Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 14 januari 2015, 18:29 uur
Laten we hopen dat ie erop en erover gaat, anders zijn we in vier battles van 3 keer Atmosphere naar 0 keer Atmosphere gegaan. Al is dit dan net de enige keer dat de tegenstand echt sterk is.
0
geplaatst: 14 januari 2015, 18:36 uur
8-8
Toch wel vrij duidelijk. En wtf doet R.E.M. nog in deze fase van het spel? Slaat nergens op, maar wel typerend voor MuMe...
Toch wel vrij duidelijk. En wtf doet R.E.M. nog in deze fase van het spel? Slaat nergens op, maar wel typerend voor MuMe...
0
geplaatst: 14 januari 2015, 19:19 uur
Titmeister schreef:
8-8
8-8
Aha, dat ik en vele anderen Supernatural Superserious een erg goed nummer vinden slaat nergens op. Nou, dan maar een smaak die typerend is voor MuMe, het is niet anders.

0
geplaatst: 14 januari 2015, 19:20 uur
Teunnis schreef:
Laten we hopen dat ie erop en erover gaat, anders zijn we in vier battles van 3 keer Atmosphere naar 0 keer Atmosphere gegaan. Al is dit dan net de enige keer dat de tegenstand echt sterk is.
Van mij mogen ze er wel uitvliegen, ik ben aardig uitgekeken op Atmosphere. Maarja, typerend voor MuMe, al die Atmosphere-liefde. Slaat natuurlijk nergens op.

0
geplaatst: 14 januari 2015, 20:36 uur
vooruit, 10-8
2. R.E.M. - Supernatural Superserious vs. Portishead - We Carry On
0-1
2. R.E.M. - Supernatural Superserious vs. Portishead - We Carry On
0-1
0
geplaatst: 14 januari 2015, 22:27 uur
3-11
3. Portishead - The Rip vs. Empire Of The Sun - Walking On A Dream
0-1
Opvallend om te zien dat Walking On A Dream het zo goed doet, niet verwacht!
3. Portishead - The Rip vs. Empire Of The Sun - Walking On A Dream
0-1
Opvallend om te zien dat Walking On A Dream het zo goed doet, niet verwacht!

* denotes required fields.