MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The GLEE Originals K.O.

zoeken in:
12. Greg Laswell – Girls Just Want to Have Fun vs. Barbra Streisand – Who Are You Now

0-1

2-3

2-5

13. Paul McCartney & Wings – Silly Love Songs vs. Chicago Cast – Cell Block Tango

1-0

2-0

4-0

14. Whitney Houston – Saving All My Love for You vs. Kanye West feat.

0-0

14. Whitney Houston – Saving All My Love for You vs. Kanye West feat. Jamie Foxx – Gold Digger

0-1 Greatest Love of All had hier wel een puntje gekregen, al heeft de show dat nummer niet gezongen.

1-2

Al vind ik Saving All My Love for You wel een stuk beter dan Greatest Love of All.

1-3

En Greatest Love of All kan ik sinds "Coming to America" al niet meer serieus nemen .

GrafGantz schreef:
1-3

En Greatest Love of All kan ik sinds "Coming to America" al niet meer serieus nemen .

Staat nog steeds op het "to-watch" lijstje. Zal ik het wagen?

Absoluut, hilarische film

15. N*Sync – Bye Bye Bye vs. P!nk – Raise Your Glass

1-0 Nog best een aardig liedje

2-0

Ja hoor, en bovendien is die van Pink helemaal niks.

4-1

16. Parliament – Give Up the Funk vs. Adele – Someone Like You

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 05:36 uur

geplaatst: vandaag om 05:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.