Muziek / Muziekgames / De grote jaren '80 singles KO!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 april 2014, 22:20 uur
Even terugbladerend zie ik dat Shine On van (The) House of Love gewonnen heeft in battle 48 en verloren in battle 107. Daarmee is het vanzelf goed gekomen, neem ik aan: de winnaar van battle 48 gaat door ondanks het verlies in een latere battle uit dezelfde ronde.
Of niet, vigil?
Of niet, vigil?
0
geplaatst: 6 april 2014, 22:28 uur
112. Industry - State Of The Nation vs. Tiffany - I think we're alone now
0
geplaatst: 6 april 2014, 22:47 uur
remcodulac schreef:
Even terugbladerend zie ik dat Shine On van (The) House of Love gewonnen heeft in battle 48 en verloren in battle 107. Daarmee is het vanzelf goed gekomen, neem ik aan: de winnaar van battle 48 gaat door ondanks het verlies in een latere battle uit dezelfde ronde.
Of niet, vigil?
Of niet, vigil?
Maar er had misschien een andere uitslag uit 107 kunnen rollen had daar een andere plaat gestaan die nog niet in de lijst stond
0
geplaatst: 6 april 2014, 23:06 uur
113. Sheila & B. Devotion - Spacer vs. Michael Jackson - Dirty Diana
0-1
0-1
0
geplaatst: 6 april 2014, 23:57 uur
5-2
114. Mike + The Mechanics - Silent Running vs. In Tua Nua - Seven into the Sea
0-1
114. Mike + The Mechanics - Silent Running vs. In Tua Nua - Seven into the Sea
0-1
0
geplaatst: 7 april 2014, 00:17 uur
remcodulac schreef:
Of niet, vigil?
Of niet, vigil?
catdog schreef:
Maar er had misschien een andere uitslag uit 107 kunnen rollen had daar een andere plaat gestaan die nog niet in de lijst stond
Tja, het nummer stond 2x in de startlijst (één keer onder House of Love en één keer onder the House of Love). Het is helaas niemand opgevallen, dus ik denk dat we het spel maar gewoon verder moeten spelen met 'slechts' 511 singles ipv 512. House of Love heeft geluk dat het één van de twee battles gewonnen heeft en is dus door naar de 2e ronde.
0
geplaatst: 7 april 2014, 07:29 uur
115. What Fun - The Right Side Won vs. Dire Straits - Private Investations
0-1
Het was even zoeken, maar de indeling staat op pagina 5.
0-1
Het was even zoeken, maar de indeling staat op pagina 5.
* denotes required fields.