MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Inderdaad!

Die was al door. Doet Gretz expres zodat zijn bandje er doorheen zwijnt

Attentie! Hier gaat inderdaad iets mis, oepsss. Heeft deze klassieker van Ome Nelis nu ook 2x meegedaan in R1? (zonder dat iemand het toen doorhad)

EvilDrSmith schreef:
Neil Young with Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
1-0

aERodynamIC schreef:
36. Neil Young & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere (1969)

Zie al waar het is misgegaan, m'n spreadsheetsbestand heeft dit album niet als dubbel gemarkeerd omdat in de ene schrijfwijze 'with' staat en de andere schrijfwijze '&'. Scusi

Gezien Everybody Knows This Is Nowhere (1969) zich in eerste instantie heeft geplaatst via de huidige Album Top 250 (daar heb ik eerst naar gekeken) stel ik voor dat Genesis - Selling England by the Pound (1973) alsnog een vrijgeleide krijgt naar Ronde 2. In hindsight hadden Phil, Peter en co. dan gewoon een onverwachte bye

dumb_helicopter schreef:
219. Neil Young & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere (1969) vs. Genesis - Selling England by the Pound (1973)
5-2

Dat betekent dat The National - Trouble Will Find Me (2013) het opnieuw op gaat nemen tegen Genesis. Dit lijkt me de eerlijkste oplossing

6. Genesis - Selling England by the Pound (1973) vs. The National - Trouble Will Find Me (2013)

0-1

1-3

Gretz, Neil Young is niet de enige dubbelaar, zie mijn eerdere post

Titmeister schreef:
Gretz, er staan heel wat albums dubbel in, iig Everybody Knows This Is Nowhere, Sign 'O' the Times, High Violet, Hail to the Thief, Loveless en Parachutes (die speelt zelfs tegen zichzelf in battle 72 )...

37. Big L - Lifestylez ov da Poor & Dangerous (1995) vs. The Beatles - Rubber Soul (1965)

1-0

Titmeister schreef:
Gretz, Neil Young is niet de enige dubbelaar, zie mijn eerdere post

(quote)

1-0

Oh deze tag even gemist, ik ga er z.s.m, naar kijken

Denk dat er iets mis is gegaan met het kopiëren van de battles 78 t/m 128. Dat kan ik makkelijk aanpassen.

38. Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995) vs. Joni Mitchell - Blue (1971)

1-0

Phoeh, heeeeeel moeilijke deze. Appels en peren. Ik wil eigenlijk niet kiezen.

2-1 dan...

2-2

cosmic kid (moderator)
2-3

2-4

5-6

39. The Last Shadow Puppets - The Age of the Understatement (2008) vs. The Waterboys - This Is the Sea (1985)

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.