MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2014

zoeken in:
BAM! Een van de beste blackmetal/hardcore-combinaties die ik in een hele tijd heb gehoord! Zeer benieuwd naar het volledige album.

9

Keiharde beukplaat. Ik ben niet zo'n eckte-eckte metal man, dus het moet lomp en hard zijn wil ik er wat mee kunnen. En laat YaitW lomp en hard zijn. Top! 8,5

Ik had nog enkele albums te beluisteren van de laatste ronde van het topic 'Metal album van de week' maar ik vind dit topic nergens terug. Iemand die het wel kan vinden? Of is dit verwijderd?

1 nummer is goed te doen, maar een heel album is mij te vermoeiend.

7

JSPR_G schreef:
Ik had nog enkele albums te beluisteren van de laatste ronde van het topic 'Metal album van de week' maar ik vind dit topic nergens terug. Iemand die het wel kan vinden? Of is dit verwijderd?

Probeer eens Het metal album van de week.

trebremmit schreef:
(quote)

Probeer eens Het metal album van de week.

Aha, gevonden, bedankt! Toch raar dat het niet bij de zoekresultaten stond als ik in het forum op metal zocht.

Liefhebbers van een Metalladder?
Het topic is net gestart en we starten met 1024 nummers en iedereen mag zijn favoriete metalnummers nomineren!

odi
7

02-05: Young and in the Way - Be My Blood (eightynine / 7 / 7,29)
05-05: Vallenfyre - Scabs (Don Cappuccino)

Lekker!

7,5

7

Lekker heftig.

odi
8,5

Erg fijn.

Nope, dit is niet helemaal mijn kop thee. 5

05-05: Vallenfyre - Scabs (Don Cappuccino / 7 / 7,07)
08-05: Insomnium - Black Heart Rebellion (Dieter)

Jah erg goed, ben dit album ook aant luisteren op dit moment. Toen ik ze afgelopen oktober live zag (voorprogramma Children of Bodom) vond ik het nog niet echt veel, maar door dit album wil ik ze herbeoordelen.

8

Hmm had deze maand iets beter moeten opletten hiero. De song die Don Cappuccino postte is ook errug lekker...

Leuk nummer: 8

7,5

Inderdaad een leuk nummer, maar op één of andere manier pakt het hele album nog niet.

8

Dat heb ik altijd bij Insomnium. Zeer mooie muziek, maar weinig emotie.

Er zit echt geen geur of smaak aan deze muziek. Het heeft geen kracht, de melodieën zijn semi-melancholisch, emotie ontbreekt volledig, gewoon een grijs gebied waarin niks opvalt. Ik dommel zo weg met deze zouteloze metal van Insomnium!

4

Degelijk nummer, maar ik hoop dat er betere op het album staan.. Ik heb 'm nu wel blind gekocht, na een klepper als 'One for Sorrow', maar hoop dat ik niet bedrogen uitkom.

6,5

Ik vind dit echt verschrikkelijk. 2

05-05: Vallenfyre - Scabs (Don Cappuccino / 7 / 7,07)
08-05: Insomnium - Black Heart Rebellion (Dieter / 8 / 6,38)
10-05: Khroma - Collapse (The_CrY / / )

Die electronische stukjes hadden wmb beter achterwege kunnen blijven. Luistert verder wel prima weg. 5,5

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.