MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop/Rap K.O. (Songs)

zoeken in:
panjoe (moderator)

Omtrent dat akkefietje over grensoverschrijdend en zo: vergeet wat ik gezegd heb... Maar ja: ik vind het bezwaarlijk als mijn idolen "assholes" blijken te zijn. Daar zijn wel degelijk een aantal voorbeelden van, maar ik wou er niet zo'n "item" van maken dus ga er niet over uitwijden. Dat het merendeel van de MuMe-gemeenschap daar beduidend minder last van heeft, bezorgt mij amper slapeloze nachten

Probeer het wat te kaderen: ik werk in de sociale sector. Mensen die gehandicapten gebieden op te staan, dat ligt bij mij toch wat moeilijk...

Cured
1-2

Kendrick Lamar niet door, The Waitress niet door
En vooral Canibus niet door tegen dat halve hiphoprap Scooby Snacks nummertje...ocharme.

Je kunt die gasten hier ook geen dag alleen laten spelen.

panjoe (moderator)
Follow the Leader is gewoon een ongelofelijke klassieker, en ook My Mind Playing Tricks on Me is fantastisch. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ze die op MuMe populaire moderne tracks zo gemakkelijk zouden kicken, maar ik keur het zeker wel goed.

Mb.
1-3

Poeha schreef:
Kendrick Lamar niet door, The Waitress niet door
En vooral Canibus niet door tegen dat halve hiphoprap Scooby Snacks nummertje...ocharme.

Je kunt die gasten hier ook geen dag alleen laten spelen.

Ach joh, Foxy is door. Niet zeuren!

Ik heb altijd wat te zeuren. Vervelende eigenschap van me

panjoe schreef:
Follow the Leader is gewoon een ongelofelijke klassieker, en ook My Mind Playing Tricks on Me

Geen woord te veel, al vind ik het ook heel jammer dat m.A.A.d. city eruit ligt, één van de beste hip-hop tracks van de laatste jaren.

18. The Game feat. Kendrick Lamar - The City vs. Lost Boyz - Renee

1-0 favorietje

Busdriver-haters

1-1

4-1 die outro van Kendrick

19. Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind vs. Luniz - I Got 5 On It

1-0

4-0
Allebei meh.

20. KiD CuDi - Sky Might Fall vs. Naughty By Nature - Hip Hop Hooray

0-1
Sky Might Fall vind ik net één van de mindere tracks van dat CuDi-album.

Cured
0-4

21. Warren G ft. Nate Dogg – Regulate vs. Outkast - Rosa Parks

0-0

2-1 Rosa Parks

3-2 beide classic

panjoe (moderator)
4-2

panjoe (moderator)
23. A Tribe Called Quest feat. Faith Evans - Stressed Out vs. The Roots - The OtherSide

1-0 Ultiem chill basloopje wint van chill pianoloopje.

Moeilijk. Beiden wel oké.

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.