MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.

zoeken in:
3-4

3-5

Een goede, maar vaak behoorlijk over the top gaande singer-songwriter vs. de vaders van de folkrock samen met The Byrds.

3-6

29. Depeche Mode vs. Giorgio Moroder

1-0

2-0

Onweerwolf
Dr. Dre verslaat Dire Straits.

I can't even

Onweerwolf schreef:
Dr. Dre verslaat Dire Straits.

Vreemd dat mensen dit vreemd vinden. Dire Straits worden hier toch zo gehaat op deze site?

2-1

Onweerwolf
Johnny Marr schreef:
(quote)

Vreemd dat mensen dit vreemd vinden. Dire Straits worden hier toch zo gehaat op deze site?

Alleen door users die geen smaak hebben.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Alleen door users die geen smaak hebben.

Opeens word me duidelijk waarom er amper hiphop in de ladder staat, maar wel veel Dire Straits

Nee serieus, dat één van de grootste en invloedrijkste hiphopartiesten wint van een heel goed, zij het verder niet zo wereldschokkende rockband als Dire Straits, is dat nu echt zo raar?

3-3

Cured
3-4

Onweerwolf
ArthurDZ schreef:
(quote)

Opeens word me duidelijk waarom er amper hiphop in de ladder staat, maar wel veel Dire Straits

Nee serieus, dat één van de grootste en invloedrijkste hiphopartiesten wint van een heel goed, zij het verder niet zo wereldschokkende rockband als Dire Straits, is dat nu echt zo raar?

Voor mij wel. Ik vind Dr. Dre erg goed te pruimen, zeker voor hiphop begrippen maar Dire Straits is legendarisch. Van Dr. Dre zou ik eventueel best een plaat willen bezitten, van Dire Straits staat uiteraard alles in de kast.

Oké, als het puur persoonlijke smaak is, hoeven we hier verder niet over te discussiëren natuurllijk

3-5

4-5

Bij de zes mag je een nieuwe battle plaatsen .

30. The Jam vs. Portishead

0-1

0-2

1-4

Boeiende Knock - Out!

2-5

ArthurDZ schreef:
Raar, nee, maar geloof je nou serieus dat het Dr. D.R.E. is die hier wint? Volgens mij is het gewoon Dire Straits die hier verliest. Als je begrijpt wat ik bedoel.

chevy93 schreef:
(quote)
Raar, nee, maar geloof je nou serieus dat het Dr. D.R.E. is die hier wint? Volgens mij is het gewoon Dire Straits die hier verliest. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik geloof het serieus.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Voor mij wel. Ik vind Dr. Dre erg goed te pruimen, zeker voor hiphop begrippen maar Dire Straits is legendarisch. Van Dr. Dre zou ik eventueel best een plaat willen bezitten, van Dire Straits staat uiteraard alles in de kast.

Dr. Dre heeft voor heel veel hiphop-liefhebbers ook een legendarische status.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.