Muziek / Muziekgames / Rap K.O. [Femcee Edition]
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2015, 00:30 uur
Hoe ga je het na deze ronde trouwens organiseren, Mb.?
Met 10 kan je nog wel een KO-ronde doen, maar stel dat je dat doet dan kom je op 5 nummers... Lijstjestijd? Of laddersysteem? Of wat had jij in gedachten? Waarschijnlijk dat we nooit zo ver zouden raken?
Met 10 kan je nog wel een KO-ronde doen, maar stel dat je dat doet dan kom je op 5 nummers... Lijstjestijd? Of laddersysteem? Of wat had jij in gedachten? Waarschijnlijk dat we nooit zo ver zouden raken?

0
geplaatst: 18 april 2015, 13:40 uur
Of de huidige 20 nummers in 5 groepen van 4 stoppen en dat daarvan dan de beste 2 doorgaan naar de finale. Die groepen bijvoorbeeld twee dagen laten staan zodat iedereen voldoende tijd heeft om te stemmen. Zodat het resultaat niet afhankelijk is van alleen de stemmers die dan toevallig online zijn, maar dat alle vaste stemmers hun stem kunnen laten gelden.
Vervolgens voor de finale ronde iedereen die wil meedoen een lijstje van 10 laten opstellen en die via PM aan Mb. sturen. Blijft het voor een ieder spannend tot het laatste moment.
Negatieve puntje is dan dat de battles in deze ronde die al zijn geweest, voor niets is gestemd. Maar dan heb je wel de beste consensus bereikt voor de nummers die doorgaan naar de finale.
Vervolgens voor de finale ronde iedereen die wil meedoen een lijstje van 10 laten opstellen en die via PM aan Mb. sturen. Blijft het voor een ieder spannend tot het laatste moment.
Negatieve puntje is dan dat de battles in deze ronde die al zijn geweest, voor niets is gestemd. Maar dan heb je wel de beste consensus bereikt voor de nummers die doorgaan naar de finale.
0
geplaatst: 18 april 2015, 14:05 uur
Je kan ook na deze ronde die top 10 insturen? Maar ik geloof dat jij op deze manier Foxy Brown nog probeert te redden van de ondergang 

0
geplaatst: 18 april 2015, 14:18 uur
Ik denk dat Mb. allang een plan in gedachten had, hoor. 

Mb. schreef:
Enfin, na 4 rondes komen we uit bij een top 10. Tegen die tijd ga ik jullie vragen om een rangschikking te maken om zo tot een top 10 te komen waarbij het geluk van de loting enigszins verminderd is.
Enfin, na 4 rondes komen we uit bij een top 10. Tegen die tijd ga ik jullie vragen om een rangschikking te maken om zo tot een top 10 te komen waarbij het geluk van de loting enigszins verminderd is.
0
Mb.
geplaatst: 18 april 2015, 14:44 uur
Na deze ronde stuurt iedereen zijn of haar top 10 naar mij via de PM. Dat is het idee. Dan krijg je een mooi overzicht. Natuurlijk zijn er namen afgevallen die je wellicht in een top 10 over femcees zou verwachten - Lauryn Hill, Bahamadia, Foxy Brown, Lil' Kim etc.. - maar dat krijg je met een K.O.-structuur. Desalniettemin denk ik wel dat je een goede doorsnede krijgt van wat men waardeert. 
Enfin, wie beslist de battle tussen T-Love en Missy?
7. T-Love - Definition Of A Yee Yee VS. Missy Elliott - Sock It 2 Me (Ft. Da Brat)
3-3

Enfin, wie beslist de battle tussen T-Love en Missy?
7. T-Love - Definition Of A Yee Yee VS. Missy Elliott - Sock It 2 Me (Ft. Da Brat)
3-3
0
geplaatst: 18 april 2015, 16:29 uur
Johnny Marr, bitch.
8. Foxy Brown - I'll Be Good (Ft. Jay-Z) VS. Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
0-1
En de 2 resterende battles:
9. The Conscious Daughters - Sticky Situation VS. N-Tyce - Walk A Little Closer
10. K. Flay - Rawks VS. Rapsody - The Drums (Ft. Heather Victoria & The Soul Council)
8. Foxy Brown - I'll Be Good (Ft. Jay-Z) VS. Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
0-1
En de 2 resterende battles:
9. The Conscious Daughters - Sticky Situation VS. N-Tyce - Walk A Little Closer
10. K. Flay - Rawks VS. Rapsody - The Drums (Ft. Heather Victoria & The Soul Council)
0
geplaatst: 18 april 2015, 20:15 uur
1-4
En nee Plop, dat was niet de reden
P.S. Foxy is toch duidelijk de betere rapper, guys.
En nee Plop, dat was niet de reden

0
Mb.
geplaatst: 18 april 2015, 20:40 uur
1-1
Ik noem Ploppesteksel maar even snel voor meer N-Tyce support.
Ga je mond spoelen, Freek! Er is maar één rap-koningin en haar naam is Latifah.
Ik noem Ploppesteksel maar even snel voor meer N-Tyce support.

Poeha schreef:
Ga je mond spoelen, Freek! Er is maar één rap-koningin en haar naam is Latifah.

0
Mb.
geplaatst: 19 april 2015, 12:19 uur
Ach wel nee, ik zie zomaar iets anders op 1 komen te staan. We hebben Monie Love immers nog!
1-0
Lastige battle. Ik had Rapsody graag in de top 10 gewild, maar deze van K. Flay is ook heel fijn.
1-0
Lastige battle. Ik had Rapsody graag in de top 10 gewild, maar deze van K. Flay is ook heel fijn.
0
Mb.
geplaatst: 19 april 2015, 17:58 uur
Wellicht interessant voor Arrie, principal2000, tuktak, panjoe, kemm, Reijersen, Cured, catdog, thelion, GrafGantz, Edgar18, Teunnis, Rhythm & Poetry, Ploppesteksel, Ataloona, Johnny Marr, ArthurDZ, Kos, Niek, Holla, Dance Lover, Lukas, Poeha, ThingMan, P.O.W., MAS, Silky & Smooth, Harderwiek, bennerd, Rene1979, Harco, Delars, west, He$$el_01 en sasperge:
DE FINALE VAN DE RAP K.O. [FEMCEE EDITION]:
Na vier K.O. rondes zijn we uitgekomen bij een top 10. Nu moeten we deze top 10 enkel nog rangschikken. PM mij jouw top 10 met op 1 de track die je het beste vind en op 10 de track je het slechtste vind. Ik zal dan alles bij elkaar gooien om een gezamelijke top 10 te vormen. De tracks die de top 10 behaald hebben staan hieronder:
Brandy - I Wanna Be Down REMIX (Ft. Queen Latifah, Yo-Yo & MC Lyte)
Lin Que - Let It Fall (Ft. MC Lyte)
K. Flay - Rawks
MC Lyte, Bahamadia, Nonchalant & Yo-Yo - Keep On Pushin'
Missy Elliott - Sock It 2 Me (Ft. Da Brat)
Monie Love - It's A Shame (My Sister)
N-Tyce - Walk A Little Closer
Paula Perry - Extra, Extra
Queen Latifah - Ladies First (Ft. Monie Love)
Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
Deadline: 26 april 24:00
Ik zie jullie lijstjes graag tegemoet. Commentaar bij één of meerdere nummers is altijd welkom.
DE FINALE VAN DE RAP K.O. [FEMCEE EDITION]:
Na vier K.O. rondes zijn we uitgekomen bij een top 10. Nu moeten we deze top 10 enkel nog rangschikken. PM mij jouw top 10 met op 1 de track die je het beste vind en op 10 de track je het slechtste vind. Ik zal dan alles bij elkaar gooien om een gezamelijke top 10 te vormen. De tracks die de top 10 behaald hebben staan hieronder:
Brandy - I Wanna Be Down REMIX (Ft. Queen Latifah, Yo-Yo & MC Lyte)
Lin Que - Let It Fall (Ft. MC Lyte)
K. Flay - Rawks
MC Lyte, Bahamadia, Nonchalant & Yo-Yo - Keep On Pushin'
Missy Elliott - Sock It 2 Me (Ft. Da Brat)
Monie Love - It's A Shame (My Sister)
N-Tyce - Walk A Little Closer
Paula Perry - Extra, Extra
Queen Latifah - Ladies First (Ft. Monie Love)
Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
Deadline: 26 april 24:00
Ik zie jullie lijstjes graag tegemoet. Commentaar bij één of meerdere nummers is altijd welkom.

0
Mb.
geplaatst: 22 april 2015, 19:59 uur
Vergeten we niet te stemmen, dames en heren?
Even een tussendoortje van een dame die de top 10 net niet heeft gered:
Even een tussendoortje van een dame die de top 10 net niet heeft gered:
0
geplaatst: 22 april 2015, 20:08 uur
Ik was dit inderdaad even vergeten. Ik kom nog met een lijstje.
* denotes required fields.