MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)

zoeken in:

Briljant liedje, jammer dat het tegen een populair nummer van een populaire groep moet. Had van mij de finale mogen halen!

Zo'n pleidooi werkt opvallend vaak

Ik hou van jullie allen

6. J. Cole - Let Nas Down vs. LL Cool J - Headsprung

0-0

Mb.
1-2

ArthurDZ schreef:
Briljant liedje, jammer dat het tegen een populair nummer van een populaire groep moet. Had van mij de finale mogen halen!

Dat geldt niet voor Kanye West met Runaway dan? Kom op zeg.

Mb. schreef:
1-2

(quote)

Dat geldt niet voor Kanye West met Runaway dan? Kom op zeg.

Ik begrijp niet goed wat je nu probeert te zeggen. Het geldt wel voor Kanye West, ik had het over Runaway namelijk. Of wil je net zeggen dat je het geen briljant liedje vindt?

Mb.
ArthurDZ schreef:
(quote)

Ik begrijp niet goed wat je nu probeert te zeggen. Het geldt wel voor Kanye West, ik had het over Runaway namelijk. Of wil je net zeggen dat je het geen briljant liedje vindt?

Ik dacht dat jij bedoelde dat het jammer was dat dit nummer van Kanye tegen een populair nummer van een populaire groep moest, omdat het daardoor wellicht niet door zou gaan en/of niet op waarde wordt geschat. Dat vind ik een rare constatering, omdat Runaway ook een populair nummer van een populair artiest (dus: Kanye West) is. Maar misschien begreep ik jou verkeerd.

Mb. schreef:
(quote)

Ik dacht dat jij bedoelde dat het jammer was dat dit nummer van Kanye tegen een populair nummer van een populaire groep moest, omdat het daardoor wellicht niet door zou gaan en/of niet op waarde wordt geschat. Dat vind ik een rare constatering, omdat Runaway ook een populair nummer van een populair artiest (dus: Kanye West) is. Maar misschien begreep ik jou verkeerd.

Oh oké, nu vat ik je beter. Natuurlijk zijn beide acts heel populair, maar Atmosphere is een groep die zo'n beetje iedere deelnemer aan dit topic wel leuk vind, terwijl Kanye voor veel mensen toch vooral dat rare clowneske mannetje is dat onschuldige meisjes onderbreekt bij awardshows en wil dat ook gehandicapte fans opstaan als hij dat vraagt. Potentieel dus iets moeilijker om serieus te nemen. Toen ik hier zag dat het 3-0 voor Atmosphere was, had ik dus inderdaad meteen zoiets van 'zo jammer, dit briljante nummer gaat er nu al uit.'

Ik heb dus mijn commentaartje geschreven en er verder niet over nagedacht, maar je hebt natuurlijk wel gelijk als je zegt dat ze allebei populaire namen zijn.

2-2 beide knallers (en helaas allebei nominaties

Cured
3-2

4-2

7. N*E*R*D - She Wants To Move vs. Run-DMC - Walk This Way

0-1

2x leuk!

Cured
1-3

3-5 Ik vind ze ook beide leuk

8. Kendall Elijah - The Wild vs. Ganksta C - Just Anotha Day

0-1

Cured
0-3

panjoe (moderator)
1-3

Mb.
3-3

Ik maak het spannend.

4-3

maar deze Kendall staat nog niet op MuMe

9. Foxy Brown feat. Jay-Z - I'll Be vs. Tall Paul - Prayers in a Song

Mb.
0-1.

Mooi nummer over verloren cultuur en identiteitscrisis dat een puntje verdient.

Duimpjes omhoog voor het kekke brilletje van Jay-Z, dat wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:13 uur

geplaatst: vandaag om 10:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.