Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 september 2014, 22:01 uur
en wil dat ook gehandicapte fans opstaan als hij dat vraagt.
Even duidelijk stellen: dat IS fout, en moeilijk goed te praten. Maar je bedoelt natuurlijk dat de muziek moet primeren, en daar volg ik je gedeeltelijk in...
0
geplaatst: 29 september 2014, 00:09 uur
Supersid schreef:
Even duidelijk stellen: dat IS fout, en moeilijk goed te praten. Maar je bedoelt natuurlijk dat de muziek moet primeren, en daar volg ik je gedeeltelijk in...
(quote)
Waarom slechts gedeeltelijk?
0
Cured
geplaatst: 29 september 2014, 04:12 uur
9. Foxy Brown feat. Jay-Z - I'll Be vs. Tall Paul - Prayers in a Song
3-2
3-2
0
geplaatst: 29 september 2014, 04:52 uur
Omdat er een grens is: ben bv. nooit fan geweest van Gary Glitter, maar dat is een voorbeeld van over de grens...
0
geplaatst: 29 september 2014, 11:15 uur
10. Canibus feat. Youssou N' Dour & Wyclef Jean - How Come vs. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 september 2014, 11:28 uur
Supersid schreef:
Omdat er een grens is: ben bv. nooit fan geweest van Gary Glitter, maar dat is een voorbeeld van over de grens...
Dus iemand die gendergrenzen overschrijdt vind je te ver gaan, maar iemand die compleet megalomaan is niet?
0
Cured
geplaatst: 29 september 2014, 11:43 uur
2-1
grappig, in het begin een 'sample' van Peter Tosh's I'm The Toughest
grappig, in het begin een 'sample' van Peter Tosh's I'm The Toughest
0
geplaatst: 29 september 2014, 11:57 uur
panjoe schreef:
Dus iemand die gendergrenzen overschrijdt vind je te ver gaan, maar iemand die compleet megalomaan is niet?
Ik denk dat hij het eerder heeft over leeftijdsgrenzen. En dat is inderdaad wel een serieus iets, maar dan nog kan je wel goeie muziek gemaakt hebben. Het beste voorbeeld is Michael Jackson. Hoewel elke mens (op pedofielen zelf na) haat koestert jegens elke pedofiel wordt MJ nog altijd verafgood voor zijn muziek... Beetje hypocriet.(quote)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 september 2014, 12:01 uur
Zeker waar. Aan de andere kant is het jammer als je niet van muziek kan genieten door de persoon die erachter zit.
Ik heb me vaak kritisch uitgelaten over Kanye, maar ik vind zijn muziek gewoon niet zo tof en dat staat denk ik wel los van elkaar. Er zijn genoeg rappers (en musici in het algemeen) die geen lieverdjes zijn.
Ik heb me vaak kritisch uitgelaten over Kanye, maar ik vind zijn muziek gewoon niet zo tof en dat staat denk ik wel los van elkaar. Er zijn genoeg rappers (en musici in het algemeen) die geen lieverdjes zijn.
0
geplaatst: 29 september 2014, 12:03 uur
panjoe schreef:
(quote)
Gary Glitter is een veroordeelde pedofiel. Maar wellicht valt dat volgens jou slechts onder "gendergrenzen overschrijden"? In dat geval heb ik niks gezegd

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 september 2014, 12:07 uur
GrafGantz schreef:
Gary Glitter is een veroordeelde pedofiel. Maar wellicht valt dat volgens jou slechts onder "gendergrenzen overschrijden"? In dat geval heb ik niks gezegd
(quote)
Nee klopt, mijn fout, ik haalde artiesten door elkaar. Ik vond het al zo'n vreemd voorbeeld.

Sorry, Sid.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 29 september 2014, 12:10 uur
10. Canibus feat. Youssou N' Dour & Wyclef Jean - How Come vs. Fun Lovin' Criminals - Scooby Snacks
2-1
2-1
0
geplaatst: 29 september 2014, 12:38 uur
Michael was trouwens onschuldig.
2-4
11. Mobb Deep - Survival of the Fittest vs. Foff - Pass Me My
0-0
2-4
11. Mobb Deep - Survival of the Fittest vs. Foff - Pass Me My
0-0
0
Mb.
geplaatst: 29 september 2014, 12:49 uur
1-1.
Geen fan van Mobb Deep, maar het wordt toch wel 4-1 hierzo.
Geen fan van Mobb Deep, maar het wordt toch wel 4-1 hierzo.
* denotes required fields.