Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2015, 10:15 uur
vigil schreef:
(quote)
En dan zelf voor 16 horsepower stemmen ipv Gabriel... Dat plaatst deze opmerking wel weer wat in het perspectief. Overigens is Jeanny een toppertje van jawelste en Tumbling Dice een zeer lage middenmoter in het oeuvre van The Stones Wat een geïrriteerde reactie zeg! Jeanny was een nominatie van jou zeker? Wel, Tumbling Dice was een van de mijne. Vooral dat zet hier alles in perspectief zou ik zeggen!
0
geplaatst: 30 januari 2015, 10:18 uur
ArthurDZ schreef:
Wat een geïrriteerde reactie zeg! Jeanny was een nominatie van jou zeker? Wel, Tumbling Dice was een van de mijne. Vooral dat zet hier alles in perspectief zou ik zeggen!
(quote)
Wat een geïrriteerde reactie zeg! Jeanny was een nominatie van jou zeker? Wel, Tumbling Dice was een van de mijne. Vooral dat zet hier alles in perspectief zou ik zeggen!
Ik was diegene die Jeanny genomineerd heeft

0
geplaatst: 30 januari 2015, 10:24 uur
Dat klopt als een bus Lex 
Ik ben niet gelijk geirriteerd hoor als ik vertel dat Jeanny goed is en Tumbling Dice niet echt. Dat is blijkbaar (gezien de uitslag) ook de mening van andere. Dat jij het daar niet mee eens ben dat mag dan ook weer

Ik ben niet gelijk geirriteerd hoor als ik vertel dat Jeanny goed is en Tumbling Dice niet echt. Dat is blijkbaar (gezien de uitslag) ook de mening van andere. Dat jij het daar niet mee eens ben dat mag dan ook weer

0
geplaatst: 30 januari 2015, 11:08 uur
vigil schreef:

Of misschien waren de juiste mensen niet op de juiste plaats op het juiste moment
Maar verder even goede vrienden natuurlijk, wellicht kwam je reactie bij mij iets anders over dan bedoeld 
0
geplaatst: 30 januari 2015, 11:16 uur
Ik was er zelf ook niet dus dan was de uitslag nog erger geweest 

0
geplaatst: 31 januari 2015, 03:50 uur
Pfff, ik kan me goed voorstellen dat het stemmen hier vastloopt.
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild, dus dan plaats ik in ieder geval mijn stem:
3-2
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild, dus dan plaats ik in ieder geval mijn stem:
3-2
0
geplaatst: 31 januari 2015, 10:47 uur
31 Talk Talk - Such a Shame vs. Tori Amos - Precious Things
1-0
1-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 januari 2015, 11:22 uur
Kees-Jan schreef:
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild
Pas je wel op dat je niet te enthousiast wordt?
5-0
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 januari 2015, 11:23 uur
32 Radiohead - Paranoid Android vs. Dire Straits - Romeo & Juliet
1-0
1-0
* denotes required fields.