend*
6. Driver 8
7. Cuyahoga*
8. Man on the Moon
9. Swan Swan H*
10. Drive
11. Country Feedback*
12. Nightswimming*
13. Disturbance at the Heron House*
14. Orange Crush
15. Talk About The Passion*
16. E-Bow the Letter
17. Losing My Religion
18. The One I Love
19. Begin the Begin*
20. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
21. Stand*
22. Daysleeper
23. Finest Worksong*
24. Imitation of Life
25. Leave*
26. The Sidewinder Sleeps Tonite*
27. (Don’t Go Back to) Rockville*
28. What's the Frequency, Kenneth?
29. Electrolite*
30. Everybody Hurts
0
geplaatst: 20 maart 2015, 10:41 uur
1. Orange Crush
2. Man on the Moon
3. What's the Frequency, Kenneth?
4. Losing My Religion
5. Everybody Hurts
6. Imitation of Life
7. The One I Love
8. The Sidewinder Sleeps Tonite*
10. Drive
11. Nightswimming*
12. E-Bow the Letter
13. Cuyahoga*
14. Electrolite*
15. Daysleeper
Ik mis nog vooral Bad Day en Shiny Happy People.
2. Man on the Moon
3. What's the Frequency, Kenneth?
4. Losing My Religion
5. Everybody Hurts
6. Imitation of Life
7. The One I Love
10. Drive
11. Nightswimming*
12. E-Bow the Letter
13. Cuyahoga*
14. Electrolite*
15. Daysleeper
Ik mis nog vooral Bad Day en Shiny Happy People.
0
geplaatst: 20 maart 2015, 12:45 uur
1. Drive
2. Losing My Religion
3. Imitation of Life
4. Man on the Moon
5. The One I Love
6. Everybody Hurts
7. Leave*
8. Orange Crush
9. What's the Frequency, Kenneth?
10. Nightswimming*
11. Find the River*
12. Driver 8
13. E-Bow the Letter
14. Electrolite*
15. Daysleeper
T/m 8 uitstekend. Daarna wat minder. Het beste nummer ontbreekt helaas en dat is: Lotus
2. Losing My Religion
3. Imitation of Life
4. Man on the Moon
5. The One I Love
6. Everybody Hurts
7. Leave*
8. Orange Crush
9. What's the Frequency, Kenneth?
10. Nightswimming*
11. Find the River*
12. Driver 8
13. E-Bow the Letter
14. Electrolite*
15. Daysleeper
T/m 8 uitstekend. Daarna wat minder. Het beste nummer ontbreekt helaas en dat is: Lotus

0
geplaatst: 20 maart 2015, 12:50 uur
Alles weer eens herbeluisterd, zoveel moois, niet te doen dit....
01. The One I Love
02. World Leader Pretend*
03. Begin the Begin*
04. Leave*
05. Drive
06. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
07. Finest Worksong*
08. E-Bow the Letter
09. Stand*
10. Country Feedback*
11. Orange Crush
12. Swan Swan H*
13. Fall on Me
14. Everybody Hurts
15. Losing My Religion
01. The One I Love
02. World Leader Pretend*
03. Begin the Begin*
04. Leave*
05. Drive
06. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
07. Finest Worksong*
08. E-Bow the Letter
09. Stand*
10. Country Feedback*
11. Orange Crush
12. Swan Swan H*
13. Fall on Me
14. Everybody Hurts
15. Losing My Religion
0
Cured
geplaatst: 20 maart 2015, 12:54 uur
Dat sommige users niet horen dat CF een geweldig nummer is, snap ik niet zo goed als muziekbeluisteraar, met nadruk op 'be '. Smaak heerst, kwaliteit minder ; zou andersom moeten zijn. Ik mag hopen dat het zeker de top 5 haalt en anders Drive (die dan behoort te winnen
)
)
0
geplaatst: 20 maart 2015, 13:42 uur
1. Nightswimming*
2. Losing My Religion
3. Daysleeper
4. The One I Love
5. Everybody Hurts
6. Drive
7. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
9. Orange Crush
10. Country Feedback*
11. Find the River*
12. Swan Swan H*
13. Finest Worksong*
14. World Leader Pretend*
15. Man on the Moon
2. Losing My Religion
3. Daysleeper
4. The One I Love
5. Everybody Hurts
6. Drive
7. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
9. Orange Crush
10. Country Feedback*
11. Find the River*
12. Swan Swan H*
13. Finest Worksong*
14. World Leader Pretend*
15. Man on the Moon
0
geplaatst: 20 maart 2015, 14:08 uur
1. Leave*
2. Disturbance at the Heron House
3. Fall on Me
4. Begin the Begin*
5. The Sidewinder Sleeps Tonite
6. The One I Love
7. Electrolite*
8. (Don’t Go Back to) Rockville*
9. Finest Worksong*
10. Man on the Moon
11. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
12. So. Central Rain (I'm Sorry)
13. Stand*
14. E-Bow the Letter
15. Imitation of Life
2. Disturbance at the Heron House
3. Fall on Me
4. Begin the Begin*
5. The Sidewinder Sleeps Tonite
6. The One I Love
7. Electrolite*
8. (Don’t Go Back to) Rockville*
9. Finest Worksong*
10. Man on the Moon
11. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine)
12. So. Central Rain (I'm Sorry)
13. Stand*
14. E-Bow the Letter
15. Imitation of Life
0
geplaatst: 20 maart 2015, 15:10 uur
zaaf probeert Pretty Persuation de wedstrijd binnen te smokkelen, maar die doet dus niet mee. Wil je je lijstje aanpassen aub? 

0
zaaf
geplaatst: 20 maart 2015, 15:24 uur
hahaha, afspeellijst slecht gemuteerd...
ik ga direct kijken
ik ga direct kijken
0
zaaf
geplaatst: 20 maart 2015, 15:29 uur
ArthurDZ, als t kan dan graag mn nummers 13, 14 en 15 doorschuiven en Drive op 15. Als je mn stand al had verwerkt heb ik ook vrede met Drive op de plek van Pretty Persuasion.
Excuus!
Excuus!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.