Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2015, 11:05 uur
Toch wel het gevoel dat ik een appel met een peer vergelijk nu. (Al is dat eigenlijk altijd wel bij een K.O.)
2-0
2-0
0
Mb.
geplaatst: 11 januari 2015, 13:21 uur
Inherent aan het thema. Juist daarom vind ik het vreemd dat veel hiphoppers aangeven "niet van femcees te houden" terwijl er genoeg diversiteit is. Je zegt toch ook niet dat je niet van zangeressen houdt? Ik had wel wat meer openmindedness verwacht, maar de hiphoppers laten het vooralsnog afweten. 
3-0, omdat deze appel simpelweg beter smaakt.

3-0, omdat deze appel simpelweg beter smaakt.
0
geplaatst: 11 januari 2015, 14:24 uur
Misschien doordat er zo veel onbekend materiaal bij zit (althans voor mij, maar ik ben niet de enige, denk ik) en er dus behoorlijk wat beluisterd moet worden om te kunnen stemmen? Terwijl de meesten bij een K.O. er snel vanaf willen zijn en er een strak tempo op willen nahouden.
Ik vind het in ieder geval een erg originele en leuke K.O. Een hele poos terug al eens wat meer van femcees geprobeerd op te snorren, maar om de een of andere reden vrij snel mee gekapt. Dus dit pikt daar leuk op in, vooral omdat ik het opzoekwerk niet zelf hoef te verrichten
Ik vind het in ieder geval een erg originele en leuke K.O. Een hele poos terug al eens wat meer van femcees geprobeerd op te snorren, maar om de een of andere reden vrij snel mee gekapt. Dus dit pikt daar leuk op in, vooral omdat ik het opzoekwerk niet zelf hoef te verrichten

0
geplaatst: 11 januari 2015, 17:06 uur
0
geplaatst: 11 januari 2015, 23:33 uur
thelion probeert zijn berichtenaantal op te krikken of is grote fan van Toni Blackman?
3-0
3-0
0
geplaatst: 12 januari 2015, 14:57 uur
0
geplaatst: 12 januari 2015, 16:22 uur
1-3
Instrumentatie bij Shanté is echt enorm saai. Die sample van Rob Base & DJ EZ werkt niet echt.
Instrumentatie bij Shanté is echt enorm saai. Die sample van Rob Base & DJ EZ werkt niet echt.
0
geplaatst: 12 januari 2015, 21:06 uur
2-4, beiden matig
8. Azealia Banks - 212 (Ft. Lazy Jay) VS. Dutch ReBelle - No Less
En hier dan een topnummer tegen een aardig nummer.
1-0
8. Azealia Banks - 212 (Ft. Lazy Jay) VS. Dutch ReBelle - No Less
En hier dan een topnummer tegen een aardig nummer.
1-0
0
Mb.
geplaatst: 12 januari 2015, 21:44 uur
1-1, al denk ik dat Azealia in de top 10 komt te staan. Ik heb echter iets minder met die dancesound.
Daar heb je gelijk in, maar ook dat is inherent aan het thema. Er zijn niet zo veel bekende femcees. Maar ik heb juist voor een K.O.-formule gekozen, omdat het laagdrempeliger is dan het laddersysteem. Enfin, er zit nu enig tempo in het topic. Dat is positief.
Ploppesteksel schreef:
Misschien doordat er zo veel onbekend materiaal bij zit (althans voor mij, maar ik ben niet de enige, denk ik) en er dus behoorlijk wat beluisterd moet worden om te kunnen stemmen? Terwijl de meesten bij een K.O. er snel vanaf willen zijn en er een strak tempo op willen nahouden.
Daar heb je gelijk in, maar ook dat is inherent aan het thema. Er zijn niet zo veel bekende femcees. Maar ik heb juist voor een K.O.-formule gekozen, omdat het laagdrempeliger is dan het laddersysteem. Enfin, er zit nu enig tempo in het topic. Dat is positief.

0
geplaatst: 12 januari 2015, 23:14 uur
Mmm, dat refrein met die Gwen Stefani-sample van No Less staat me toch iets te veel tegen. Wel een aardig nummer voor de rest.
4-2
9. Rapsody - The Drums (Ft. Heather Victoria & The Soul Council) VS. Honey The Hippie - Psychedelic
0-1
Moeilijk, allebei wel lekker.
4-2
9. Rapsody - The Drums (Ft. Heather Victoria & The Soul Council) VS. Honey The Hippie - Psychedelic
0-1
Moeilijk, allebei wel lekker.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 07:34 uur
Ik was het topic even kwijt. Het aantal nummers dat ik ken, valt me vies tegen. Ik ben geen fan van female mc's, maar heb wel verschillende albums van vrouwelijke rappers in mijn kast staan. Als ik tijd heb om te luisteren, zal ik ook stemmen.
0
Mb.
geplaatst: 13 januari 2015, 10:50 uur
2-1, Rapsody is één van de leukere femcees.
Leuk dat je meedoet, principal2000. Je gaat nog genoeg nummers tegen komen die je wel kent. Belooft!
Leuk dat je meedoet, principal2000. Je gaat nog genoeg nummers tegen komen die je wel kent. Belooft!

0
geplaatst: 13 januari 2015, 18:23 uur
3-1
Vond ik toch moeilijk, want Rapsody's stem vind ik best matig en die van Honey een stuk beter. Qua beat is het precies omgekeerd.
Vond ik toch moeilijk, want Rapsody's stem vind ik best matig en die van Honey een stuk beter. Qua beat is het precies omgekeerd.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 18:42 uur
4-1 duidelijk
10. Gangsta Boo - Where Dem Dollas At VS. Queen Latifah - Ladies First (Ft. Monie Love)
0-1
Hopelijk komt Monie Love solo ook nog eens langs (It's a Shame ofzo)
10. Gangsta Boo - Where Dem Dollas At VS. Queen Latifah - Ladies First (Ft. Monie Love)
0-1
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:12 uur
Gangsta Boo's stem is wel erg stil gemixt zo te horen. In ieder geval, de slechtste track die ik tot nu toe al gehoord heb... en dat net tegen een potentiële winnaar (?).
Wel vreemd om die hoge stemmen "Ladies First" te horen zingen; dat zit niet bij de versie die ik hier op de computer heb staan. Ik had het nog nooit zo gehoord. Wat mij betreft leuker zonder.
0-2
Wel vreemd om die hoge stemmen "Ladies First" te horen zingen; dat zit niet bij de versie die ik hier op de computer heb staan. Ik had het nog nooit zo gehoord. Wat mij betreft leuker zonder.
0-2
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:36 uur
0-3
Lekkerrrr, deze kende ik nog niet. Ontdekking
Nu is Monie toch al een favoriet op zich.
Lekkerrrr, deze kende ik nog niet. Ontdekking
Nu is Monie toch al een favoriet op zich.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:40 uur
kemm schreef:
Of
Monie In The Middle
Born To B.R.E.E.D.
Monie is dus zo'n dame waarvan er cd's in mijn kast prijken.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:42 uur
0-4
Al is die foute beat best wel lekker
Maar deze klassierker moet het tot top 5 halen.
Al is die foute beat best wel lekker

Maar deze klassierker moet het tot top 5 halen.
* denotes required fields.