MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Thema K.O. - Earth

zoeken in:
3-5

16. Raul Midon - Peace on Earth vs. Deftones - Hole In the Earth

Het zal toch niet gebeuren dat Raul - die in de ronde hiervoor Earth Song eruit speelde - nu verliest.

Je mag een nieuwe battle plaatsen hoor..

Edgar18 schreef:
(quote)
Je mag een nieuwe battle plaatsen hoor..

Eerst de loting voor de volgende ronde afwachten

Oeps, sorry Johan!

Ik zal vanmiddag loten voor de volgende ronde .

Wist ik ook niet dat het de laatste was, ik dacht dat we tot 6 gingen (zoals in 15)

johan de witt schreef:
Wist ik ook niet dat het de laatste was, ik dacht dat we tot 6 gingen (zoals in 15)
Dat klopt eigenlijk ook bedenk ik me nu . Deftones krijgen in dit geval het voordeel van de twijfel zodat ik nu kan loten .

Ronde 3

1. The Pineapple Thief - No One Leaves This Earth vs. Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth
2. The Doors - Not To Touch The Earth vs. The Rolling Stones - Salt of the Earth
3. Jamiroquai - Emergency on Planet Earth vs. Carole King - I Feel the Earth Move
4. Kate Bush - Hello Earth vs. Camel - Earthrise
5. The Waterboys - Savage Earth Heart vs. Duran Duran - Planet Earth
6. Peter Gabriel - Down to Earth vs. Keane - To the End of the Earth
7. Santana - Europa (Earth's Cry, Heaven's Smile) vs. David Sylvian - Gone to Earth
8. Edsilia Rombley - Hemel en aarde vs. Deftones - Hole In the Earth

We gaan nog steeds tot de zes maar nu met twee punten verschil.

1. The Pineapple Thief - No One Leaves This Earth vs. Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth

1-0

2-0

5-2

Beide goed

6-2

2. The Doors - Not To Touch The Earth vs. The Rolling Stones - Salt of the Earth

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.