Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2015, 20:09 uur
6-12
2. The Smiths - How Soon is Now? vs. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
1-0
Vast en zeker ook de winnaar. Ik ben benieuwd of ie ook in december eindelijk eens aan het langste eind kan trekken.
2. The Smiths - How Soon is Now? vs. The Smiths - Bigmouth Strikes Again
1-0
Vast en zeker ook de winnaar. Ik ben benieuwd of ie ook in december eindelijk eens aan het langste eind kan trekken.

0
geplaatst: 15 maart 2015, 20:39 uur
Arrie schreef:
Ik had verwacht dat een finale met soul en rock toch wel in jouw straatje zou liggen. Maar we zulken het ook nooit eens worden.
Ik had verwacht dat een finale met soul en rock toch wel in jouw straatje zou liggen. Maar we zulken het ook nooit eens worden.
Tja, ik ben nou eenmaal nogal eenkennig als het om muziek gaat

En dan hou ik absoluut van soulmuziek, maar Marvin Gaye's soul vind ik veel te glad. En Curtis Mayfield maakt meer funk dan soul en dat is niet mijn straatje.
The Smiths valt voor mij niet zeker niet onder rock. Het is het soort popmuziek dat bij mij totaal niet beklijft. Ik ben dan ook iedere keer weer verbaasd dat die nummers van hun het hier op MM zo goed doen.
0
geplaatst: 15 maart 2015, 20:56 uur
6-5
Bigmouth is een topnummer, maar baas boven baas. En boven How Soon Is Now gaat er maar heel weinig
Bigmouth is een topnummer, maar baas boven baas. En boven How Soon Is Now gaat er maar heel weinig

0
geplaatst: 15 maart 2015, 21:07 uur
10-6
En het wordt eens tijd dat dit de ladder gaat winnen. Maar eerst de finale. Van deze KO verliezen
En het wordt eens tijd dat dit de ladder gaat winnen. Maar eerst de finale. Van deze KO verliezen

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 maart 2015, 22:15 uur
12-7
En toen was het duidelijk welke nummers er in de finale staan. Maar die mag zijne Chefheid uiteraard zelf aftrappen
En toen was het duidelijk welke nummers er in de finale staan. Maar die mag zijne Chefheid uiteraard zelf aftrappen

0
geplaatst: 15 maart 2015, 22:25 uur
Kees-Jan schreef:
En dan hou ik absoluut van soulmuziek, maar Marvin Gaye's soul vind ik veel te glad. En Curtis Mayfield maakt meer funk dan soul en dat is niet mijn straatje.
The Smiths valt voor mij niet zeker niet onder rock. Het is het soort popmuziek dat bij mij totaal niet beklijft. Ik ben dan ook iedere keer weer verbaasd dat die nummers van hun het hier op MM zo goed doen.
(quote)

Ah, je smaak is dus echt heel specifiek.

Dan staat dat inderdaad echt haaks op mijn smaak.
0
geplaatst: 15 maart 2015, 23:30 uur
FINALETIJD! De winnaar is het nummer dat na 24 uur de meeste stemmen heeft verzameld! 
Twee Ladderfinalisten tegen elkaar.
De nummer 2, en toevallig de nummer 2 van de zesde editie van deze KO, tegen de nummer 30, ofzo.
Curtis Mayfield - Move On Up
http://img-cdn.jg.jugem.jp/e03/80234/20150101_1450569.jpg
vs.
The Smiths - How Soon Is Now?
http://cdn.discogs.com/0hT8n-ClwGzSxixDLru3hArGegY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-586504-1222203565.jpeg.jpg

Twee Ladderfinalisten tegen elkaar.
De nummer 2, en toevallig de nummer 2 van de zesde editie van deze KO, tegen de nummer 30, ofzo.
Curtis Mayfield - Move On Up
http://img-cdn.jg.jugem.jp/e03/80234/20150101_1450569.jpg
vs.
The Smiths - How Soon Is Now?
http://cdn.discogs.com/0hT8n-ClwGzSxixDLru3hArGegY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-586504-1222203565.jpeg.jpg
0
geplaatst: 15 maart 2015, 23:33 uur
0-1
Duidelijk voor mij. Move On Up is ook wel mooi, maar ik heb er niet zoveel mee.
Duidelijk voor mij. Move On Up is ook wel mooi, maar ik heb er niet zoveel mee.
* denotes required fields.