Muziek / Muziekgames / Lied van de Dag #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 februari 2016, 10:08 uur
9
De eerste twee albums zijn top, daarna werd het alras minder. Vind dat dit in albumcontext wel wat beter werkt.
De eerste twee albums zijn top, daarna werd het alras minder. Vind dat dit in albumcontext wel wat beter werkt.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 11:19 uur
Die studioversie heeft dan weer mee, dat het om een opname gaat waar Barret met die andere 4 Pink Floyd knakkers speelt (uniek).
8,5
0
geplaatst: 16 februari 2016, 11:21 uur
Rudi S schreef:
Die studioversie heeft dan weer mee, dat het om een opname gaat waar Barret met die andere 4 Pink Floyd knakkers speelt (uniek).
wist u dat dit zelfs het enige nummer is van Pink Floyd welke ze met hun vijven hebben ingespeeld?
0
geplaatst: 16 februari 2016, 11:22 uur
vigil schreef:
wist u dat dit zelfs het enige nummer is van Pink Floyd welke ze met hun vijven hebben ingespeeld?
(quote)
Daarom noem ik het ook uniek.
0
johannesA
geplaatst: 16 februari 2016, 11:36 uur
8 net vorige week mijn Discovery box verkocht. De cd's draaide ik nooit. Dit is wel een mooi nummer.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 12:03 uur
'Album van de dag' ook maar eens invoeren dan

Nee, maar ik kan deze moeilijk los zien van zijn albumcontext.
En ik vind alle nummers op Saucerful gemiddeld net wat minder dan alle nummers op Piper

0
geplaatst: 16 februari 2016, 13:34 uur
Id leuk idee 
Ms kunnen dan mensen n cijfer geven aan t album en hun persoonlijke top 3 nummers erbij zetten

Ms kunnen dan mensen n cijfer geven aan t album en hun persoonlijke top 3 nummers erbij zetten

0
geplaatst: 16 februari 2016, 13:47 uur
8.5
Geweldig nummer, al is mijn favoriet van deze periode toch wel het magistrale Let There Be More Light!
Geweldig nummer, al is mijn favoriet van deze periode toch wel het magistrale Let There Be More Light!
0
geplaatst: 16 februari 2016, 14:16 uur
luigifort schreef:
Id leuk idee
Id leuk idee

Er is al een dergelijk topic, misschien even opsnorren

0
Misterfool
geplaatst: 16 februari 2016, 14:49 uur
8
Maar latere werken van Pink Floyd zijn nog beter, in my humble opinion.
Maar latere werken van Pink Floyd zijn nog beter, in my humble opinion.
0
geplaatst: 16 februari 2016, 15:02 uur
Ja goed idee, iets van 0,5 t/m 5,0 en dan... Ow wacht even...
* denotes required fields.