Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:48 uur
0
geplaatst: 13 januari 2015, 19:57 uur
Twee alleraardigste moderne nummers. Nooit van beide dames gehoord. Reverie heeft een hoger hip-hop gehalte, Angel flirt een beetje meer met pop en electro. Ik stel mijn keuze nog even uit.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 20:00 uur
1-0
En daar hebben we de volgende ontdekking alweer. Ben wel in voor een potje electrorap. Maar ook die van Reverie rapt lekker weg. Kende beiden ook nog niet. Bij die van Angel Haze komt Last Name London van Theophilus London bij me op.

Mb. Ik zag er eerst niet al teveel heil in, maar deze KO is nu al geslaagd
En daar hebben we de volgende ontdekking alweer. Ben wel in voor een potje electrorap. Maar ook die van Reverie rapt lekker weg. Kende beiden ook nog niet. Bij die van Angel Haze komt Last Name London van Theophilus London bij me op.

Mb. Ik zag er eerst niet al teveel heil in, maar deze KO is nu al geslaagd

0
Mb.
geplaatst: 13 januari 2015, 20:06 uur
2-0, deze vind ik erg fijn.
Ik snap de vergelijking met Theophilus ook zeker, Poeha.
Bahamadia komt driemaal langs, en Rah Digga tweemaal, maar helaas niet samen. Ik kende deze track nog niet! It's A Shame! Maar verder wel goed nieuws, want Monie Lovie komt uiteraard nog langs!
Ik snap de vergelijking met Theophilus ook zeker, Poeha.principal2000 schreef:
Bahamadia & Rah Digga - Be OK ook?
Bahamadia & Rah Digga - Be OK ook?
Bahamadia komt driemaal langs, en Rah Digga tweemaal, maar helaas niet samen. Ik kende deze track nog niet! It's A Shame! Maar verder wel goed nieuws, want Monie Lovie komt uiteraard nog langs!

0
geplaatst: 13 januari 2015, 20:18 uur
2-1
Ik geef een punt aan de underdog, want het nummer van Angel Haze is aanstekelijker en zal waarschijnlijk winnen. Bovendien verdient Reverie zeker een punt voor haar nummer.
Ik geef een punt aan de underdog, want het nummer van Angel Haze is aanstekelijker en zal waarschijnlijk winnen. Bovendien verdient Reverie zeker een punt voor haar nummer.
0
geplaatst: 13 januari 2015, 20:19 uur
0
geplaatst: 13 januari 2015, 21:15 uur
0
geplaatst: 14 januari 2015, 00:51 uur
2-2
Bij de eerste was de inspiratie voor een clip zeker nagenoeg op.
Bij de eerste was de inspiratie voor een clip zeker nagenoeg op.
0
Mb.
geplaatst: 14 januari 2015, 19:11 uur
1-1, maar beiden niet geweldig.
Ja, wel met een solotrack. Ik vond het flauw om Digable Planets in de lijst te zetten.
principal2000 schreef:
Komt Ladybug Mecca ook in de lijst voor?
Komt Ladybug Mecca ook in de lijst voor?
Ja, wel met een solotrack. Ik vond het flauw om Digable Planets in de lijst te zetten.

0
geplaatst: 14 januari 2015, 22:10 uur
2-1
En Bad Babysitter van Princess Superstar, komt die langs?
En Bad Babysitter van Princess Superstar, komt die langs?

0
geplaatst: 15 januari 2015, 14:27 uur
Damn, Champ MC is luid.
3-2
(hoewel het refrein wat storend is)
3-2
(hoewel het refrein wat storend is)
0
geplaatst: 15 januari 2015, 23:47 uur
14. Akua Naru - Poetry, How Does It Feel VS. Shawna - Gettin' Some
0
geplaatst: 16 januari 2015, 00:16 uur
Akua Naru is wel heel erg saai. Slechtste nummer tot nog toe. En die van Shawnna mogelijk het tweede slechtste nummer.
0-1
0-1
0
Mb.
geplaatst: 16 januari 2015, 12:19 uur
14. Akua Naru - Poetry, How Does It Feel VS. Shawna - Gettin' Some
1-2, lekker sensueel. Gettin' Some was nog een hit, in de stijl van Lil' Kim en consorten, maar niet voor mij.
1-2, lekker sensueel. Gettin' Some was nog een hit, in de stijl van Lil' Kim en consorten, maar niet voor mij.
0
geplaatst: 16 januari 2015, 18:39 uur
2-2
Het niveau is even zodanig slecht geweest, dat stemmen mij te ver ging. Niet dat ik al gelijk lyrisch ben over Akua, maar het is wel lekker zweverig. Shawna is al even fout als haar naam.
Het niveau is even zodanig slecht geweest, dat stemmen mij te ver ging. Niet dat ik al gelijk lyrisch ben over Akua, maar het is wel lekker zweverig. Shawna is al even fout als haar naam.
* denotes required fields.