MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2014: K.O.

zoeken in:

4-3 Ten Feet Tall is een van de leukste Afrojacknummers. Die van Nick Jonas is ok, maar iets te vlak voor mij...

5-3

37. Clean Bandit feat. Sharna Bass – Extraordinary vs. Bo Saris – Little Bit More

0-0

38. Iggy Azalea feat. Rita Ora – Black Widow vs. Zedd feat. Matthew Koma & Miriam Bryant – Find You

0-1

Ik wilde net gaan zeuren waarom niemand mij hiervoor getagt heeft. Blijkbaar helemaal over het hoofd gezien...

1-1 al heeft die van Zedd best een mooie zanglijn

Even de uitslagen teruggekeken, slechts één echt slechte uitslag, maar dan wel meteen rampzalig. Never Catch Me eruit

Beiden erg leuk. Die tweede kende ik nog niet.

1-3

2-4 Leuk nummer van Iggy en Rita

Wie nog meer?

39. Lorde – Team vs. Jacqueline Govaert – Simple Life

0-1

4-2

40. Pitbull feat. G.R.L. – Wild Wild Love vs. Dimitri Vegas & Like Mike with Martin Garrix – Tremor

1-0

1-2 beide niet om over naar huis te schrijven

Gast
geplaatst: vandaag om 15:05 uur

geplaatst: vandaag om 15:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.