Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2014, 17:54 uur
Briljant liedje, jammer dat het tegen een populair nummer van een populaire groep moet. Had van mij de finale mogen halen!
Zo'n pleidooi werkt opvallend vaak

0
geplaatst: 28 september 2014, 18:20 uur
Ik hou van jullie allen 
6. J. Cole - Let Nas Down vs. LL Cool J - Headsprung
0-0

6. J. Cole - Let Nas Down vs. LL Cool J - Headsprung
0-0
0
Mb.
geplaatst: 28 september 2014, 18:46 uur
1-2
Dat geldt niet voor Kanye West met Runaway dan? Kom op zeg.
ArthurDZ schreef:
Briljant liedje, jammer dat het tegen een populair nummer van een populaire groep moet. Had van mij de finale mogen halen!
Dat geldt niet voor Kanye West met Runaway dan? Kom op zeg.
0
geplaatst: 28 september 2014, 18:50 uur
Ik begrijp niet goed wat je nu probeert te zeggen. Het geldt wel voor Kanye West, ik had het over Runaway namelijk. Of wil je net zeggen dat je het geen briljant liedje vindt?
0
Mb.
geplaatst: 28 september 2014, 18:53 uur
ArthurDZ schreef:
Ik begrijp niet goed wat je nu probeert te zeggen. Het geldt wel voor Kanye West, ik had het over Runaway namelijk. Of wil je net zeggen dat je het geen briljant liedje vindt?
(quote)
Ik dacht dat jij bedoelde dat het jammer was dat dit nummer van Kanye tegen een populair nummer van een populaire groep moest, omdat het daardoor wellicht niet door zou gaan en/of niet op waarde wordt geschat. Dat vind ik een rare constatering, omdat Runaway ook een populair nummer van een populair artiest (dus: Kanye West) is. Maar misschien begreep ik jou verkeerd.

0
geplaatst: 28 september 2014, 19:06 uur
Mb. schreef:
Ik dacht dat jij bedoelde dat het jammer was dat dit nummer van Kanye tegen een populair nummer van een populaire groep moest, omdat het daardoor wellicht niet door zou gaan en/of niet op waarde wordt geschat. Dat vind ik een rare constatering, omdat Runaway ook een populair nummer van een populair artiest (dus: Kanye West) is. Maar misschien begreep ik jou verkeerd.
(quote)
Oh oké, nu vat ik je beter. Natuurlijk zijn beide acts heel populair, maar Atmosphere is een groep die zo'n beetje iedere deelnemer aan dit topic wel leuk vind, terwijl Kanye voor veel mensen toch vooral dat rare clowneske mannetje is dat onschuldige meisjes onderbreekt bij awardshows en wil dat ook gehandicapte fans opstaan als hij dat vraagt. Potentieel dus iets moeilijker om serieus te nemen. Toen ik hier zag dat het 3-0 voor Atmosphere was, had ik dus inderdaad meteen zoiets van 'zo jammer, dit briljante nummer gaat er nu al uit.'
Ik heb dus mijn commentaartje geschreven en er verder niet over nagedacht, maar je hebt natuurlijk wel gelijk als je zegt dat ze allebei populaire namen zijn.

0
geplaatst: 28 september 2014, 19:38 uur
0
geplaatst: 28 september 2014, 20:06 uur
0
geplaatst: 28 september 2014, 21:34 uur
9. Foxy Brown feat. Jay-Z - I'll Be vs. Tall Paul - Prayers in a Song
0
Mb.
geplaatst: 28 september 2014, 21:45 uur
0-1.
Mooi nummer over verloren cultuur en identiteitscrisis dat een puntje verdient.
Duimpjes omhoog voor het kekke brilletje van Jay-Z, dat wel.
Mooi nummer over verloren cultuur en identiteitscrisis dat een puntje verdient.
Duimpjes omhoog voor het kekke brilletje van Jay-Z, dat wel.

* denotes required fields.