MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)

zoeken in:
1-1

Foxy was in die tijd (17 jaar) voor mij top-notch!

en wil dat ook gehandicapte fans opstaan als hij dat vraagt.

Even duidelijk stellen: dat IS fout, en moeilijk goed te praten. Maar je bedoelt natuurlijk dat de muziek moet primeren, en daar volg ik je gedeeltelijk in...

Supersid schreef:
(quote)

Even duidelijk stellen: dat IS fout, en moeilijk goed te praten. Maar je bedoelt natuurlijk dat de muziek moet primeren, en daar volg ik je gedeeltelijk in...

Waarom slechts gedeeltelijk?

Cured
9. Foxy Brown feat. Jay-Z - I'll Be vs. Tall Paul - Prayers in a Song

3-2

Omdat er een grens is: ben bv. nooit fan geweest van Gary Glitter, maar dat is een voorbeeld van over de grens...

Cured
.....kom op, niet disquzeure, stemme !

10. Canibus feat. Youssou N' Dour & Wyclef Jean - How Come vs. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks

panjoe (moderator)
1-0

panjoe (moderator)
Supersid schreef:
Omdat er een grens is: ben bv. nooit fan geweest van Gary Glitter, maar dat is een voorbeeld van over de grens...

Dus iemand die gendergrenzen overschrijdt vind je te ver gaan, maar iemand die compleet megalomaan is niet?

Cured
2-1

grappig, in het begin een 'sample' van Peter Tosh's I'm The Toughest

panjoe schreef:
(quote)

Dus iemand die gendergrenzen overschrijdt vind je te ver gaan, maar iemand die compleet megalomaan is niet?
Ik denk dat hij het eerder heeft over leeftijdsgrenzen. En dat is inderdaad wel een serieus iets, maar dan nog kan je wel goeie muziek gemaakt hebben. Het beste voorbeeld is Michael Jackson. Hoewel elke mens (op pedofielen zelf na) haat koestert jegens elke pedofiel wordt MJ nog altijd verafgood voor zijn muziek... Beetje hypocriet.

panjoe (moderator)
Zeker waar. Aan de andere kant is het jammer als je niet van muziek kan genieten door de persoon die erachter zit.

Ik heb me vaak kritisch uitgelaten over Kanye, maar ik vind zijn muziek gewoon niet zo tof en dat staat denk ik wel los van elkaar. Er zijn genoeg rappers (en musici in het algemeen) die geen lieverdjes zijn.

panjoe schreef:
(quote)

Gary Glitter is een veroordeelde pedofiel. Maar wellicht valt dat volgens jou slechts onder "gendergrenzen overschrijden"? In dat geval heb ik niks gezegd

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

Gary Glitter is een veroordeelde pedofiel. Maar wellicht valt dat volgens jou slechts onder "gendergrenzen overschrijden"? In dat geval heb ik niks gezegd

Nee klopt, mijn fout, ik haalde artiesten door elkaar. Ik vond het al zo'n vreemd voorbeeld.

Sorry, Sid.

panjoe (moderator)
10. Canibus feat. Youssou N' Dour & Wyclef Jean - How Come vs. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks

2-1

Michael was trouwens onschuldig.

2-4

11. Mobb Deep - Survival of the Fittest vs. Foff - Pass Me My

0-0

Mb.
1-1.

Geen fan van Mobb Deep, maar het wordt toch wel 4-1 hierzo.

panjoe (moderator)
2-1

panjoe (moderator)
12. Deltron 3030 – 3030 vs. Domino - Ghetto Jam

1-0

Mb.
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:54 uur

geplaatst: vandaag om 11:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.