Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2015, 17:58 uur
0-4
Niet verwacht dat The Smiths uitgeschakeld gingen worden, maar des te beter natuurlijk.
Niet verwacht dat The Smiths uitgeschakeld gingen worden, maar des te beter natuurlijk.

0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:02 uur
0-6
Waarom heb ik bij The Smiths dan weer sterk het gevoel dat er wat anti-stemmen tussen zitten..
Waarom heb ik bij The Smiths dan weer sterk het gevoel dat er wat anti-stemmen tussen zitten..
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:08 uur
0-4
Laatste 15 battles zo ongeveer alleen maar verkeerde uitslagen
Laatste 15 battles zo ongeveer alleen maar verkeerde uitslagen
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:32 uur
Edgar18 schreef:
0-6
Ik hoop dat die anti-stemmen ook eens bij Gaye ingezet worden dan..0-6
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:39 uur
Alles wat de beste man heeft gemaakt lijkt hier goud te zijn, vind ik voor elke artiest overdreven maar in t geval van Gaye zie ik t echt niet bij n nummer als Inner City
0
geplaatst: 8 juni 2015, 18:40 uur
Scorpion_21 schreef:
Alles wat de beste man heeft gemaakt lijkt hier goud te zijn, vind ik voor elke artiest overdreven maar in t geval van Gaye zie ik t echt niet bij n nummer als Inner City
(quote)
Alles? De nadruk ligt toch echt wel op z'n werk uit de jaren '70. En daar vind ik weinig tot geen minder spul tussen zitten inderdaad.
* denotes required fields.