MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)

zoeken in:
2-2 Beide niet veel

vigil schreef:
(quote)
En dan zelf voor 16 horsepower stemmen ipv Gabriel... Dat plaatst deze opmerking wel weer wat in het perspectief. Overigens is Jeanny een toppertje van jawelste en Tumbling Dice een zeer lage middenmoter in het oeuvre van The Stones

Wat een geïrriteerde reactie zeg! Jeanny was een nominatie van jou zeker? Wel, Tumbling Dice was een van de mijne. Vooral dat zet hier alles in perspectief zou ik zeggen!

ArthurDZ schreef:
(quote)

Wat een geïrriteerde reactie zeg! Jeanny was een nominatie van jou zeker? Wel, Tumbling Dice was een van de mijne. Vooral dat zet hier alles in perspectief zou ik zeggen!

Ik was diegene die Jeanny genomineerd heeft

Dat klopt als een bus Lex

Ik ben niet gelijk geirriteerd hoor als ik vertel dat Jeanny goed is en Tumbling Dice niet echt. Dat is blijkbaar (gezien de uitslag) ook de mening van andere. Dat jij het daar niet mee eens ben dat mag dan ook weer

Het zijn beide topnummers stelletje zuurpruimen .

vigil schreef:
Dat klopt als een bus Lex

Ik ben niet gelijk geirriteerd hoor als ik vertel dat Jeanny goed is en Tumbling Dice niet echt. Dat is blijkbaar (gezien de uitslag) ook de mening van andere. Dat jij het daar niet mee eens ben dat mag dan ook weer

Of misschien waren de juiste mensen niet op de juiste plaats op het juiste moment Maar verder even goede vrienden natuurlijk, wellicht kwam je reactie bij mij iets anders over dan bedoeld

Ik was er zelf ook niet dus dan was de uitslag nog erger geweest

Cured
3-3

johannesA
3-4

30 Kaipa - Skenet Bedrar vs. A$AP Rocky - 1Train

Casartelli (moderator)
1-0

Cured
2-2

Pfff, ik kan me goed voorstellen dat het stemmen hier vastloopt.
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild, dus dan plaats ik in ieder geval mijn stem:

3-2

31 Talk Talk - Such a Shame vs. Tori Amos - Precious Things

1-0

Casartelli (moderator)
Kees-Jan schreef:
Pfff, ik kan me goed voorstellen dat het stemmen hier vastloopt.
Maar goed ik heb een half uur van m'n leven hieraan verspild

Pas je wel op dat je niet te enthousiast wordt?

5-0

Casartelli (moderator)
32 Radiohead - Paranoid Android vs. Dire Straits - Romeo & Juliet

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.