MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#7)

zoeken in:

6-11

6-12

2. The Smiths - How Soon is Now? vs. The Smiths - Bigmouth Strikes Again

1-0

Vast en zeker ook de winnaar. Ik ben benieuwd of ie ook in december eindelijk eens aan het langste eind kan trekken.

een dikke 2-0

Cured
3-0

Arrie schreef:
Ik had verwacht dat een finale met soul en rock toch wel in jouw straatje zou liggen. Maar we zulken het ook nooit eens worden.

Tja, ik ben nou eenmaal nogal eenkennig als het om muziek gaat
En dan hou ik absoluut van soulmuziek, maar Marvin Gaye's soul vind ik veel te glad. En Curtis Mayfield maakt meer funk dan soul en dat is niet mijn straatje.
The Smiths valt voor mij niet zeker niet onder rock. Het is het soort popmuziek dat bij mij totaal niet beklijft. Ik ben dan ook iedere keer weer verbaasd dat die nummers van hun het hier op MM zo goed doen.

4-3

5-5

Met mijlen voorsprong!

6-5

Bigmouth is een topnummer, maar baas boven baas. En boven How Soon Is Now gaat er maar heel weinig

8-6

10-6

En het wordt eens tijd dat dit de ladder gaat winnen. Maar eerst de finale. Van deze KO verliezen

11-6

Meh. Matige band.

Casartelli (moderator)
12-7

En toen was het duidelijk welke nummers er in de finale staan. Maar die mag zijne Chefheid uiteraard zelf aftrappen

13-7

Kees-Jan schreef:
(quote)

Tja, ik ben nou eenmaal nogal eenkennig als het om muziek gaat
En dan hou ik absoluut van soulmuziek, maar Marvin Gaye's soul vind ik veel te glad. En Curtis Mayfield maakt meer funk dan soul en dat is niet mijn straatje.
The Smiths valt voor mij niet zeker niet onder rock. Het is het soort popmuziek dat bij mij totaal niet beklijft. Ik ben dan ook iedere keer weer verbaasd dat die nummers van hun het hier op MM zo goed doen.

Ah, je smaak is dus echt heel specifiek.

Dan staat dat inderdaad echt haaks op mijn smaak.

Johnny Marr schreef:
11-6

Meh. Matige band.

Ja, vooral die gitarist he...

Die met die rare naam bedoel je?

14-7

FINALETIJD! De winnaar is het nummer dat na 24 uur de meeste stemmen heeft verzameld!

Twee Ladderfinalisten tegen elkaar.

De nummer 2, en toevallig de nummer 2 van de zesde editie van deze KO, tegen de nummer 30, ofzo.

Curtis Mayfield - Move On Up
http://img-cdn.jg.jugem.jp/e03/80234/20150101_1450569.jpg

vs.

The Smiths - How Soon Is Now?
http://cdn.discogs.com/0hT8n-ClwGzSxixDLru3hArGegY=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-586504-1222203565.jpeg.jpg

0-1

Duidelijk voor mij. Move On Up is ook wel mooi, maar ik heb er niet zoveel mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:23 uur

geplaatst: vandaag om 07:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.