MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]

zoeken in:

Twee alleraardigste moderne nummers. Nooit van beide dames gehoord. Reverie heeft een hoger hip-hop gehalte, Angel flirt een beetje meer met pop en electro. Ik stel mijn keuze nog even uit.

1-0

En daar hebben we de volgende ontdekking alweer. Ben wel in voor een potje electrorap. Maar ook die van Reverie rapt lekker weg. Kende beiden ook nog niet. Bij die van Angel Haze komt Last Name London van Theophilus London bij me op.

Mb. Ik zag er eerst niet al teveel heil in, maar deze KO is nu al geslaagd

Mb.
2-0, deze vind ik erg fijn. Ik snap de vergelijking met Theophilus ook zeker, Poeha.

principal2000 schreef:
Bahamadia & Rah Digga - Be OK ook?

Bahamadia komt driemaal langs, en Rah Digga tweemaal, maar helaas niet samen. Ik kende deze track nog niet! It's A Shame! Maar verder wel goed nieuws, want Monie Lovie komt uiteraard nog langs!

2-1
Ik geef een punt aan de underdog, want het nummer van Angel Haze is aanstekelijker en zal waarschijnlijk winnen. Bovendien verdient Reverie zeker een punt voor haar nummer.

Mb. schreef:
Bahamadia komt driemaal langs

3 x maar?

Komt Ladybug Mecca ook in de lijst voor?

2 erg matige nummers.

1-1
Toch maar...

Mb.
2-1, goede flow wel.

2-2

Bij de eerste was de inspiratie voor een clip zeker nagenoeg op.

Mb.
1-1, maar beiden niet geweldig.

principal2000 schreef:
Komt Ladybug Mecca ook in de lijst voor?

Ja, wel met een solotrack. Ik vond het flauw om Digable Planets in de lijst te zetten.

2-1

En Bad Babysitter van Princess Superstar, komt die langs?

Damn, Champ MC is luid.

3-2
(hoewel het refrein wat storend is)

Mb.
Niemand die dit kan beslissen?

4-2

wat een stomme track die van Show Tha Product!

14. Akua Naru - Poetry, How Does It Feel VS. Shawna - Gettin' Some

Akua Naru is wel heel erg saai. Slechtste nummer tot nog toe. En die van Shawnna mogelijk het tweede slechtste nummer.

0-1

Mb.
14. Akua Naru - Poetry, How Does It Feel VS. Shawna - Gettin' Some

1-2, lekker sensueel. Gettin' Some was nog een hit, in de stijl van Lil' Kim en consorten, maar niet voor mij.

2-2
Het niveau is even zodanig slecht geweest, dat stemmen mij te ver ging. Niet dat ik al gelijk lyrisch ben over Akua, maar het is wel lekker zweverig. Shawna is al even fout als haar naam.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:12 uur

geplaatst: vandaag om 09:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.