Muziek / Muziekgames / De beste band / artiest aller tijden K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2015, 22:38 uur
5-13
Cash eruit
. Roxy Music en Talking Heads zijn wat mij betreft de verrassingen. En Hendrix is toch ook wel knap ver gekomen.
Morgen verder!
Cash eruit
. Roxy Music en Talking Heads zijn wat mij betreft de verrassingen. En Hendrix is toch ook wel knap ver gekomen.Morgen verder!
0
geplaatst: 16 juni 2015, 22:40 uur
5-14
Al had ik liever Kate Bush er nog in gehouden in de plaats van Hendrix...
Al had ik liever Kate Bush er nog in gehouden in de plaats van Hendrix...
0
geplaatst: 16 juni 2015, 22:53 uur
Sterke acht artiesten over
Alleen The Beatles en Bob Dylan hebben geen album van 4,5* of meer, maar die hebben een hele imposante carrière om te compenseren.
Alleen The Beatles en Bob Dylan hebben geen album van 4,5* of meer, maar die hebben een hele imposante carrière om te compenseren.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 23:03 uur
0
geplaatst: 17 juni 2015, 00:16 uur
Waits eruit tegen die op drugsgedreven rauwdauwers van de VU. Jammer. Hoop gepriegelprog om niets.
0
Misterfool
geplaatst: 17 juni 2015, 00:42 uur
Scorpion_21 schreef:
Waits eruit tegen die op drugsgedreven rauwdauwers van de VU. .
Waits eruit tegen die op drugsgedreven rauwdauwers van de VU. .
Nou ja, VU is natuurlijk ook niet de minste band Scorpion. De inspiratiebron voor een hele generatie post-punkers. Ik kan snappen dat het niet gelijk je ding is, maar je moet je toch enigszins voorstellen dat het toentertijd echt iets nieuws was het in het muzieklandschap. Het is toch haast niet voorstelbaar dat een nummer als Heroin al in 1967 uitgebracht wordt. Een keihard aftakelingsproces terwijl menig artiest met bloemetjes in het haar de liefde aan het bezingen was.
Persoonlijk sla ik Waits dan toch nog wel iets hoger aan. De beste kerel heeft al een zeer bijzondere stem en daarnaast zijn de arrangementen vanaf begin jaren 80 ook nog eens erg smaakvol.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 07:45 uur
De beste band / artiest aller tijden K.O. - Kwartfinale
En het is ons gelukt, we hebben nog een heleboel blanke mannetjes met gitaren die al sinds de 70's of eerder meelopen in de race! De rest is er ondertussen vakkundig uitgeduwd
.
1. David Bowie vs. Bob Dylan
2. The Jimi Hendrix Experience vs. The Beatles
3. Talking Heads vs. The Velvet Underground
4. The Cure vs. Roxy Music
Tot de 13 met een verschil van 2 - of tot de 16 met een verschil van 1 / 24-uurs regel.
En het is ons gelukt, we hebben nog een heleboel blanke mannetjes met gitaren die al sinds de 70's of eerder meelopen in de race! De rest is er ondertussen vakkundig uitgeduwd
.1. David Bowie vs. Bob Dylan
2. The Jimi Hendrix Experience vs. The Beatles
3. Talking Heads vs. The Velvet Underground
4. The Cure vs. Roxy Music
Tot de 13 met een verschil van 2 - of tot de 16 met een verschil van 1 / 24-uurs regel.
* denotes required fields.