MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2014

zoeken in:
7,2

Leuk hoor! Om in de gaten te houden.

wat dumb_helicopter zegt

7,5

Zeer fijn nummer, maar ik heb deze wel al vorig jaar oktober gepost in Maak kennis met... 2013.

Gretz schreef:

05-10: The Future's Dust - The Fields (Gretz / 9 / 7.44)

The Fields behoorde tot de 8 hoogst beoordeelde nummers van die maand, vandaar dat mensen het ook al kennen van Song van het Jaar.

Hoewel ik het toejuich dat deze band nog wat extra aandacht krijgt, lijkt het me niet toch de bedoeling dat nummers die vorig jaar al deelnamen nogmaals geplaatst kunnen worden? Al zal dit waarschijnlijk nauwelijks voorkomen en snap ik dat mensen niet automatisch het vorige topic gaan checken om te zien of een nummer al geweest is.

Nou oprechte excuses dan. In het song vh jaar topic kijk ik vrijwel nooit, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik geen tijd heb.
Aan dit topic ben ik een vrij trouwe deelnemer, maar heb deze blijkbaar destijds gemist. Zoals een aantal anderen dat waarschijnlijk ook heeft gedaan. Het is natuurlijk nooit mijn bedoeling om nummers weer te plaatsen.

Het maakt mij verder niet uit wat er nu gaat gebeuren. Moet er nu vandoor en ben vanavond pas thuis.
Mocht er toch verder gestemd worden:

8,2

Cured
een Fri(e)sse band:

7,5

Geen probleem hoor Vince vega, het is alleen maar mooi dat nummers zo herontdekt worden. Wat mij betreft blijft het nummer gewoon staan nu, maar in het vervolg is het misschien wel zo handig om af te spreken wat de regels zijn.

Ik zie dat ik destijds vergeten ben op mijn eigen nominatie te stemmen, dus bij deze nog:

8.8

Ha, een halfje in waarde gestegen bij mij.

Toch kan dit inderdaad niet. Eenzelfde nummer opnieuw hebben we nooit eerder gedaan.
Een beetje vreemd om deze dan weer opnieuw mee te laten doen toch?!

Wat vinden jullie? Ook nu mee laten tellen (de score is dusdanig hoog dat het sowieso goed kan gaan scoren in de eindlijst van 2014 maar willen we dat als het in 2013 ook al niet onverdienstelijk gescoord heeft?)

Aangezien het per ongeluk is gegaan, kan gebeuren, heb ik er persoonlijk geen duidelijke mening over.

01-01: Tom Brosseau - Tami (aERodynamIC / 17 / 6.00)
02-01: For Noah - Cold Is The Storm (dumb_helicopter / 17 / 6.59 )
03-01: Pixies - Blue Eyed Hexe (The Eraser / 20 / 5,11 )
04-01: Mapstone - Shelter (Arrie / 18 / 5,84)
05-01: Marijuana Deathsquads – Ewok Sadness (jassn / 16 / 5,36)
06-01: Techniques - Switch (Let the machines do the work remix) (Vince Vega / 18 / 6,84)
07-01: Sisters - Hush Hush (aERodynamIC / 17 / 7,61)
08-01: The Future's dust - The Fields (Vince Vega / 13 / 7,56 )
09-01: Songs: Ohia - The Big Game is Every Night (jassn)

aERodynamIC schreef:

Wat vinden jullie? Ook nu mee laten tellen (de score is dusdanig hoog dat het sowieso goed kan gaan scoren in de eindlijst van 2014 maar willen we dat als het in 2013 ook al niet onverdienstelijk gescoord heeft?)

Zoals ik vanochtend al schreef: het maakt mij eigenlijk niet uit.
Ik stel voor dat degene die de eindlijst januari opmaakt deze niet meeneemt. Een eventuele competite (een element van ondergeschikt belang voor mij) wil ik zo niet beinvloeden.

Voor mij is het ook vooral een topic vol tips. Gewoon maar meetellen dan

Je ziet ook dat niemand echt geïnteresseerd is in die eindlijst en tussenlijstjes.

Over naar de orde van de dag

Jason Molina maakte nooit slechte muziek, zo ook nu niet. Deze is hooguit wat aan de lange kant.

7,4

aERodynamIC schreef:
Voor mij is het ook vooral een topic vol tips. Gewoon maar meetellen dan

Je ziet ook dat niemand echt geïnteresseerd is in die eindlijst en tussenlijstjes.

Bwa, ik vind de lijstjes best interessant en leuk hoor. Hoewel het mij helemaal niet uitmaakt of de inzending van Vince Vega al dan niet mee wordt genomen in de rangschikking.

Jason raakt me nooit echt zo goed. Nu ook niet. Ik weet niet wat dat is.

6

9,6 kan zo bij zijn beste werk

6

Jason Molina vind ik geen fijne zanger om te horen,muzikaal wel dik in orde.

6
Beetje traag toch wel

Cured
6

9,3

Zoals Jassn zegt kan dit zich wel meten met het betere werk dat ik van Jason Molina ken. Mooie ontdekking!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:12 uur

geplaatst: vandaag om 17:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.