MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 80's Rock Ko

zoeken in:
Cured
1-5

2-5

Johnny Marr schreef:

Such a Shame - Don't bang the drum moest finale geweest zijn... :/

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn

2-6

6-7

6-8

7-9

8-10

Prima finale aanstaande. Wie heeft die toppers eigenlijk genomineerd?

Prima finale? Valt wel mee volgens mij. Nu is Metallica zeker niet verkeerd maar absoluut geen finale materiaal. The Whole of the Moon is niet heel slecht maar staat toch ver buiten de Waterboys top 25. Jammer...

Maar ik zie beide genomineerd door Simon77, knap hoor! Overigens is het wel gewoon de bedoeling om op het beste liedje te stemmen en niet standaard op je eigen nominaties

Cured
Makje, als men tenminste op het beste (Rock) nummer stemt.....

vigil schreef:
Prima finale? Valt wel mee volgens mij. Nu is Metallica zeker niet verkeerd maar absoluut geen finale materiaal. The Whole of the Moon is niet heel slecht maar staat toch ver buiten de Waterboys top 25. Jammer...

Yup, volledig eens

johannesA
9-11

Makje?

Cured
Goed sa, Honnes ; Fade To Black is uitstekend finalemateriaal, maar misschien niet zozeer voor deze K.O.

edit: ja, makje : zie bovenstaand, dat kan wel 10 keer om dat popliedje van die waterjongens heen qua compositie.

Ik snapte dat je dat zou bedoelen maar het ging meer om het woord "makje"

9-12

10-12

vigil schreef:

Maar ik zie beide genomineerd door Simon77, knap hoor! Overigens is het wel gewoon de bedoeling om op het beste liedje te stemmen en niet standaard op je eigen nominaties

Ik ben inderdaad blij met twee nominaties in de finale, maar dat is logisch en stem altijd op het beste liedje

Of het wel of niet een goede finale is, daar zullen de meningen uiteraard over verdeeld zijn.
Een strijd tussen bijvoorbeeld Whitesnake en Van Halen of Iron Maiden en U2 had ik ook prima gevonden.

11-12

En inderdaad, wat een belabberde finale .

12-12

Finale Tijd

Tot de 12 en 2 verschil

The Waterboys - The Whole Of The Moon

Metallica - Fade To Black

0-1 Sterke finale, wel 2 nummers die ik niet had verwacht in de finale

Gast
geplaatst: vandaag om 03:58 uur

geplaatst: vandaag om 03:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.