Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2014 [De Top 2000 van MusicMeter] #2
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2014, 08:19 uur
Voor mij is de finale op het oog min of meer evenwaardig aan die van vorig jaar. Hij is vooral heel anders, waar 'alternatieve klassiekers' als DJ Shadow en NMH zijn vervangen door rockgiganten als PF en The Who. Mijn conclusie is dat er vooral in de onderste regionen van m'n finalelijstje wat slachtoffers zijn gevallen (buh-bye ViF!
), maar dat die ook veelal weer zijn vervangen door andere nummers die onderaan bungelen (hello, S-g-E
). Bovenin valt alleen Bigmouth weg, het beste 'nieuwe materiaal' zit allemaal op de rand van de top-10.
Verdwenen: 5, 11, 13, 14, 17, 22, 25, 27, 28, 29, 32 (avg. 20,27)
Nieuw: 10, 11, 12, 13, 16, 18, 21, 25, 28, 29, 32 (avg. 19,55)
), maar dat die ook veelal weer zijn vervangen door andere nummers die onderaan bungelen (hello, S-g-E
). Bovenin valt alleen Bigmouth weg, het beste 'nieuwe materiaal' zit allemaal op de rand van de top-10.Verdwenen: 5, 11, 13, 14, 17, 22, 25, 27, 28, 29, 32 (avg. 20,27)
Nieuw: 10, 11, 12, 13, 16, 18, 21, 25, 28, 29, 32 (avg. 19,55)
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 12:11 uur
NOMINEREN 2015!!!!!!!!!!!!!!!
Beste mensen, vanaf vanavond kan er genomineerd worden voor de MuMeLadder 2015. Het topic zal op z'n vroegst open gaan om 18:00.
Iedereen kan dit jaar 6 platen nomineren. Er is ruime voor 82 lijstjes, waarvan er drie zijn gereserveerd.
Hieronder vind je de regels voor het nomineren. Ik verzoek iedereen om op de hoogte te zijn van deze regels voordat je je lijstje plaatst. Voldoe je aan de regels dan betekent dat voor mij het minste werk om alles te verwerken. Voldoe je niet aan deze regels dan kost het mij extra tijd.
Nominatieregels 2015:
Door de jaren heen hebben we geconcludeerd dat de ladder het leukste is als iedereen zo veel mogelijk vrij is in zijn nominaties. Toch zijn er enkele regels verbonden aan het nomineren die we hier voor het gemak ook alvast even opnoemen.
- Er geldt een maximum aantal nominaties per artiest van 16 nummers. Het is geen enkel probleem om nummers te nomineren van artiesten die al 16 nummers in de race hebben, bedenk wel dat deze nominaties dan een voorronde moeten spelen. Als je nominatie deze voorronde verliest mag je hem vervangen. Als je een vervanger moet kiezen krijg je daarover een pm, dus niet alvast een vervanger vermelden in je nominatiepost, dat wordt niet meegenomen.
- We accepteren geen klassieke muziek in de MuMeLadder. De reden hiervoor ligt in het feit dat het dan te lastig is om vast te stellen om welke 'versie' van een track het gaat. Bij klassieke muziek ligt immers een focus op de uitvoering door een orkest, zoals dat bij popmuziek niet het geval is.
- Er kan geen tweede versie worden genomineerd van een plaat die al in de lijst staat of eerder is genomineerd. Dus geen live-versie van A Forest of een remix Paranoid Android, etc. Ook dit is om de variatie te behouden. NB: er kunnen wel covers worden genomineerd, zolang de uitvoerende artiest maar een volledig andere is.
- Een song moet officieel zijn uitgebracht, dus geen bootlegs, e.d.
Nomineren
Aandachtspunten bij het inleveren van je nominatielijstje:
We gaan dit jaar weer zoveel mogelijk gebruik maken van Spotify. Het is prettig als je daarom al je nominaties vergezeld laat gaan van een zogenaamde URI link (dus niet URL). Deze link verkrijg je als volgt: in Spotify zoek je je nominatie op, dan selecteer je de titel en doe je een rechterklik, vervolgens selecteer je uit het menu "Spotify URI Kopiëren", het resultaat plak je achter Artiest - Titel in je nominatiepost met een spatie (geen streepje) tussen de titel en de URI link.
Je lijstje moet er dus zo uit komen te zien (DIT IS BELANGRIJK OM CORRECT TE DOEN):
Dez Mona - Carry On spotify:track:4uPAH6ywuHqNCvS0qpaL2q
Het Zesde Metaal - Benauwd spotify:track:5m13hFfBVP7pcwcGCWoxa1
Salem - King Night spotify:track:1fQ7sTkoDooENKCu0u0U7a
Etc.
Etc.
Kun je je nominatie niet op Spotify vinden dan mag je als alternatief een YouTube link posten. Let op; alleen als alternatief in het geval je het nummer niet kunt vinden op Spotify dus niet in plaats van.
Eventuele YouTube links post je onder je nominatielijstje en dus niet op de plek waar anders een Spotify URI zou staan.
Als voorbeeld:
The Beatles - A Day In The Life
Etc.
Etc
YouTube Link(s):
etc.
Let ook op de spaties voor en na het streepje. Als het streepje vast zit aan de artiest of de titel is het knap lastig om de boel automatisch te verwerken.
Verder liever ook geen nummering, jaartallen of andere informatie toevoegen aan het lijstje aangezien dit allemaal niet automatisch te verwerken is. Het lijstje dient er uit te zien zoals in het voorbeeld.
Tenslotte wil ik graag iedereen verzoeken om zo min mogelijk wijzigingen te maken. Heb je al een lijstje maar nog geen URI links, dan zoek je eerst de URI links op voordat je je lijstje plaatst. Dus geen posts met "Ik voeg later de linkjes wel toe".
Maak je toch een wijziging DAN POST JE JE HELE LIJST OPNIEUW IN EEN NIEUWE POST en geef je boven de rest van je post aan wat je hebt gewijzigd. Doe je dit niet dan kan ik niet garanderen dat ik de wijziging mee heb genomen.
Post correcte titels, dus zonder spelfouten, en tevens volledige bandnamen, dus 'The Beatles' en niet 'Beatles', geen 'ELO' maar 'Electric Light Orchestra', etc. Weet je niet zeker hoe je iets schrijft check (de Engelse) Wikipedia voor inspiratie.
Beste mensen, vanaf vanavond kan er genomineerd worden voor de MuMeLadder 2015. Het topic zal op z'n vroegst open gaan om 18:00.
Iedereen kan dit jaar 6 platen nomineren. Er is ruime voor 82 lijstjes, waarvan er drie zijn gereserveerd.
Hieronder vind je de regels voor het nomineren. Ik verzoek iedereen om op de hoogte te zijn van deze regels voordat je je lijstje plaatst. Voldoe je aan de regels dan betekent dat voor mij het minste werk om alles te verwerken. Voldoe je niet aan deze regels dan kost het mij extra tijd.
Nominatieregels 2015:
Door de jaren heen hebben we geconcludeerd dat de ladder het leukste is als iedereen zo veel mogelijk vrij is in zijn nominaties. Toch zijn er enkele regels verbonden aan het nomineren die we hier voor het gemak ook alvast even opnoemen.
- Er geldt een maximum aantal nominaties per artiest van 16 nummers. Het is geen enkel probleem om nummers te nomineren van artiesten die al 16 nummers in de race hebben, bedenk wel dat deze nominaties dan een voorronde moeten spelen. Als je nominatie deze voorronde verliest mag je hem vervangen. Als je een vervanger moet kiezen krijg je daarover een pm, dus niet alvast een vervanger vermelden in je nominatiepost, dat wordt niet meegenomen.
- We accepteren geen klassieke muziek in de MuMeLadder. De reden hiervoor ligt in het feit dat het dan te lastig is om vast te stellen om welke 'versie' van een track het gaat. Bij klassieke muziek ligt immers een focus op de uitvoering door een orkest, zoals dat bij popmuziek niet het geval is.
- Er kan geen tweede versie worden genomineerd van een plaat die al in de lijst staat of eerder is genomineerd. Dus geen live-versie van A Forest of een remix Paranoid Android, etc. Ook dit is om de variatie te behouden. NB: er kunnen wel covers worden genomineerd, zolang de uitvoerende artiest maar een volledig andere is.
- Een song moet officieel zijn uitgebracht, dus geen bootlegs, e.d.
Nomineren
Aandachtspunten bij het inleveren van je nominatielijstje:
We gaan dit jaar weer zoveel mogelijk gebruik maken van Spotify. Het is prettig als je daarom al je nominaties vergezeld laat gaan van een zogenaamde URI link (dus niet URL). Deze link verkrijg je als volgt: in Spotify zoek je je nominatie op, dan selecteer je de titel en doe je een rechterklik, vervolgens selecteer je uit het menu "Spotify URI Kopiëren", het resultaat plak je achter Artiest - Titel in je nominatiepost met een spatie (geen streepje) tussen de titel en de URI link.
Je lijstje moet er dus zo uit komen te zien (DIT IS BELANGRIJK OM CORRECT TE DOEN):
Etc.
Etc.
Kun je je nominatie niet op Spotify vinden dan mag je als alternatief een YouTube link posten. Let op; alleen als alternatief in het geval je het nummer niet kunt vinden op Spotify dus niet in plaats van.
Eventuele YouTube links post je onder je nominatielijstje en dus niet op de plek waar anders een Spotify URI zou staan.
Als voorbeeld:
Etc.
Etc
YouTube Link(s):
etc.
Let ook op de spaties voor en na het streepje. Als het streepje vast zit aan de artiest of de titel is het knap lastig om de boel automatisch te verwerken.
Verder liever ook geen nummering, jaartallen of andere informatie toevoegen aan het lijstje aangezien dit allemaal niet automatisch te verwerken is. Het lijstje dient er uit te zien zoals in het voorbeeld.
Tenslotte wil ik graag iedereen verzoeken om zo min mogelijk wijzigingen te maken. Heb je al een lijstje maar nog geen URI links, dan zoek je eerst de URI links op voordat je je lijstje plaatst. Dus geen posts met "Ik voeg later de linkjes wel toe".
Maak je toch een wijziging DAN POST JE JE HELE LIJST OPNIEUW IN EEN NIEUWE POST en geef je boven de rest van je post aan wat je hebt gewijzigd. Doe je dit niet dan kan ik niet garanderen dat ik de wijziging mee heb genomen.
Post correcte titels, dus zonder spelfouten, en tevens volledige bandnamen, dus 'The Beatles' en niet 'Beatles', geen 'ELO' maar 'Electric Light Orchestra', etc. Weet je niet zeker hoe je iets schrijft check (de Engelse) Wikipedia voor inspiratie.
0
geplaatst: 18 december 2014, 12:30 uur
Zijn de platen die afgelopen keer in de lijst hebben gestaan nou automatisch genomineerd? Of werkt dat niet zo? 

0
geplaatst: 18 december 2014, 12:33 uur
catdog schreef:
Zijn de platen die afgelopen keer in de lijst hebben gestaan nou automatisch genomineerd? Of werkt dat niet zo?
Jep, zo werkt dat inderdaad.
De gehele top 2000 van dit jaar is automatisch genomineerd.
0
geplaatst: 18 december 2014, 14:26 uur
Misschien een on-line videocursus organiseren voor het nomineren? 

0
geplaatst: 18 december 2014, 14:44 uur
Onweerwolf schreef:
Ik begrijp hieruit ook dat het niet de bedoeling is posts met 'bezig', 'gereserveerd' of iets dergelijks te plaatsen? Vorig jaar was hier wat gedoe over, meen ik me te herinneren.
Misschien kan iemand de 'bewerk'-knop vanaf 18:00 even helemaal weghalen?

0
geplaatst: 18 december 2014, 14:53 uur
yeahyeahyeah schreef:
Ik begrijp hieruit ook dat het niet de bedoeling is posts met 'bezig', 'gereserveerd' of iets dergelijks te plaatsen? Vorig jaar was hier wat gedoe over, meen ik me te herinneren.
(quote)
Het is volgens mij ondoenlijk om zonder 'bezig' de nominatielijst bij te werken als je een lijstje post en je nominaties in de nominatielijst verwerkt. Dat moet tot chaos leiden.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 december 2014, 15:09 uur
Scorpion_21 schreef:
Het is volgens mij ondoenlijk om zonder 'bezig' de nominatielijst bij te werken als je een lijstje post en je nominaties in de nominatielijst verwerkt. Dat moet tot chaos leiden.
We houden sowieso geen 'totale' nominatielijst bij.
0
geplaatst: 18 december 2014, 15:36 uur
Nee joh, gewoon jezelf er tussen wringen, de nominaties neerplempen en weer wegrennen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 15:46 uur
yeahyeahyeah schreef:
(quote)
Yep! Geen bezig posts. Vooral geen bezig posts.

0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 15:47 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
Hoezo? Je kunt gewoon je nominatiepost typen en hem posten. Waarom zou je eerst een bezig post dienen te maken?
edit: je hoeft inderdaad je nominaties niet aan een totaallijst toe te voegen. Zolang je nomineert op de beschreven wijze doet mijn bestand dat automatisch en draai ik die lijst op elk gewenst moment uit.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 17:05 uur
Lijstje ingeleverd.
Verdwenen:
4. The Velvet Underground - Venus In Furs
6. Massive Attack - Unfinished Sympathy
7. Pixies - Debaser
8. Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
11. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
12. DJ Shadow - Stem/Long Stem
13. Sigur Rós - Untitled #8
20. Nick Cave And The Bad Seeds - The Mercy Seat
27. 16 Horsepower - Black Soul Choir
29. Muse - New Born
31. Tom Waits - Martha
Daarvoor krijgen we terug: 6,12,15,17,19,20,23,24,27,30,31.

Verder 12 stijgers, 5 zakkers en 4 platen die blijven staan, wat ook al aangeeft dat het niet mijn jaar is.
De twee grootste stijgers winnen beide 9 plaatsen en de 2 grootste zakkers zakken er beide 2.
Verdwenen:
4. The Velvet Underground - Venus In Furs
6. Massive Attack - Unfinished Sympathy
7. Pixies - Debaser
8. Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
11. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
12. DJ Shadow - Stem/Long Stem
13. Sigur Rós - Untitled #8
20. Nick Cave And The Bad Seeds - The Mercy Seat
27. 16 Horsepower - Black Soul Choir
29. Muse - New Born
31. Tom Waits - Martha
Daarvoor krijgen we terug: 6,12,15,17,19,20,23,24,27,30,31.

Verder 12 stijgers, 5 zakkers en 4 platen die blijven staan, wat ook al aangeeft dat het niet mijn jaar is.
De twee grootste stijgers winnen beide 9 plaatsen en de 2 grootste zakkers zakken er beide 2.
0
geplaatst: 18 december 2014, 17:11 uur
Voordat straks iedereen bezig is met de nieuwe nominaties en het morgenmiddag/-avond los gaat barsten met de uitslag van de finale... 
Inmiddels voor het derde jaar op rij zal Orinoco Radio de volledige top 100 van begin tot eind ten gehore brengen. En wel zondag 21 december
http://fromil.com/images/190x100/OR/orinocoradio.png
Vorig jaar vond de uitzending plaats in Maastricht (kaj_666), Nijmegen (vleertje/sokra), Hilversum (ondergetekende) en Harkstede (Grafmat). Laatstgenoemde is dit weekend op vakantie, dus dit jaar gaan we het met z'n drieën doen.
We beginnen zondag vanaf 12.00 uur met Kaj
Om 15.00 uur neemt het Nijmeegse duo het over.
Rond 19.30 zal de finale aanvangen, gepresenteerd door mijzelf. Vanaf de top 10 zal het voor mij (ook) onbekend zijn en zal El Ninjo mij LIVE de posities doorgeven
Luisteren kan via de drie symbooltjes op onze site, maar eventueel kan je in je mediaplayer een netwerkstream openen en wel met de volgende URL: http://panel.beheerstream.com:2199/tunein/orinoco.asx
Ook verplicht ik bij deze iedereen om naar de Orinoco-chat te komen. Daar kom je via de volgende link: Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net
Tot zondag!

Inmiddels voor het derde jaar op rij zal Orinoco Radio de volledige top 100 van begin tot eind ten gehore brengen. En wel zondag 21 december
http://fromil.com/images/190x100/OR/orinocoradio.png
Vorig jaar vond de uitzending plaats in Maastricht (kaj_666), Nijmegen (vleertje/sokra), Hilversum (ondergetekende) en Harkstede (Grafmat). Laatstgenoemde is dit weekend op vakantie, dus dit jaar gaan we het met z'n drieën doen.
We beginnen zondag vanaf 12.00 uur met Kaj
Om 15.00 uur neemt het Nijmeegse duo het over.
Rond 19.30 zal de finale aanvangen, gepresenteerd door mijzelf. Vanaf de top 10 zal het voor mij (ook) onbekend zijn en zal El Ninjo mij LIVE de posities doorgeven
Luisteren kan via de drie symbooltjes op onze site, maar eventueel kan je in je mediaplayer een netwerkstream openen en wel met de volgende URL: http://panel.beheerstream.com:2199/tunein/orinoco.asx
Ook verplicht ik bij deze iedereen om naar de Orinoco-chat te komen. Daar kom je via de volgende link: Chat4all.net Free Flash IRC Client - chat.chat4all.net
Tot zondag!
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 17:30 uur
Het nomineren begint vermoedelijk iets later dan 18:00...
0
geplaatst: 18 december 2014, 17:36 uur
Onweerwolf schreef:
Enige indicatie van iets? Ik moet uiterlijk half zeven weg..
0
geplaatst: 18 december 2014, 17:39 uur
Heb mn lijstje al -tig keer aangepast vandaag... Nominatiestress! 

0
geplaatst: 18 december 2014, 18:08 uur
Overigens zal ook Scorpion_21 aanschuiven bij het Nijmeegse duo aanstaande zondag voor het presenteren van de Mumeladder top 100.
0
geplaatst: 18 december 2014, 18:14 uur
Onweerwolf, hoe moeten featurings vermeld worden? Na de hoofdartiest of na de titel?
0
geplaatst: 18 december 2014, 18:17 uur
vleertje schreef:
Overigens zal ook Scorpion_21 aanschuiven bij het Nijmeegse duo aanstaande zondag voor het presenteren van de Mumeladder top 100.
Dank voor het noemen Vleer
Misschien had Chevy de link nog niet gelegd tussen naam en forummer 
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 18:26 uur
Na de hoofdartiest graag en bij voorkeur als:
Artiest Feat. Artiest - Titel URI
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 18:40 uur
Er kan vanaf dit moment in dit topic genomineerd worden voor de 9e editie van de MuMeLadder.
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 19:03 uur
Wil je alvast luisteren naar de nieuwe nominaties dan kan dat via deze Spotify Playlist:
MuMeLadder [Nieuwe Nominatie Overzicht] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:0FZN08TqjG7BOcas40YIIF
MuMeLadder [Nieuwe Nominatie Overzicht] on Spotify - open.spotify.com
of
spotify:user:onweerwolf:playlist:0FZN08TqjG7BOcas40YIIF
0
geplaatst: 18 december 2014, 21:16 uur
Lijstje verstuurd. Ik was een nummer uit m'n top-3 van 2013 kwijtgeraakt, maar die plek is gelijk ingenomen door een nieuwkomer.
0
geplaatst: 18 december 2014, 21:26 uur
oh ja stemmen, tot wanneer heb ik nog tijd. Helemaal vergeten
0
geplaatst: 18 december 2014, 21:26 uur
Helaas, helaas, helaas... kan ik er niet bij zijn om ook een gedeelte van de lijst uit te zenden a.s. zondag...
Hopelijk kan ik op de terugweg in de bus e.e.a. meepikken via mijn mobiele telefoon, en met een klein beetje geluk kan ik nog net tijdens de finale in de chat binnenvallen, maar ik vrees het ergste...
Succes, Kaj, Vleertje, Sokra, Scorpion_21 en Chevy, en de rest heel veel plezier met luisteren en de ontknoping!
Hopelijk kan ik op de terugweg in de bus e.e.a. meepikken via mijn mobiele telefoon, en met een klein beetje geluk kan ik nog net tijdens de finale in de chat binnenvallen, maar ik vrees het ergste...Succes, Kaj, Vleertje, Sokra, Scorpion_21 en Chevy, en de rest heel veel plezier met luisteren en de ontknoping!
0
Onweerwolf
geplaatst: 18 december 2014, 23:34 uur
De Kortste Platen uit de MuMeLadder 2014
Pos. Lengte Artiest - Titel
01. 01:19 The Three Degrees - The Runner Tribal Gathering
02. 01:43 The Undertones - Here Comes The Summer [El Ninjo]
03. 01:50 The White Stripes - Fell In Love With A Girl [Mojo Pin]
04. 01:57 The Box Tops - The Letter [ArthurDZ]
05. 02:00 Neutral Milk Hotel - The King Of Carrot Flowers Pt. One [Arrie]
06. 02:01 Serge Gainsbourg - Ballade De Melody Nelson [Klassiekers '08]
07. 02:03 Blur - Song 2 [Status Seeker]
08. 02:03 Neil Young - The Needle And The Damage Done [Klassiekers '07]
09. 02:03 The Beatles - Eleanor Rigby [Klassiekers '08]
10. 02:04 The Byrds - Wasn't Born To Follow [orbit]
11. 02:04 Pixies - Wave Of Mutilation [El Ninjo]
12. 02:04 The Smiths - Girlfriend In A Coma [Strangeways]
13. 02:04 Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream? [the viking]
14. 02:05 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown) [Klassiekers '07]
15. 02:07 Nick Drake - Pink Moon [The Scientist]
16. 02:07 Bill Withers - Ain't No Sunshine [Reijersen]
Waarbij ik me besef dat ik vermoedelijk een erg korte versie heb van The Runner. Maar eens uitzoeken hoe dat zit.
Pos. Lengte Artiest - Titel
01. 01:19 The Three Degrees - The Runner Tribal Gathering
02. 01:43 The Undertones - Here Comes The Summer [El Ninjo]
03. 01:50 The White Stripes - Fell In Love With A Girl [Mojo Pin]
04. 01:57 The Box Tops - The Letter [ArthurDZ]
05. 02:00 Neutral Milk Hotel - The King Of Carrot Flowers Pt. One [Arrie]
06. 02:01 Serge Gainsbourg - Ballade De Melody Nelson [Klassiekers '08]
07. 02:03 Blur - Song 2 [Status Seeker]
08. 02:03 Neil Young - The Needle And The Damage Done [Klassiekers '07]
09. 02:03 The Beatles - Eleanor Rigby [Klassiekers '08]
10. 02:04 The Byrds - Wasn't Born To Follow [orbit]
11. 02:04 Pixies - Wave Of Mutilation [El Ninjo]
12. 02:04 The Smiths - Girlfriend In A Coma [Strangeways]
13. 02:04 Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream? [the viking]
14. 02:05 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown) [Klassiekers '07]
15. 02:07 Nick Drake - Pink Moon [The Scientist]
16. 02:07 Bill Withers - Ain't No Sunshine [Reijersen]
Waarbij ik me besef dat ik vermoedelijk een erg korte versie heb van The Runner. Maar eens uitzoeken hoe dat zit.

0
geplaatst: 19 december 2014, 01:27 uur
Een laatste tussenstand, met als enige commentaar dat er nog steeds geen vuiltje aan de lucht lijkt te zijn voor de koploper, na 125 verwerkte eindlijstjes. Tussen haakjes van links naar rechts de rangschikking na resp.100, 75, 50 en 25 verwerkte lijstjes.
01. (01.) (01.) (01.) (06.) 2539 pt.
02. (07.) (04.) (03.) (03.) 2406 pt.
03. (03.) (03.) (07.) (07.) 2400 pt.
04. (05.) (08.) (08.) (10.) 2386 pt.
05. (06.) (06.) (02.) (02.) 2372 pt.
06. (02.) (07.) (04.) (11.) 2370 pt.
07. (04.) (02.) (06.) (01.) 2353 pt.
08. (08.) (05.) (09.) (04.) 2353 pt.
09. (09.) (09.) (05.) (05.) 2253 pt.
10. (11.) (15.) (10.) (12.) 2142 pt.
11. (12.) (10.) (11.) (15.) 2125 pt.
12. (13.) (12.) (17.) (08.) 2108 pt.