Muziek / Muziekgames / Album Top 250: Oldskool (<2015) vs. Nieuwerwets (>2014)? K.O.
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2014, 19:03 uur
je kunt al lang wie hier gemiddeld meer de rockers zijn of de poppers (stemmen bij uitstek op de band bijna)
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 19:15 uur
Cured schreef:
je kunt al lang wie hier gemiddeld meer de rockers zijn of de poppers (stemmen bij uitstek op de band bijna)
In welk kamp jij zit is wel duidelijk ja

Zelf switch ik doorlopend en stem echt op het nummer. Overigens ben ik lange tijd veel meer een Stones-liefhebber geweest maar is de waardering voor The Beatles alleen maar groter geworden.
Ik ben juist wel blij dat ik geen voorkeur voor de band heb (was bij Prince vs. Michael jackson wel anders).
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 19:33 uur
aERodynamIC schreef:
Zelf switch ik doorlopend en stem echt op het nummer.
Zelf switch ik doorlopend en stem echt op het nummer.
En dat geldt voor mij net zo. Ik waardeer beide bands enorm al ben ik een iets grotere Beatles dan Stones fan. Maar, ik denk als ik mijn stemmen zou tellen dat het elkaar heel weinig ontloopt.
Maaruh, hoe vaak heb jij al op de kevers gestemd Cured
.
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 19:44 uur
Edgar18 schreef:
En dat geldt voor mij net zo. Ik waardeer beide bands enorm al ben ik een iets grotere Beatles dan Stones fan. Maar, ik denk als ik mijn stemmen zou tellen dat het elkaar heel weinig ontloopt.
(quote)
Ik ben net hetzelfde. Grotere Beatles- dan Stonesfan, maar ik mag beide bands erg graag. Ik denk dat mijn stemmen best wel goed gespreid zijn.
0
Cured
geplaatst: 21 oktober 2014, 19:56 uur
Ik stem wel degelijk op de kevers, maar minder. Sommige nummers vind ik fantastisch, andere een stuk minder. Overigens vind ik van The Stones ook niet alles beresterk, maar ben nu eenmaal meer een...rocker (zeker bij deze muziekgiganten).
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 20:03 uur
6-1
Opmerkelijk dat Beatles-fans verdraagzamer zijn tegenover de Stones en hun fans dan omgekeerd. Ik ben fan van beiden, Beatles ietsje meer dan The Stones.
Opmerkelijk dat Beatles-fans verdraagzamer zijn tegenover de Stones en hun fans dan omgekeerd. Ik ben fan van beiden, Beatles ietsje meer dan The Stones.
0
geplaatst: 21 oktober 2014, 20:23 uur
LucM schreef:
+1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.