Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2015
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2016, 15:46 uur
1. Soko - Who Wears the Pants?
2. David Bowie - Blackstar
3. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost
4. Dominik Eulberg - Hühnergott
5. Grimes - Flesh Without Blood
3. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost
4. Dominik Eulberg - Hühnergott
5. Grimes - Flesh Without Blood
0
geplaatst: 20 april 2016, 19:05 uur
Hup hup Julien! Toch wel de muzikale ontdekking van 2015 voor mij.
1. Julien Baker - Rejoice
2. Grimes - Flesh Without Blood
3. Dominik Eulberg - Hühnergott
4. Soko - Who Wears the Pants?
5. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost
6. David Bowie - Blackstar
2. Grimes - Flesh Without Blood
4. Soko - Who Wears the Pants?
5. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost
6. David Bowie - Blackstar
0
geplaatst: 20 april 2016, 19:13 uur
4. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love
4. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love
0
geplaatst: 21 april 2016, 09:40 uur
Uitslag ladder 6: 20 stemmers
1. David Bowie - Blackstar (34)
2. Grimes - Flesh Without Blood (32)
3. Soko - Who Wears the Pants? (31)
4. Julien Baker - Rejoice (26)
5. Foals - What Went Down (24)
6. Dominik Eulberg - Hühnergott (22)
7. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love (17)
8. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost (14)
Zometeen de loting voor de nieuwe ronde.
1. David Bowie - Blackstar (34)
2. Grimes - Flesh Without Blood (32)
3. Soko - Who Wears the Pants? (31)
4. Julien Baker - Rejoice (26)
5. Foals - What Went Down (24)
6. Dominik Eulberg - Hühnergott (22)
7. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love (17)
8. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost (14)
Zometeen de loting voor de nieuwe ronde.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:05 uur
Op basis van de ranking in Ronde 4 zou dit nu de virtuele finale zijn:
Courtney Barnett - Depreston
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Grimes - Flesh Without Blood
Julia Holter - Feel You
Kendrick Lamar - King Kunta
Kendrick Lamar - The Blacker the Berry
Soko - Who Wears the Pants?
Sufjan Stevens - Should Have Known Better
Tame Impala - Let It Happen
Tame Impala - The Less I Know The Better
Viet Cong - Death
Vergeleken met de vorige virtuele finale hebben: Boogarins - 6000 Dias (Ou Mantra dos 20 Anos), Grimes - REALiTi [Demo], Torres - Sprinter en Warpaint - No Way Out hun plekje verspeeld. Boogarins is de enige van de vier die al volledig is uitgeschakeld, de andere drie zijn slechts (tijdelijk?) uit de virtuele finale gevallen.
En waar er vier afvallen moeten er ook vier bijkomen, dit zijn geworden: Courtney Barnett - Depreston, David Bowie - Blackstar, David Bowie - Lazarus en Viet Cong - Death.
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Julia Holter - Feel You
Viet Cong - Death
Vergeleken met de vorige virtuele finale hebben: Boogarins - 6000 Dias (Ou Mantra dos 20 Anos), Grimes - REALiTi [Demo], Torres - Sprinter en Warpaint - No Way Out hun plekje verspeeld. Boogarins is de enige van de vier die al volledig is uitgeschakeld, de andere drie zijn slechts (tijdelijk?) uit de virtuele finale gevallen.
En waar er vier afvallen moeten er ook vier bijkomen, dit zijn geworden: Courtney Barnett - Depreston, David Bowie - Blackstar, David Bowie - Lazarus en Viet Cong - Death.
Teunnis schreef:
En als Boogarins én Soko de finale halen eet ik mijn hoed op.
stoepkrijt schreef:
Ik eet mijn schoen op als dit gebeurt.
Ik neem aan dat we nu voor een halve hoed/schoen spelen?Ik eet mijn schoen op als dit gebeurt.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:32 uur
Teunnis schreef:
Soko hóórt in de finale thuis Teunis, omdat...
1. Who wears ... een lekker vlot nummer is waar ik ontzettend goeie zin van krijg.
2. Soko ook nog eens een lekker wijf is
en
3. Dat nummer van Soko mijn enige nominatie is die nog overgebleven is.

0
geplaatst: 21 april 2016, 10:35 uur
Als we kijken naar de nummers die nog in de race zijn dan vallen een aantal dingen op.
Grimes en Sufjan Stevens hebben nog drie troeven in de race. David Bowie, Kendrick Lamar, Marina and the Diamonds en Tame Impala maken nog met twee nummers kans op een finaleplek.
Maart is koploper met nog vier nummers in de race. Mei, juni, augustus, september en oktober zijn daarentegen toe aan hun laatste troef.
Er zijn nog acht maandwinnaars die kans maken op de grote finale. Daarnaast zijn er nog eens zes nummers twee in de running.
Twintig van de laatste vierentwintig nummers scoorden top acht in hun eigen maand. Van de vier 'niet top acht' nummers staan er wel twee virtueel in de finale.
De nominaties dan, RYM gaat op kop wat betreft de 'automatisch genomineerden' met nog vier troeven in het spel (16,67%). Al deze vier nummers staan op basis van de laatste stand (virtueel) in de finale! Vanuit het 'maak kennis met...2015' topic zijn er nog twee nummers over, Warpaint (genomineerd door Arno) en Torres (genomineerd door Gretz). De laatste automatische nominatie vanuit de album releases is Fourth of July van Sufjan Stevens.
De automatische nominaties zijn dus nog met zeven in totaal en dat is flink minder dan de nominaties van 'ons' spelers, zeventien stuks nog! Drie users hebben nog meerdere ijzers in het vuur. Hier komen we wederom Arno tegen met nog twee nominaties van zijn hand. Ook opperhoofd Teunnis speelt nog met twee nummers mee. Tot slot heb ik zelf nog een aardig rijtje in de running, vijf stuks om precies te zijn (ruim 20%!). Kijkend naar de virtuele finalelijst is er echter maar één user die voor twee liedjes de credits kan claimen, de andere tien komen allemaal van verschillende nominatoren / bronnen.
En nu genoeg gekletst, tijd voor de loting!
Grimes en Sufjan Stevens hebben nog drie troeven in de race. David Bowie, Kendrick Lamar, Marina and the Diamonds en Tame Impala maken nog met twee nummers kans op een finaleplek.
Maart is koploper met nog vier nummers in de race. Mei, juni, augustus, september en oktober zijn daarentegen toe aan hun laatste troef.
Er zijn nog acht maandwinnaars die kans maken op de grote finale. Daarnaast zijn er nog eens zes nummers twee in de running.
Twintig van de laatste vierentwintig nummers scoorden top acht in hun eigen maand. Van de vier 'niet top acht' nummers staan er wel twee virtueel in de finale.
De nominaties dan, RYM gaat op kop wat betreft de 'automatisch genomineerden' met nog vier troeven in het spel (16,67%). Al deze vier nummers staan op basis van de laatste stand (virtueel) in de finale! Vanuit het 'maak kennis met...2015' topic zijn er nog twee nummers over, Warpaint (genomineerd door Arno) en Torres (genomineerd door Gretz). De laatste automatische nominatie vanuit de album releases is Fourth of July van Sufjan Stevens.
De automatische nominaties zijn dus nog met zeven in totaal en dat is flink minder dan de nominaties van 'ons' spelers, zeventien stuks nog! Drie users hebben nog meerdere ijzers in het vuur. Hier komen we wederom Arno tegen met nog twee nominaties van zijn hand. Ook opperhoofd Teunnis speelt nog met twee nummers mee. Tot slot heb ik zelf nog een aardig rijtje in de running, vijf stuks om precies te zijn (ruim 20%!). Kijkend naar de virtuele finalelijst is er echter maar één user die voor twee liedjes de credits kan claimen, de andere tien komen allemaal van verschillende nominatoren / bronnen.
En nu genoeg gekletst, tijd voor de loting!
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:42 uur
Loting halve finales:
Halve finale 1:
Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter - Feel You
Marina and the Diamonds - Happy
Sufjan Stevens - Fourth of July
Warpaint - No Way Out
Halve finale 2:
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Eefje de Visser - Scheef
Grimes - Kill V. Maim
Larry Gus - NP-Complete
Torres - Sprinter
Viet Cong - Death
Halve finale 3:
Julien Baker - Rejoice
Marina and the Diamonds - Savages
Ought - Beautiful Blue Sky
Sufjan Stevens - Death with Dignity
Omdat we in de eindfase van het spel terecht zijn gekomen geef ik jullie nog een paar reminders mee. Iedere ladder blijft in ieder geval 24 uur staan. Mocht je willen stemmen en dit lukt niet binnen 24 uur na plaatsing van de ladder geef dan even aan d.m.v. een berichtje in dit topic dat je nog wilt stemmen om zo teleurstelling te voorkomen.
Halve finale 1:
Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter - Feel You
Warpaint - No Way Out
Halve finale 2:
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Eefje de Visser - Scheef
Grimes - Kill V. Maim
Larry Gus - NP-Complete
Torres - Sprinter
Viet Cong - Death
Halve finale 3:
Julien Baker - Rejoice
Marina and the Diamonds - Savages
Ought - Beautiful Blue Sky
Sufjan Stevens - Death with Dignity
Omdat we in de eindfase van het spel terecht zijn gekomen geef ik jullie nog een paar reminders mee. Iedere ladder blijft in ieder geval 24 uur staan. Mocht je willen stemmen en dit lukt niet binnen 24 uur na plaatsing van de ladder geef dan even aan d.m.v. een berichtje in dit topic dat je nog wilt stemmen om zo teleurstelling te voorkomen.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:43 uur
Halve finale 1:
Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter - Feel You
Warpaint - No Way Out
MusicMeter: Song van het Jaar 2015 (De Grote Finale) on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:3tu83rMR2CU0ctQ16nhiMX
Hierbij wel alvast de link naar de Spotifylijst, Teunnis, wil jij hem updaten?
Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter - Feel You
Warpaint - No Way Out
MusicMeter: Song van het Jaar 2015 (De Grote Finale) on Spotify - open.spotify.com
spotify:user:teunnis:playlist:3tu83rMR2CU0ctQ16nhiMX
Hierbij wel alvast de link naar de Spotifylijst, Teunnis, wil jij hem updaten?
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:45 uur
Grimes mazzelt zich er mooi doorheen zeg, drie nummers en allemaal in een andere ladder. Ook Kendrick, Tame Impala en Marina met de diamanten hebben niks te klagen.
Ik bedenk me net dat we vanaf nummer 97 in de eindlijst geen update meer hebben gekregen, ik probeer die in de loop van vandaag voor jullie te verzorgen. Mocht één der organisatoren zich geroepen voelen het nu al te doen, wees welkom
!!
Ik bedenk me net dat we vanaf nummer 97 in de eindlijst geen update meer hebben gekregen, ik probeer die in de loop van vandaag voor jullie te verzorgen. Mocht één der organisatoren zich geroepen voelen het nu al te doen, wees welkom
!!
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:51 uur
Edgar18 schreef:
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Julia Holter - Feel You
Viet Cong - Death
David Bowie - Blackstar
David Bowie - Lazarus
Julia Holter - Feel You
Viet Cong - Death
Laat dan nu maar weer de virtuele resultaten van ronde 3 werkelijkheid worden.
En dan Courtney in plaats van Boogarins.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:51 uur
2 is duidelijk de sterkere ladder. Larry Gus in de finale lijkt nu wel erg onwaarschijnlijk.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:52 uur
Veel koppels en trio's nog. 3x Sufjan, 3x Grimes, 2x Kendrick, 2x Bowie, 2x Tame Impala, 2x Marina. Zou toch wel een beetje zonde zijn imo als die ook allemaal de finale gaan domineren.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:54 uur
Gretz schreef:
Laat dan nu maar weer de virtuele resultaten van ronde 3 werkelijkheid worden.
En dan Courtney in plaats van Boogarins.
Ik hoop vooral dat vier van die acht nummers die in beide lijstjes voorkomen ook echt door kunnen stoten. Voor één (voor mij verrassende) virtuele finalist zal het verdraaide lastig worden, al sta je natuurlijk niet voor niks twee keer in de top 12 na een ronde.Laat dan nu maar weer de virtuele resultaten van ronde 3 werkelijkheid worden.
En dan Courtney in plaats van Boogarins. Ik reken op in ieder geval twee koppels in de finale met kans op nog drie koppels. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt maar ik ben bang dat het voor Marina niet gaat lukken om met twee stuks door te stoten.
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:57 uur
Oef
1. Kendrick Lamar - The Blacker the Berry
2. Sufjan Stevens - Fourth of July
3. Julia Holter - Feel You
4. Tame Impala - Let It Happen
2. Sufjan Stevens - Fourth of July
3. Julia Holter - Feel You
0
geplaatst: 21 april 2016, 10:57 uur
Halve finale 1 steekt er voor mij heel duidelijk bovenuit.
Jammer dat er daar maar 4 van door kunnen naar de finale. 3 nummers uit m'n persoonlijke top 10, nog 2 nummers uit m'n top 30 en 3 andere geweldige nummers die ook niet zouden misstaan in m'n jaarlijstje.
Jammer dat er daar maar 4 van door kunnen naar de finale. 3 nummers uit m'n persoonlijke top 10, nog 2 nummers uit m'n top 30 en 3 andere geweldige nummers die ook niet zouden misstaan in m'n jaarlijstje.
0
geplaatst: 21 april 2016, 11:19 uur
2. Grimes - REALiTi [Demo]
3. Marina and the Diamonds - Happy
4. Courtney Barnett - Depreston
3. Marina and the Diamonds - Happy
4. Courtney Barnett - Depreston
0
geplaatst: 21 april 2016, 11:23 uur
3. Tame Impala - Let It Happen
4. Warpaint - No Way Out
Ja hoor, weer alle toppers in één ladder. Al moet dit toch te doen zijn voor de top-3. Ik ga hard duimen.
En Edgar18
3. Tame Impala - Let It Happen
4. Warpaint - No Way Out
Ja hoor, weer alle toppers in één ladder. Al moet dit toch te doen zijn voor de top-3. Ik ga hard duimen.
En Edgar18

0
geplaatst: 21 april 2016, 11:24 uur
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met het succes van Marina. Ze is zonder twijfel mijn nummer 1 artiest van 2015.
In februari leerde ik haar muziek kennen via uitgerekend dit topic, toen Immortal genomineerd werd. Het album Froot was nog niet uit, maar ik ben wel gelijk de rest van haar oeuvre gaan uitpluizen. Vervolgens heb ik al haar albums het hele jaar door compleet grijsgedraaid en heb ik ze ook twee maal live gezien. Top!
Een finaleplaats zou de kers op de taart zijn. Liefst met Savages; Happy acht ik sowieso kansloos in deze ladder - al hoop ik op een verrassing.
In februari leerde ik haar muziek kennen via uitgerekend dit topic, toen Immortal genomineerd werd. Het album Froot was nog niet uit, maar ik ben wel gelijk de rest van haar oeuvre gaan uitpluizen. Vervolgens heb ik al haar albums het hele jaar door compleet grijsgedraaid en heb ik ze ook twee maal live gezien. Top!
Een finaleplaats zou de kers op de taart zijn. Liefst met Savages; Happy acht ik sowieso kansloos in deze ladder - al hoop ik op een verrassing.
0
geplaatst: 21 april 2016, 12:08 uur
1. Marina and the Diamonds - Happy
2. Kendrick Lamar - The Blacker the Berry
3. Sufjan Stevens - Fourth of July
4. Julia Holter - Feel You
0
geplaatst: 21 april 2016, 14:38 uur
1. Courtney Barnett - Depreston
2. Tame Impala - Let It Happen
3. Warpaint - No Way Out
3. Warpaint - No Way Out
0
geplaatst: 21 april 2016, 14:43 uur
1. Courtney Barnett - Depreston
2. Julia Holter - Feel You
4. Grimes - REALiTi [Demo]
2. Julia Holter - Feel You
4. Grimes - REALiTi [Demo]
0
geplaatst: 21 april 2016, 15:11 uur
3. Warpaint - No Way Out
4. Sufjan Stevens - Fourth of July
3. Warpaint - No Way Out
4. Sufjan Stevens - Fourth of July
0
geplaatst: 21 april 2016, 16:45 uur
Jullie hebben nog wat uitslagen te goed. na ronde 3 zijn de nummers 96 t/m 49 bekend geworden. De volgorde is bepaald op basis van het stempercentage behaald in de Ronde 3. Bij een gelijk percentage is vervolgens gekeken naar de eindpositie in de ladder van Ronde 3, de maandpositie, het aantal #1-noteringen, #2-noteringen, #3-noteringen en tot slot het aantal punten in de Ronde 3. Tussen haakjes de user die het nummer heeft genomineerd.
49. Julia Holter - Betsy on the Roof (RYM)
50. Majical Cloudz - Downtown (kemm)
51. Marina and the Diamonds - Froot (Arno)
52. The Vryll Society - Beautiful Faces (DjFrankie)
53. Florence + the Machine - Queen of Peace (Arno)
54. Ducktails - Headbanging in the Mirror (wibro)
55. Courtney Barnett - Nobody Really Cares If You Don't Go to the Party (Simon77)
56. LA Priest - Party Zute / Learning to Love (Teunnis)
57. Kero Kero Bonito - Picture This (RYM)
58. Ariel Pink - Dayzed Inn Daydreams (overig)
59. Stars - A Simple Song (Gretz)
60. Errors - Lease of Life (Arno)
61. Kurt Vile - Pretty Pimpin (wibro)
62. The Maccabees - Spit It Out (release)
63. Nadine Shah - Fool (topic)
64. Cymbals Eat Guitars - Aerobed (dumb_helicopter)
65. Balthazar - Bunker (release)
66. Communions - Forget It's a Dream (topic)
67. Beck - Dreams (topic)
68. Cigarettes After Sex - Affection (Dwejkk_)
69. Chromatics - Shadow [Last Dance of the Night Club Edit] (Gretz)
70. Death Cab for Cutie - Black Sun (DjFrankie)
71. Kamasi Washington - Re Run Home (Don Cappuccino)
72. Daughter - Doing the Right Thing (Simon77)
73. Flying Horseman - Faithfully Yours (topic)
74. The Jezabels - Come Alive (topic)
75. Alice on the Roof - Easy Come Easy Go (Arno)
76. The Slow Show - Bloodline (DjFrankie)
77. Heather Woods Broderick - A Call for Distance (topic)
78. Lil Ugly Mane - Persistence (RYM)
79. Rats on Rafts - Sleep Little Child (Dwejkk_)
80. Chvrches - Clearest Blue (RYM)
81. Kendrick Lamar - u (Teunnis)
82. Kendrick Lamar - Alright (Ploppesteksel)
83. Julia Holter - Sea Calls Me Home (Edgar18)
84. Tindersticks - We Are Dreamers! (topic)
85. The Chemical Brothers - EML Ritual (release)
86. Animal Collective - FloriDada (arcade monkeys)
87. Ibeyi - Ghosts (topic)
88. Radiohead - Spectre (RYM)
89. Marriages - Skin (JSPR_G)
90. Susanne Sundfør - Delirious (RYM)
91. Hiatus Kaiyote - Jekyll (kemm)
92. Death Cab for Cutie - Little Wanderer (Edgar18)
93. Wild Nothing - To Know You (Edgar18)
94. Wolf Alice - Giant Peach (release)
95. Archive - End of Our Days (topic)
96. Pender Street Steppers - The Glass City (Ploppesteksel)
49. Julia Holter - Betsy on the Roof (RYM)
50. Majical Cloudz - Downtown (kemm)
51. Marina and the Diamonds - Froot (Arno)
52. The Vryll Society - Beautiful Faces (DjFrankie)
53. Florence + the Machine - Queen of Peace (Arno)
54. Ducktails - Headbanging in the Mirror (wibro)
55. Courtney Barnett - Nobody Really Cares If You Don't Go to the Party (Simon77)
56. LA Priest - Party Zute / Learning to Love (Teunnis)
57. Kero Kero Bonito - Picture This (RYM)
58. Ariel Pink - Dayzed Inn Daydreams (overig)
59. Stars - A Simple Song (Gretz)
60. Errors - Lease of Life (Arno)
61. Kurt Vile - Pretty Pimpin (wibro)
62. The Maccabees - Spit It Out (release)
63. Nadine Shah - Fool (topic)
64. Cymbals Eat Guitars - Aerobed (dumb_helicopter)
65. Balthazar - Bunker (release)
66. Communions - Forget It's a Dream (topic)
67. Beck - Dreams (topic)
68. Cigarettes After Sex - Affection (Dwejkk_)
69. Chromatics - Shadow [Last Dance of the Night Club Edit] (Gretz)
70. Death Cab for Cutie - Black Sun (DjFrankie)
71. Kamasi Washington - Re Run Home (Don Cappuccino)
72. Daughter - Doing the Right Thing (Simon77)
73. Flying Horseman - Faithfully Yours (topic)
74. The Jezabels - Come Alive (topic)
75. Alice on the Roof - Easy Come Easy Go (Arno)
76. The Slow Show - Bloodline (DjFrankie)
77. Heather Woods Broderick - A Call for Distance (topic)
78. Lil Ugly Mane - Persistence (RYM)
79. Rats on Rafts - Sleep Little Child (Dwejkk_)
80. Chvrches - Clearest Blue (RYM)
81. Kendrick Lamar - u (Teunnis)
82. Kendrick Lamar - Alright (Ploppesteksel)
83. Julia Holter - Sea Calls Me Home (Edgar18)
84. Tindersticks - We Are Dreamers! (topic)
85. The Chemical Brothers - EML Ritual (release)
86. Animal Collective - FloriDada (arcade monkeys)
87. Ibeyi - Ghosts (topic)
88. Radiohead - Spectre (RYM)
89. Marriages - Skin (JSPR_G)
90. Susanne Sundfør - Delirious (RYM)
91. Hiatus Kaiyote - Jekyll (kemm)
92. Death Cab for Cutie - Little Wanderer (Edgar18)
93. Wild Nothing - To Know You (Edgar18)
94. Wolf Alice - Giant Peach (release)
95. Archive - End of Our Days (topic)
96. Pender Street Steppers - The Glass City (Ploppesteksel)
0
geplaatst: 21 april 2016, 16:51 uur
En ook na ronde 4 is het één en ander afgevallen. Zelfde criteria als hierboven al vermeld.
25. LA Priest - Oino (Ploppesteksel)
26. Pumarosa - Priestess (topic)
27. Courtney Barnett - Pedestrian at Best (topic)
28. Foals - What Went Down (topic)
29. Shlohmo - Beams (The Eraser)
30. Dominik Eulberg - Hühnergott (Arrie)
31. Beach House - Sparks (Edgar18)
32. Susanne Sundfør - Accelerate (Dance Lover)
33. EL VY - Return to the Moon (Political Song for Didi Bloome to Sing, with Crescendo) (Gretz)
34. Sufjan Stevens - No Shade in the Shadow of the Cross (Edgar18)
35. SOPHIE - Just Like We Never Said Goodbye (RYM)
36. Boogarins - 6000 Dias (Ou Mantra dos 20 Anos) (Dwejkk_)
37. Best Coast - California Nights (wibro)
38. Daughter - Numbers (DjFrankie)
39. Nao - Inhale Exhale (kemm)
40. Thundercat - Them Changes (kemm)
41. Ibeyi - Stranger / Lover (Arno)
42. Tei Shi - Bassically (Gretz)
43. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love (kemm)
44. Flying Horseman - Money (release)
45. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost (Teunnis)
46. Sufjan Stevens - The Only Thing (Co Jackso)
47. Floating Points - Silhouettes (I, II & III) (Teunnis)
48. DJ Koze - XTC (Dance Lover)
25. LA Priest - Oino (Ploppesteksel)
26. Pumarosa - Priestess (topic)
27. Courtney Barnett - Pedestrian at Best (topic)
28. Foals - What Went Down (topic)
29. Shlohmo - Beams (The Eraser)
30. Dominik Eulberg - Hühnergott (Arrie)
31. Beach House - Sparks (Edgar18)
32. Susanne Sundfør - Accelerate (Dance Lover)
33. EL VY - Return to the Moon (Political Song for Didi Bloome to Sing, with Crescendo) (Gretz)
34. Sufjan Stevens - No Shade in the Shadow of the Cross (Edgar18)
35. SOPHIE - Just Like We Never Said Goodbye (RYM)
36. Boogarins - 6000 Dias (Ou Mantra dos 20 Anos) (Dwejkk_)
37. Best Coast - California Nights (wibro)
38. Daughter - Numbers (DjFrankie)
39. Nao - Inhale Exhale (kemm)
40. Thundercat - Them Changes (kemm)
41. Ibeyi - Stranger / Lover (Arno)
42. Tei Shi - Bassically (Gretz)
43. Jessy Lanza, DJ Spinn & Taso - You Never Show Your Love (kemm)
44. Flying Horseman - Money (release)
45. Kendrick Lamar feat. James Fauntleroy & Ronald Isley - How Much a Dollar Cost (Teunnis)
46. Sufjan Stevens - The Only Thing (Co Jackso)
47. Floating Points - Silhouettes (I, II & III) (Teunnis)
48. DJ Koze - XTC (Dance Lover)
0
geplaatst: 21 april 2016, 17:15 uur
1. Warpaint - No Way Out
3. Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter mag ook de finale halen!
3. Grimes - REALiTi [Demo]
Julia Holter mag ook de finale halen!