Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2015, 16:59 uur
2-6
Hoe kan Miles hier nou verliezen..
.
Volgens mij hebben we deze gemist:
108. Pixies vs. B.B. King
Hoe kan Miles hier nou verliezen..
.Volgens mij hebben we deze gemist:
108. Pixies vs. B.B. King
0
geplaatst: 3 juni 2015, 17:33 uur
Klopt. Goeie band, paar tophits, één wereldalbum. Miles staat voor mij echter wel een paar treetjes hoger op de ladder. Maar goed, de strandjongens zijn wel een prima bandje ja. Nas die verloor van Status Quo was nog iets erger
.
.
0
geplaatst: 3 juni 2015, 17:35 uur
0
geplaatst: 3 juni 2015, 17:53 uur
Edgar18 schreef:
Klopt. Goeie band, paar tophits, één wereldalbum. Miles staat voor mij echter wel een paar treetjes hoger op de ladder. Maar goed, de strandjongens zijn wel een prima bandje ja. Nas die verloor van Status Quo was nog iets erger
.
. Met Pet Sounds hun enige wereldalbum noemen doe je Beach Boys toch wel tekort. Status Quo was destijds en nu nog steeds één van de grootste live-bands.
3-0
0
geplaatst: 3 juni 2015, 18:27 uur
Ik ben niet zo'n Beach Boys fan LucM. Pet Sounds scoort bij mij dan ook als enige een ruime voldoende, de rest vind ik maar zozo. Dat album plus een greatest hits heb ik op plaat en dat is wat mij betreft ook genoeg. Good Vibrations is overigens wel een klasse apart, persoonlijk top 100 materiaal.
6-0
114. Eels vs. The Velvet Underground
0-1
6-0
114. Eels vs. The Velvet Underground
0-1
0
geplaatst: 3 juni 2015, 18:32 uur
1-4
Ik heb een serieuze boon voor Eels, maar tegen de godfathers van de alternative rock kunnen gewoon weinigen op...
Ik heb een serieuze boon voor Eels, maar tegen de godfathers van de alternative rock kunnen gewoon weinigen op...

* denotes required fields.